Komunikaty PR

Ryszard Lindner objął stanowisko Country Managera Infinix Mobility w Polsce

2022-08-02  |  11:46

Producent smartfonów Infinix wchodzi na polski rynek. Polskim oddziałem będzie zarządzał Ryszard Lindner, od wielu lat związany z firmami zajmującymi się telekomunikacją oraz dystrybucją urządzeń elektronicznych, takimi jak Orange czy Also, gdzie był odpowiedzialny za dystrybucję urządzeń Xiaomi.

Na nowym stanowisku Country Managera Ryszard Lindner będzie odpowiadał za wprowadzenie marki Infinix na rynek w Polsce i krajach bałtyckich, budowanie jej pozycji oraz rozwijanie sprzedaży. Ryszard Lindner od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie w pracy w firmach polskich i międzynarodowych, z czego 15 lat na stanowiskach menedżerskich w sieci telekomunikacyjnej Orange Polska. Do swoich sukcesów zaliczyć może m.in. przygotowanie i wdrożenie marki nju mobile oraz zarządzanie nią do momentu osiągnięcia w sumie 800 tys. klientów zaledwie kilka lat od rozpoczęcia projektu. Był także odpowiedzialny za stworzenie procesu zarządzania terminalami w Orange Polska.  W ciągu ostatnich 3 lat w ABC Data, później Also, wspierał rozwój marki Xiaomi na 6 rynkach europejskich.

Rynek polski ma kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu otwartość polskich konsumentów na testowanie nowości technologicznych oraz położenie geograficzne, które daje możliwość dalszej ekspansji. Jesteśmy nowoczesną marką rozumiejącą potrzeby użytkowników i liczymy, że uda nam się podbić serca mieszkańców Polski. Dotychczasowe doświadczenie Infinix pozwalają wierzyć, że połączenie wysokiej jakości produktów, przystępnej ceny, nowoczesnej technologii i designu umożliwia zdobycie nawet bardzo wymagających rynków - mówi Ryszard Lindner, nowy Country Manager Infinx w Polsce i krajach bałtyckich.

Infinix Mobility to szybko rozwijająca się marka technologiczna, która od 2013 roku zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą na całym świecie urządzeń inteligentnych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu. W tym roku zadebiutuje na rynkach polskim, czeskim i rumuńskim. Produkty Infinix Mobility tworzone są z myślą przede wszystkim o młodych użytkownikach i wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, m.in. szybkie ładowanie, wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości czy zaawansowane aparaty wyposażone w sztuczną inteligencję. Marka rozwija możliwości super szybkiego ładowania i w drugiej połowie roku planuje zaprezentować technologię 180W Thunder Charge, która pozwoli naładować baterię o pojemności 4500 mAh do 50 proc. w zaledwie 4 minuty. Wybrane modele smartfonów wkrótce będą dostępne w największych sieciach sprzedaży w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile Biuro prasowe
2024-09-23 | 13:30

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile

PragmaGO przeprowadziła migrację infrastruktury IT do T-Mobile. To działanie, dzięki któremu Spółka będzie mogła bez przeszkód kontynuować rozwój usług
Telekomunikacja Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań
2024-09-17 | 01:00

Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań

Jak podaje Europejska Agencja Środowiska, 1/4 całkowitej emisji CO2 w Unii Europejskiej w 2019 roku pochodziła z sektora transportu, z czego niemal 72% – z transportu drogowego. Zgodnie z
Telekomunikacja Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej
2024-07-04 | 09:00

Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej

Polscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy stanowią trzon sektora oraz filar polskiej gospodarki cyfrowej, apelują do posłów o stworzenie dobrego i przewidywalnego prawa.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.