Komunikaty PR

Ryszard Lindner objął stanowisko Country Managera Infinix Mobility w Polsce

2022-08-02  |  11:46

Producent smartfonów Infinix wchodzi na polski rynek. Polskim oddziałem będzie zarządzał Ryszard Lindner, od wielu lat związany z firmami zajmującymi się telekomunikacją oraz dystrybucją urządzeń elektronicznych, takimi jak Orange czy Also, gdzie był odpowiedzialny za dystrybucję urządzeń Xiaomi.

Na nowym stanowisku Country Managera Ryszard Lindner będzie odpowiadał za wprowadzenie marki Infinix na rynek w Polsce i krajach bałtyckich, budowanie jej pozycji oraz rozwijanie sprzedaży. Ryszard Lindner od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie w pracy w firmach polskich i międzynarodowych, z czego 15 lat na stanowiskach menedżerskich w sieci telekomunikacyjnej Orange Polska. Do swoich sukcesów zaliczyć może m.in. przygotowanie i wdrożenie marki nju mobile oraz zarządzanie nią do momentu osiągnięcia w sumie 800 tys. klientów zaledwie kilka lat od rozpoczęcia projektu. Był także odpowiedzialny za stworzenie procesu zarządzania terminalami w Orange Polska.  W ciągu ostatnich 3 lat w ABC Data, później Also, wspierał rozwój marki Xiaomi na 6 rynkach europejskich.

Rynek polski ma kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu otwartość polskich konsumentów na testowanie nowości technologicznych oraz położenie geograficzne, które daje możliwość dalszej ekspansji. Jesteśmy nowoczesną marką rozumiejącą potrzeby użytkowników i liczymy, że uda nam się podbić serca mieszkańców Polski. Dotychczasowe doświadczenie Infinix pozwalają wierzyć, że połączenie wysokiej jakości produktów, przystępnej ceny, nowoczesnej technologii i designu umożliwia zdobycie nawet bardzo wymagających rynków - mówi Ryszard Lindner, nowy Country Manager Infinx w Polsce i krajach bałtyckich.

Infinix Mobility to szybko rozwijająca się marka technologiczna, która od 2013 roku zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą na całym świecie urządzeń inteligentnych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu. W tym roku zadebiutuje na rynkach polskim, czeskim i rumuńskim. Produkty Infinix Mobility tworzone są z myślą przede wszystkim o młodych użytkownikach i wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, m.in. szybkie ładowanie, wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości czy zaawansowane aparaty wyposażone w sztuczną inteligencję. Marka rozwija możliwości super szybkiego ładowania i w drugiej połowie roku planuje zaprezentować technologię 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50 proc. w zaledwie 4 minuty. Wybrane modele smartfonów wkrótce będą dostępne w największych sieciach sprzedaży w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.