Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka
Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został
sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną
przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla
kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia
zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a
teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących
jej piłkarskich spotach.
Nowość w kategorii
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy
chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej
ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy
uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w
gronie znajomych.
W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w
kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022)
są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.
Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński
Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym
elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.
Będzie głośno
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od
dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej
przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego
premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych
stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.
To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty
Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych
podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu,
billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i
kanałach „Łączy nas piłka”.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.