Komunikaty PR

Targi EuroShop 2020 – poznaj najnowsze rozwiązania dla dynamicznie zmieniającego

2020-01-31  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.22 MB )

Od pewnego czasu w sektorze handlu detalicznego ma miejsce istotna transformacja. Ustawicznie zmieniają się potrzeby klientów i rosną ich oczekiwania jeśli chodzi o poziom obsługi - zarówno w przypadku sklepów fizycznych, jak i internetowych. Podłączeni do sieci konsumenci narzucają tempo rozwoju, a firmy handlowe muszą uwzględnić ich wymagania, jeśli chcą zachować pozycję na rynku. Co będę mogli zobaczyć goście odwiedzający targi EuroShop 2020?

Nowa jakość w organizacji i wystroju sklepów

78% klientów oczekuje satysfakcjonujących warunków obsługi w sklepie[1], co w połączeniu z odpowiednim wystrojem może przyczynić się do wzrostu wartości sprzedaży nawet o 40%[2]. Oznacza to, że atrakcyjne pod względem wizualnym otoczenie i bezproblemowa obsługa są niezwykle istotne dla sprzedawców detalicznych działających na rynku o zwiększonym stopniu konkurencyjności.

Dzięki inwestycjom firmy Checkpoint w prace badawczo-rozwojowe i stałej współpracy z konsumentami udoskonalono wzornictwo anten EAS i RFID. Goście targów EuroShop 2020 będą mieli okazję przekonać się, w jaki sposób bramki nowej generacji pozwalają zachować kompromis między bezpieczeństwem sklepu i estetyką jego wystroju. Szeroka oferta urządzeń obejmuje różne typy anten, m.in. instalowane w niewielkich urządzeniach wewnątrz sklepu, wolnostojące, naścienne i montowane przy wejściu. Checkpoint dysponuje rozwiązaniami dla sklepów dowolnej wielkości i z dowolnej branży.

Widoczność wszystkich kanałów w łańcuchu dostaw

Widoczność produktów w łańcuchu dostaw jest w handlu detalicznym podstawowym warunkiem umożliwiającym zapewnienie bezproblemowej obsługi klientów. Rosnąca popularność sprzedaży wielokanałowej oznacza, że konsumenci oczekują natychmiastowej obsługi i wyjątkowego poziomu personalizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwo może zapewnić identyczną obsługę zarówno w sklepie fizycznym, jak i w sieci, w szczególności w przypadku dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Systemy obsługi łańcucha dostaw oparte na technologii RFID stanowią kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzięki zaprojektowaniu elastycznego łańcucha dostaw opartego na współpracy sprzedawcy mogą uzyskać w czasie rzeczywistym dostęp do najistotniejszych informacji. Pozwala to w inteligentny sposób zarządzać zapasami i podejmować właściwe decyzje, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje sprzedaży.

W poniedziałek 17 lutego uczestnicy targów będą mieli okazje dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać technologię RFID do obsługi sprzedaży wielokanałowej. Gdańska firma LPP, we współpracy z firmą Checkpoint, przedstawi wyniki wdrożonego na szeroką skalę programu identyfikacji RFID, którego efektem było zwiększenie dostępności produktów, poprawa efektywności operacyjnej i wzrost jakości obsługi klientów. Prezentacja odbędzie się w sektorze Retail Technology Stage w hali 6 w godzinach 15.40-16.00. To doskonała okazja, by poznać nowe rozwiązania.

Innowacyjne systemy metkowania

Specjalistyczny zespół firmy Checkpoint zajmujący się rozwojem systemów metkowania ściśle współpracuje z dostawcami układów RFID. Na targach EuroShop 2020 Checkpoint przedstawi najnowsze wersje metek i etykiet RFID, w tym rozwiązania przyjazne dla środowiska, a także spektakularne wzornictwo bramek umożliwiające poprawę komfortu obsługi kupujących. Firma Checkpoint jest obecna na światowym rynku i stale zwiększa zakres działania, aby zaoferować klientom najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie metkowania i tworzenia etykiet.

Checkpoint to największy na świecie producent etykiet RF. Przedsiębiorstwo inwestuje znaczne środki w prace badawczo-rozwojowe, produkcję, testowanie i technologie druku cyfrowego. Jeśli chodzi o obszar obsługi etykiet i metkowania, firma w roku 2020 w dalszym ciągu będzie wprowadzać na rynek innowacyjne rozwiązania, wyznaczając nowe standardy branżowe. Zapraszamy na nasze stoisko — zaprezentujemy przełomowe technologie tworzenia etykiet RF, umożliwiające zabezpieczanie kategorii produktów, których skuteczna ochrona była wcześniej niemożliwa.

Rozwój sklepów podłączonych do sieci

W podłączonych do sieci sklepach stosowane są nowoczesne rozwiązania handlowe i technologiczne. Tradycyjne sklepy detaliczne wkraczają w epokę cyfrową i zaczynają korzystać z technologii Internetu rzeczy (IoT). Oprogramowanie firmy Checkpoint umożliwia firmom handlu detalicznego monitorowanie sklepów i pomiar wskaźników ich funkcjonowania, oferuje też funkcje zarządzania oparte na danych, które pozwalają podjąć odpowiednie działania, zwiększyć sprzedaż i ograniczyć straty. Rozwiązania Checkpoint obsługują nie tylko technologie EAS, ale także umożliwiają usprawnienie obsługi klientów i skuteczniejsza realizację ich potrzeb i wymagań, a zarazem zwiększenie zysków firmy.

Zabezpieczenie towarów w sklepie

Interesujące, atrakcyjne wizualnie opakowania są istotną częścią wizerunku marki i kluczowym elementem wyróżniającym produkty na konkurencyjnym rynku. Na targach EuroShop 2020 firma Checkpoint przedstawi również nowe rodzaje zabezpieczeń pozwalające zapobiec kradzieży cennych towarów bez wpływu na ich wygląd i użyteczność. Checkpoint oferuje innowacyjne systemy metkowania opakowań dowolnego typu oraz rozwiązania przeciwkradzieżowe sygnowane marką Alpha High-Theft Solutions. Każdy sklep jest w stanie znaleźć rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

Ewa Pytkowska, dyrektor ds. sprzedaży w Checkpoint Systems, powiedziała:

„Zdajemy sobie sprawę ze złożonych wyzwań, przed którymi stają obecnie nasi klienci z sektora handlu detalicznego. Wiemy również, że nie istnieje uniwersalne rozwiązanie wszystkich problemów. Na targach EuroShop zaprezentujemy konkretne rozwiązania, które pozwolą firmom handlowym poprawić wyniki i zapewnić konsumentom wysoki poziom obsługi".

Goście targów mogą zapoznać się z inteligentnymi rozwiązaniami firmy Checkpoint dla sektora handlu detalicznego na targach EuroShop, które odbędą się w dniach 16-20 lutego 2020 r. w Düsseldorfie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Stoiska E23, Hala6!


[1] https://www.businesswire.com/news/home/20190114005841/en/Sensory-Experiences-Drive-9-10-Shoppers-Stores

[2] https://www.retailgazette.co.uk/blog/2014/01/01232-the-importance-of-retail-design/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.