Komunikaty PR

TCL celebruje partnerstwa sportowe tuż przed piłkarskimi mistrzostwami w Europie

2024-06-07  |  10:30
Biuro prasowe

Świętujemy razem!

TCL zobowiązuje się do wzmocnienia swojej obecności w Europie, między innymi, poprzez wspieranie najlepszych, krajowych drużyn piłkarskich. TCL wspiera pasję i determinację drużyny La Roja, będąc partnerem Królewskiej Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej (RFEF).

We Włoszech TCL współpracuje z Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC), dbając o wspaniałe wrażenia z oglądania kibicom Azzurri. TCL jest również obecny w Niemczech, wspierając Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) jako oficjalny partner, inspirując wszystkich fanów ze wsparciem najnowszej technologii wyświetlania. TCL został partnerem Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej, a ambasadorem marki został międzynarodowy sędzia Szymon Marciniak. Dodatkowe partnerstwo z reprezentacjami Czech i Słowacji odzwierciedla szczególną misję TCL polegającą na dostarczaniu wciągających wrażeń z oglądania piłki nożnej i inspirowaniu do wielkości poprzez sport.

Sport i technologia

Misją TCL jest inspirowanie ludzi poprzez sport i technologię oraz realny wpływ na poprawę komfortu życia ludzi we wszystkich zakątkach świata. Chcemy korzystać z mocy najnowszej technologii w taki sposób, by oglądanie sportu było bardziej wciągające i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

"Współpraca z kultowymi drużynami pozwala TCL podkreślić naszą misję demokratyzacji technologii" - powiedział Stefan Streit, dyrektor marketingu TCL Europe. "Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe, sportowe lato i życzymy naszym drużynom powodzenia. Nasz sponsoring to coś więcej niż tylko partnerstwo; chodzi o nawiązanie kontaktu z naszymi klientami poprzez pasję i emocje związane z piłką nożną. Z dumą wspieramy wszystkie drużyny i z niecierpliwością czekamy na zapewnienie fanom najlepszych wrażeń z oglądania, dzięki czemu każda chwila będzie niezapomniana" – dodał.

Oprócz krajowych drużyn piłkarskich, TCL wspiera również drużyny klubowe, w tym angielski Arsenal i szwedzki klub Djurgården IF, a także współpracuje z francuskim piłkarzem Kingsleyem Comanem. Wszystkie partnerstwa są dowodem zaangażowania firmy TCL w dążenie do doskonałości w różnych dyscyplinach sportowych. Firma właśnie rozpoczyna szeroko zakrojone kampanie marketingowe na wielu rynkach, z promocjami i ciekawymi ofertami, które mają zachęcić do ewentualnej wymiany telewizora na nowszy i większy, by wrażenia z oglądania meczów piłkarskich, których seria przed nami, były jak najlepsze.

Najwyższa wydajność i niezrównane emocje

Jako marka z misją, TCL stara się promować i wspierać sport, z którym firma dzieli silne wartości takie jak wspólne działanie, pasja i wydajność.

Świat sportu znacznie ewoluował w ostatnich latach dzięki technologiom i innowacjom, które pozwalają nam prezentować na ekranie coraz bardziej imponujące chwile i wyjątkowe wydarzenia sportowe.

W tym roku firma TCL poszerzyła swoją ofertę telewizorów o kolejne modele Mini LED i QLED, wprowadzając nowe technologie obrazu idealne do oglądania wydarzeń sportowych. Aby zmaksymalizować doznania i sprawić, by widzowie poczuli się dosłownie jakby znajdowali się na stadionie, TCL zaprezentował swój najnowszy, aż 115-calowy telewizor QD-Mini LED, który wyznacza nowy standard domowej rozrywki dzięki wielkiemu ekranowi, żywym kolorom i niespotykanej wyrazistości.

"W TCL nasze zaangażowanie wykracza poza opracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości, zaawansowanych technologicznie produktów. Dążymy do zapewnienia naszym użytkownikom nowych doświadczeń, które inspirują ich do codziennego osiągania wielkości. Sport nadaje się do realizacji tej misji wręcz doskonale. Naszym celem jest przeniesienie emocji sportowych do domów wszystkich widzów dzięki naszym technologiom premium, w dodatku dostępnych w przystępnej cenie" – wyjaśnia Stefan Streit.

Zaangażowanie TCL w innowacje jest również widoczne w szerokiej gamie bogatych w funkcje smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń wykorzystujących technologię TCL NXTPAPER i moc technologii 5G, w pełni integrując się z rozbudowanym ekosystemem produktów TCL.

 

Po więcej informacji o naszych produktach zapraszamy na stronę: https://www.tcl.com/pl/pl

 

 

O TCL

TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.