Ryszard Lindner objął stanowisko Country Managera Infinix Mobility w Polsce
Producent smartfonów Infinix wchodzi na polski rynek. Polskim oddziałem będzie zarządzał Ryszard Lindner, od wielu lat związany z firmami zajmującymi się telekomunikacją oraz dystrybucją urządzeń elektronicznych, takimi jak Orange czy Also, gdzie był odpowiedzialny za dystrybucję urządzeń Xiaomi.
Na nowym stanowisku Country Managera Ryszard Lindner będzie odpowiadał za wprowadzenie marki Infinix na rynek w Polsce i krajach bałtyckich, budowanie jej pozycji oraz rozwijanie sprzedaży. Ryszard Lindner od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie w pracy w firmach polskich i międzynarodowych, z czego 15 lat na stanowiskach menedżerskich w sieci telekomunikacyjnej Orange Polska. Do swoich sukcesów zaliczyć może m.in. przygotowanie i wdrożenie marki nju mobile oraz zarządzanie nią do momentu osiągnięcia w sumie 800 tys. klientów zaledwie kilka lat od rozpoczęcia projektu. Był także odpowiedzialny za stworzenie procesu zarządzania terminalami w Orange Polska. W ciągu ostatnich 3 lat w ABC Data, później Also, wspierał rozwój marki Xiaomi na 6 rynkach europejskich.
Rynek polski ma kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu otwartość polskich konsumentów na testowanie nowości technologicznych oraz położenie geograficzne, które daje możliwość dalszej ekspansji. Jesteśmy nowoczesną marką rozumiejącą potrzeby użytkowników i liczymy, że uda nam się podbić serca mieszkańców Polski. Dotychczasowe doświadczenie Infinix pozwalają wierzyć, że połączenie wysokiej jakości produktów, przystępnej ceny, nowoczesnej technologii i designu umożliwia zdobycie nawet bardzo wymagających rynków - mówi Ryszard Lindner, nowy Country Manager Infinx w Polsce i krajach bałtyckich.
Infinix Mobility to szybko rozwijająca się marka technologiczna, która od 2013 roku zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą na całym świecie urządzeń inteligentnych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu. W tym roku zadebiutuje na rynkach polskim, czeskim i rumuńskim. Produkty Infinix Mobility tworzone są z myślą przede wszystkim o młodych użytkownikach i wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, m.in. szybkie ładowanie, wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości czy zaawansowane aparaty wyposażone w sztuczną inteligencję. Marka rozwija możliwości super szybkiego ładowania i w drugiej połowie roku planuje zaprezentować technologię 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50 proc. w zaledwie 4 minuty. Wybrane modele smartfonów wkrótce będą dostępne w największych sieciach sprzedaży w Polsce.
Sony o technologiach chmurowych!
Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.