Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych
Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Ze względu na trwającą pandemię COVID-19 wydarzenie zamiast w halach targowych miało miejsce w świecie wirtualnym. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje. 8. edycja jesiennego wydarzenia odbyła się w dniach 21-28 października.
Wydarzenie zostało zrealizowane na zewnętrznej platformie, która umożliwiła uczestnikom wirtualny spacer po 3 halach targowych ze stoiskami dostawców. Gości witał wirtualny awatar hostessy danego dostawcy, a następnie wystawca w nowoczesny sposób przedstawiał informacje o swojej firmie, ofertę targową, filmy, katalogi, prezentacje oraz dane kontaktowe. Wydarzenie zostało zabezpieczone indywidualnymi hasłami, dzięki czemu targi spełniały wszelkie normy bezpieczeństwa.
– Naszym celem było, aby nowa forma targów pozwoliła zrealizować dwa ważne aspekty: wymiar biznesowy oraz relacyjny, czyli możliwość wymiany uwag, doświadczeń czy spostrzeżeń pomiędzy sklepem a dostawcą. Dzięki 8. edycji Targów nie tylko będziemy mogli lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, ale także zdobyliśmy nowe doświadczenia. Pomogą nam one doskonalić kolejne odsłony wydarzenia tak, aby budowały jeszcze bardziej profesjonalny i konkurencyjny wizerunek naszej sieci – mówi Agnieszka Gradomska, Lider Grupy Dekoracje sieci Bricomarché, współorganizatorka 8. Targów Bricomarché.
Targi Bricomarché w wersji online umożliwiły sieci zrealizowanie wszystkich celów biznesowych. Dostawcy przedstawili swoje oferty, a Bricomarché jako organizator wydarzenia może dokładnie zbadać statystyki wydarzenia, w tym odwiedziny stoisk poszczególnych wystawców czy liczbę pobrań przygotowanych dla sklepów ofert.
– Organizatorzy 8. Targów Bricomarché osiągnęli kompromis między zorganizowaniem wydarzenia, a zagwarantowaniem uczestnikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Pomysł na tegoroczną edycję okazał się skuteczny, a wartość zebranych przez naszą firmę deklaracji targowych był wyższa niż po poprzednich edycjach – podsumowuje Robert Kudlaszyk, Kierownik Działu Sprzedaży KAEM, jednego z dostawców, który zaprezentował swoją ofertę podczas wydarzenia.
Kolejna odsłona Targów Bricomarché będzie poświęcona produktom z asortymentu budowlanego i majsterkowania. Wydarzenie odbędzie się w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.