Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych
Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Ze względu na trwającą pandemię COVID-19 wydarzenie zamiast w halach targowych miało miejsce w świecie wirtualnym. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje. 8. edycja jesiennego wydarzenia odbyła się w dniach 21-28 października.
Wydarzenie zostało zrealizowane na zewnętrznej platformie, która umożliwiła uczestnikom wirtualny spacer po 3 halach targowych ze stoiskami dostawców. Gości witał wirtualny awatar hostessy danego dostawcy, a następnie wystawca w nowoczesny sposób przedstawiał informacje o swojej firmie, ofertę targową, filmy, katalogi, prezentacje oraz dane kontaktowe. Wydarzenie zostało zabezpieczone indywidualnymi hasłami, dzięki czemu targi spełniały wszelkie normy bezpieczeństwa.
– Naszym celem było, aby nowa forma targów pozwoliła zrealizować dwa ważne aspekty: wymiar biznesowy oraz relacyjny, czyli możliwość wymiany uwag, doświadczeń czy spostrzeżeń pomiędzy sklepem a dostawcą. Dzięki 8. edycji Targów nie tylko będziemy mogli lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, ale także zdobyliśmy nowe doświadczenia. Pomogą nam one doskonalić kolejne odsłony wydarzenia tak, aby budowały jeszcze bardziej profesjonalny i konkurencyjny wizerunek naszej sieci – mówi Agnieszka Gradomska, Lider Grupy Dekoracje sieci Bricomarché, współorganizatorka 8. Targów Bricomarché.
Targi Bricomarché w wersji online umożliwiły sieci zrealizowanie wszystkich celów biznesowych. Dostawcy przedstawili swoje oferty, a Bricomarché jako organizator wydarzenia może dokładnie zbadać statystyki wydarzenia, w tym odwiedziny stoisk poszczególnych wystawców czy liczbę pobrań przygotowanych dla sklepów ofert.
– Organizatorzy 8. Targów Bricomarché osiągnęli kompromis między zorganizowaniem wydarzenia, a zagwarantowaniem uczestnikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Pomysł na tegoroczną edycję okazał się skuteczny, a wartość zebranych przez naszą firmę deklaracji targowych był wyższa niż po poprzednich edycjach – podsumowuje Robert Kudlaszyk, Kierownik Działu Sprzedaży KAEM, jednego z dostawców, który zaprezentował swoją ofertę podczas wydarzenia.
Kolejna odsłona Targów Bricomarché będzie poświęcona produktom z asortymentu budowlanego i majsterkowania. Wydarzenie odbędzie się w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Młodzi w trosce o środowisko – nagrodzeni przez Lidl Polska
Grupa Wittchen: celem wzrost sprzedaży i poprawa efektywności
Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu
O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.
Bankowość
Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu
– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.
Transport
CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.