Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie
Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze rozwiązania techniczne i logistyczne.
Wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do nowych wymogów i regulacji rynkowych. Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wśród dominujących trendów jest energooszczędność i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.
Właściwy standard
Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, partner RetailShow 2024, dostarczająca rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat.
— Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego Quadros - system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób — mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.
Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.
Oferta dla wszystkich
Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych. Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie wolnostojących o mniejszych gabarytach.
— Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła, w tym moja, rekomendowana dla sklepów spożywczych temperatura barwowa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 — opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.
Potrzeby konsumentów
Praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzenia towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Podczas kilkugodzinnej konferencji podzielonej na tematyczne bloki, poruszone zostaną m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług. Mowa będzie także o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych oraz o innowacyjnych mobilnych urządzeniach do wymiarowania.
Będzie też wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS – dr. Markiem Borowińskim, znanym jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, wypełnią sprawdzone metody i i praktycznymi wskazówkami, które pomagają firmom wyróżniać się i skutecznie zwiększać sprzedaż.
— Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających wyzwań w branży, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow — podkreśla Wojciech Smoktunowicz z ECP Polska, organizator targów.
13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.
Co roku targi RetailShow są odwiedzane przez kilka tysięcy managerów i specjalistów rynku retail sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.