Komunikaty PR

Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych

2020-11-12  |  10:35
Biuro prasowe

Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Ze względu na trwającą pandemię COVID-19 wydarzenie zamiast w halach targowych miało miejsce w świecie wirtualnym. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje. 8. edycja jesiennego wydarzenia odbyła się w dniach 21-28 października.

Wydarzenie zostało zrealizowane na zewnętrznej platformie, która umożliwiła uczestnikom wirtualny spacer po 3 halach targowych ze stoiskami dostawców. Gości witał wirtualny awatar hostessy danego dostawcy, a następnie wystawca w nowoczesny sposób przedstawiał informacje o swojej firmie, ofertę targową, filmy, katalogi, prezentacje oraz dane kontaktowe. Wydarzenie zostało zabezpieczone indywidualnymi hasłami, dzięki czemu targi spełniały wszelkie normy bezpieczeństwa.

Naszym celem było, aby nowa forma targów pozwoliła zrealizować dwa ważne aspekty: wymiar biznesowy oraz relacyjny, czyli możliwość wymiany uwag, doświadczeń czy spostrzeżeń pomiędzy sklepem a dostawcą. Dzięki 8. edycji Targów nie tylko będziemy mogli lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, ale także zdobyliśmy nowe doświadczenia. Pomogą nam one doskonalić kolejne odsłony wydarzenia tak, aby budowały jeszcze bardziej profesjonalny i konkurencyjny wizerunek naszej sieci mówi Agnieszka Gradomska, Lider Grupy Dekoracje sieci Bricomarché, współorganizatorka 8. Targów Bricomarché.

Targi Bricomarché w wersji online umożliwiły sieci zrealizowanie wszystkich celów biznesowych. Dostawcy przedstawili swoje oferty, a Bricomarché jako organizator wydarzenia może dokładnie zbadać statystyki wydarzenia, w tym odwiedziny stoisk poszczególnych wystawców czy liczbę pobrań przygotowanych dla sklepów ofert.

Organizatorzy 8. Targów Bricomarché osiągnęli kompromis między zorganizowaniem wydarzenia, a zagwarantowaniem uczestnikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Pomysł na tegoroczną edycję okazał się skuteczny, a wartość zebranych przez naszą firmę deklaracji targowych był wyższa niż po poprzednich edycjach podsumowuje Robert Kudlaszyk, Kierownik Działu Sprzedaży KAEM, jednego z dostawców, który zaprezentował swoją ofertę podczas wydarzenia.

Kolejna odsłona Targów Bricomarché będzie poświęcona produktom z asortymentu budowlanego i majsterkowania. Wydarzenie odbędzie się w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.