Technologia Silvair w energooszczędnych rozwiązaniach STEINEL Solutions AG
SILVAIR
ul. Jasnogórska 44
31-358 Kraków
marek|silvair.com| |marek|silvair.com
503007742
www.silvair.com
Spółka SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z zakresu Internetu Rzeczy wpływając na zmniejszenie zużycia energii w budynkach komercyjnych ogłasza partnerstwo z niemiecką firmą STEINEL Solutions AG, będącej częścią grupy STEINEL. W ramach podpisanej umowy, SILVAIR dostarczy technologię do urządzeń oświetleniowych i sensorycznych STEINEL jak również udostępni narzędzia do konfiguracji i zarządzania sieciami oświetleniowymi.
Grupa STEINEL to firma z ponad 60-letnią tradycją. Najnowsze portfolio produktów firmy STEINEL Solutions nosi nazwę SENSOTEC NET i oferuje różne rozwiązania czujników dedykowane producentom opraw OEM. Oszczędność energii odgrywa ważną rolę w projektowaniu tego rozwiązania.
“Steinel może się pochwalić wdrożeniami, w których zużycie energii spada nawet o 92%. Cieszymy się, że nasz kolejny partner nie tylko dba nie tylko o jakość swoich produktów ale przede wszystkim o jakość naszego środowiska. Mam nadzieję, że już niedługo będzie mogli podzielić się wieloma wspólnymi projektami” mówi Rafał Han, prezes spółki SILVAIR.
Stefan Walker, Szef Inżynierii OEM w firmie STEINEL Solutions AG dodaje: „Dzięki współpracy pomiędzy SILVAIR, sprawdzoną technologią czujników firmy STEINEL i technologią komunikacyjną Bluetooth Mesh udało nam się stworzyć produkt przyszłości. W ten sposób nasi klienci mogą skorzystać z inteligentnego rozwiązania w krótkim czasie”.
Według raportu Markets & Markets rynek inteligentnych budynków wzrośnie z 66,3 mld USD w 2020 r. do 108,9 mld USD do 2025 r. Główne czynniki napędzające rozwój rynku inteligentnych budynków obejmują popularyzację wykorzystania systemów zarządzania budynkiem z obsługą IoT, rosnącą świadomość odpowiedniego wykorzystania przestrzeni, podwyższone standardy i przepisy branżowe oraz rosnące zapotrzebowanie na systemy energooszczędne.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.