Komunikaty PR

Targi EuroShop 2020 – poznaj najnowsze rozwiązania dla dynamicznie zmieniającego

2020-01-31  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.22 MB )

Od pewnego czasu w sektorze handlu detalicznego ma miejsce istotna transformacja. Ustawicznie zmieniają się potrzeby klientów i rosną ich oczekiwania jeśli chodzi o poziom obsługi - zarówno w przypadku sklepów fizycznych, jak i internetowych. Podłączeni do sieci konsumenci narzucają tempo rozwoju, a firmy handlowe muszą uwzględnić ich wymagania, jeśli chcą zachować pozycję na rynku. Co będę mogli zobaczyć goście odwiedzający targi EuroShop 2020?

Nowa jakość w organizacji i wystroju sklepów

78% klientów oczekuje satysfakcjonujących warunków obsługi w sklepie[1], co w połączeniu z odpowiednim wystrojem może przyczynić się do wzrostu wartości sprzedaży nawet o 40%[2]. Oznacza to, że atrakcyjne pod względem wizualnym otoczenie i bezproblemowa obsługa są niezwykle istotne dla sprzedawców detalicznych działających na rynku o zwiększonym stopniu konkurencyjności.

Dzięki inwestycjom firmy Checkpoint w prace badawczo-rozwojowe i stałej współpracy z konsumentami udoskonalono wzornictwo anten EAS i RFID. Goście targów EuroShop 2020 będą mieli okazję przekonać się, w jaki sposób bramki nowej generacji pozwalają zachować kompromis między bezpieczeństwem sklepu i estetyką jego wystroju. Szeroka oferta urządzeń obejmuje różne typy anten, m.in. instalowane w niewielkich urządzeniach wewnątrz sklepu, wolnostojące, naścienne i montowane przy wejściu. Checkpoint dysponuje rozwiązaniami dla sklepów dowolnej wielkości i z dowolnej branży.

Widoczność wszystkich kanałów w łańcuchu dostaw

Widoczność produktów w łańcuchu dostaw jest w handlu detalicznym podstawowym warunkiem umożliwiającym zapewnienie bezproblemowej obsługi klientów. Rosnąca popularność sprzedaży wielokanałowej oznacza, że konsumenci oczekują natychmiastowej obsługi i wyjątkowego poziomu personalizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwo może zapewnić identyczną obsługę zarówno w sklepie fizycznym, jak i w sieci, w szczególności w przypadku dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Systemy obsługi łańcucha dostaw oparte na technologii RFID stanowią kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzięki zaprojektowaniu elastycznego łańcucha dostaw opartego na współpracy sprzedawcy mogą uzyskać w czasie rzeczywistym dostęp do najistotniejszych informacji. Pozwala to w inteligentny sposób zarządzać zapasami i podejmować właściwe decyzje, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje sprzedaży.

W poniedziałek 17 lutego uczestnicy targów będą mieli okazje dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać technologię RFID do obsługi sprzedaży wielokanałowej. Gdańska firma LPP, we współpracy z firmą Checkpoint, przedstawi wyniki wdrożonego na szeroką skalę programu identyfikacji RFID, którego efektem było zwiększenie dostępności produktów, poprawa efektywności operacyjnej i wzrost jakości obsługi klientów. Prezentacja odbędzie się w sektorze Retail Technology Stage w hali 6 w godzinach 15.40-16.00. To doskonała okazja, by poznać nowe rozwiązania.

Innowacyjne systemy metkowania

Specjalistyczny zespół firmy Checkpoint zajmujący się rozwojem systemów metkowania ściśle współpracuje z dostawcami układów RFID. Na targach EuroShop 2020 Checkpoint przedstawi najnowsze wersje metek i etykiet RFID, w tym rozwiązania przyjazne dla środowiska, a także spektakularne wzornictwo bramek umożliwiające poprawę komfortu obsługi kupujących. Firma Checkpoint jest obecna na światowym rynku i stale zwiększa zakres działania, aby zaoferować klientom najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie metkowania i tworzenia etykiet.

Checkpoint to największy na świecie producent etykiet RF. Przedsiębiorstwo inwestuje znaczne środki w prace badawczo-rozwojowe, produkcję, testowanie i technologie druku cyfrowego. Jeśli chodzi o obszar obsługi etykiet i metkowania, firma w roku 2020 w dalszym ciągu będzie wprowadzać na rynek innowacyjne rozwiązania, wyznaczając nowe standardy branżowe. Zapraszamy na nasze stoisko — zaprezentujemy przełomowe technologie tworzenia etykiet RF, umożliwiające zabezpieczanie kategorii produktów, których skuteczna ochrona była wcześniej niemożliwa.

Rozwój sklepów podłączonych do sieci

W podłączonych do sieci sklepach stosowane są nowoczesne rozwiązania handlowe i technologiczne. Tradycyjne sklepy detaliczne wkraczają w epokę cyfrową i zaczynają korzystać z technologii Internetu rzeczy (IoT). Oprogramowanie firmy Checkpoint umożliwia firmom handlu detalicznego monitorowanie sklepów i pomiar wskaźników ich funkcjonowania, oferuje też funkcje zarządzania oparte na danych, które pozwalają podjąć odpowiednie działania, zwiększyć sprzedaż i ograniczyć straty. Rozwiązania Checkpoint obsługują nie tylko technologie EAS, ale także umożliwiają usprawnienie obsługi klientów i skuteczniejsza realizację ich potrzeb i wymagań, a zarazem zwiększenie zysków firmy.

Zabezpieczenie towarów w sklepie

Interesujące, atrakcyjne wizualnie opakowania są istotną częścią wizerunku marki i kluczowym elementem wyróżniającym produkty na konkurencyjnym rynku. Na targach EuroShop 2020 firma Checkpoint przedstawi również nowe rodzaje zabezpieczeń pozwalające zapobiec kradzieży cennych towarów bez wpływu na ich wygląd i użyteczność. Checkpoint oferuje innowacyjne systemy metkowania opakowań dowolnego typu oraz rozwiązania przeciwkradzieżowe sygnowane marką Alpha High-Theft Solutions. Każdy sklep jest w stanie znaleźć rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

Ewa Pytkowska, dyrektor ds. sprzedaży w Checkpoint Systems, powiedziała:

„Zdajemy sobie sprawę ze złożonych wyzwań, przed którymi stają obecnie nasi klienci z sektora handlu detalicznego. Wiemy również, że nie istnieje uniwersalne rozwiązanie wszystkich problemów. Na targach EuroShop zaprezentujemy konkretne rozwiązania, które pozwolą firmom handlowym poprawić wyniki i zapewnić konsumentom wysoki poziom obsługi".

Goście targów mogą zapoznać się z inteligentnymi rozwiązaniami firmy Checkpoint dla sektora handlu detalicznego na targach EuroShop, które odbędą się w dniach 16-20 lutego 2020 r. w Düsseldorfie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Stoiska E23, Hala6!


[1] https://www.businesswire.com/news/home/20190114005841/en/Sensory-Experiences-Drive-9-10-Shoppers-Stores

[2] https://www.retailgazette.co.uk/blog/2014/01/01232-the-importance-of-retail-design/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-05 | 15:00

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet
2024-07-05 | 15:00

Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet

Wakacje w pełni, co oznacza więcej czasu na granie. To idealny moment na modernizację PC, a tak się składa, że nowe karty graficzne z serii GeForce RTX 40 możecie właśnie kupić w
IT i technologie Mobile work is a new black
2024-07-05 | 12:00

Mobile work is a new black

Praca mobilna to nowa rzeczywistość, a  smartfon i laptop znajdują się w jej centrum jako podstawowe narzędzia pracy. Pozostaje kwestia, czym kierować się w doborze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.