Technologiczne święto we Wrocławiu – RTV Euro AGD z nowym sklep w Dominkańskiej
Już 21 listopada, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej odbędzie się Wielkie Otwarcie sklepu RTV Euro AGD. Sieć zaprasza mieszkańców Wrocławia i okolic na wyjątkowy dzień pełen technologicznych atrakcji – zorganizowanych przy współpracy z grupą TechnoStrefa. Nie zabraknie także niespodzianek i wyjątkowych promocji.
Wielkie otwarcie przestronnego salonu RTV Euro AGD o powierzchni 950 mkw., odbędzie się w najbliższy czwartek o godzinie 9:30. Klienci będą mogli wybierać spośród ponad 24 tysięcy produktów – dostępnych od ręki w sklepie oraz na zamówienie.
Z tej okazji zaplanowano mnóstwo niespodzianek, w tym spotkanie z influencerami z TechnoStrefy! To pasjonaci technologii, którzy z zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą o najnowszych gadżetach. Tego dnia poprowadzą m.in. quizy, w których uczestnicy będą mogli zdobyć atrakcyjne nagrody – gadżety i upominki.
– TechnoStrefa to ekipa, która nie boi się nieszablonowych sposobów, by dzielić się tym, co najlepsze i najbardziej zaskakujące w świecie technologii – mówi przedstawiciel salonu RTV Euro AGD w Galerii Dominikańskiej i dodaje – Ich obecność będzie świetną okazją do wspólnej zabawy i zdobycia najświeższej wiedzy o trendach na rynku.
Wszystkich, którzy odwiedzą sklep w tym dniu, czeka także wiele innych atrakcji – wydarzenie prowadzone przez konferansjera, darmowa kawa oraz wyjątkowe promocje na szeroką gamę produktów.
Sklep czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 9.30 - 21.00 oraz w niedziele handlowe w godzinach 10.00-20.00.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://galeria-dominikanska.pl/ bądź na profilu FB: https://www.facebook.com/GaleriaDominikanska/.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.