Systell wśród liderów rynku wirtualnych centrali 3CX w Europie Środkowej
3CX jest dostawcą niezwykle cenionego rozwiązania do komunikacji biznesowej. Corocznie oprogramowanie 3CX jest nagradzane przez ekspertów z całego świata. W 2020 roku uzyskało tytuł oprogramowania roku w konkursie PC Pro Technology Excellence Awards ogłoszonym przez najlepiej sprzedający się brytyjski miesięcznik poświęcony tematowi IT. Amerykański agregator opinii o oprogramowaniu biznesowym G2 Crowd ogłosił 3CX jednym z liderów jesieni 2020 w kategoriach oprogramowania do obsługi centrów kontaktowych i oprogramowania do wideokonferencji. 3CX został również uhonorowany nagrodą SME Proof Award przyznawaną przez holenderską platformę Baaz i redakcję WinMag produktom i usługom oferującym wyjątkowe rozwiązania dla nowoczesnych MŚP.
Twórca 3CX certyfikuje swoich partnerów zgodnie ze stopniem ich zaangażowania we współpracę. Systell osiągnął najwyższy poziom partnerstwa - Titanium Partner 3CX. Jest to efekt wszechstronnego przygotowania teoretycznego i popartego dokumentacją doświadczenia we wdrażaniu i utrzymywaniu systemów 3CX PBX.
Dzięki ścisłej współpracy z 3CX, poznańska spółka Systell może korzystać z wysokospecjalistycznych szkoleń, wiedzy technicznej i wszechstronnego wsparcia certyfikowanych inżynierów 3CX.
Jak zapewnia prezes spółki Systell, osiągnięcie tak wysokiego poziomu partnerstwa drugi rok z rzędu jest możliwe dzięki uważności, z jaką specjaliści jego zespołu podchodzą do każdego klienta oraz najwyższym kompetencjom ekspertów Systella. - Każdy z naszych klientów może liczyć na rzetelne zbadanie jego rzeczywistych potrzeb i precyzyjne skonfigurowanie systemu pod te potrzeby. Nasza rola nie kończy się jednak na jednorazowej usłudze. Staramy się w sposób ciągły wspierać i rozwijać rozwiązania przekazane przedsiębiorcom, tak by umożliwić im pełny i szybki rozwój biznesu - mówi Grzegorz Grabski.
Systell jest producentem rozwiązania Systell Contact Center dostępnego w modelu SaaS oraz najwyższej rangi partnerem 3CX. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i personalizowaniu systemów wielokanałowej komunikacji biznesowej.
Więcej informacji na temat firmy Systell zawarto na stronie systell.pl.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.