Komunikaty PR

Tarczyński znów gra pierwsze skrzypce we wrocławskiej WOŚP!

2024-01-03  |  11:14
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

Marka Tarczyński z radością informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.

Pomaganie mają w DNA

Zaangażowanie społeczne jest nieodłącznym elementem działalności marki Tarczyński jako część strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą „Tarczyński Lepiej”. Firma od wielu lat angażuje się w inicjatywy wspierające lokalną społeczność. Prowadzi liczne akcje charytatywne, wspierając potrzebujące rodziny, okoliczne sołectwa, gminy, domy kultury, domy dziecka, zakłady opiekuńczo-lecznicze oraz stowarzyszenia. Współpracuje również z okolicznymi szkołami oferując uczniom możliwość odbycia praktyk zawodowych oraz pracę dla absolwentów. Wsparcie WOŚP jest jednym z ważnych elementów takiego podejścia firmy.

- Inicjatywa Jurka Owsiaka realnie pomaga w ratowaniu zdrowia oraz życia dzieci i dorosłych. Tworzy nierozerwalne więzi, łącząc miliony ludzi o wielkich sercach na całym świecie. Tylko w ubiegłym roku na ulicach Wrocławia od samego rana z charakterystycznymi puszkami kwestowało ponad 1000 wolontariuszy. Z roku na rok mieszkańcy stolicy województwa udowadniają, że dobro można mnożyć, gdy się nim dzielimy. I tak dzięki hojności darczyńców, we Wrocławiu udało się rok temu  zebrać rekordową kwotę ponad 2 milionów złotych. Wierzymy w misję i mocno wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz piąty jako główny sponsor wrocławskiego finału – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Finałowe atrakcje

Wrocławska odsłona tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zawita ponownie na rynek stolicy Dolnego Śląska w ostatnią niedzielę stycznia. Na scenie przez cały dzień będą odbywały się koncerty zagranicznych i polskich artystów. Zagrają m.in. znane polskie zespoły takie jak Nocny Kochanek czy Hurt. Nie zabraknie również innych atrakcji – między innymi dzięki zaangażowaniu marki Tarczyński. Na rynku Wrocławia będzie można spotkać zawodniczki i zawodników wszystkich sekcji Panthers Wrocław. Jest to jedyny zespół z Polski, który walczy w elitarnych rozgrywkach European League of Football (odpowiednik piłkarskiej Ligi Mistrzów). Firma ustawi na rynku również znane i lubiane foodtrucki Parówkożerców. To jednak nie wszystko. Marka przygotowuje także specjalne niespodzianki, które sprawić mają, że wrocławski finał WOŚP będzie wyjątkowy. A jakie? Przekonać się będzie można o tym już niebawem!


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.