Komunikaty PR

Ugoda między Emitel i TV Spektrum

2020-10-21  |  21:25
Biuro prasowe
Kontakt
.
Kotara News

.
. Warszawa
kotara.news|gmail.com| |kotara.news|gmail.com
000000000
..
Do pobrania infopras ( 0.08 MB )

Emitel oraz TV Spektrum doszły do porozumienia w sprawie zakończenia dotychczasowego sporu sądowego, dotyczącego rozliczeń za usługi dostępu TV Spektrum do Multipleksu 8 w celu rozpowszechniania kanału Nowa TV.

 

Strony zgodnie uznały, że podstawą rozliczeń stron jest zawarta przez nie w październiku 2016 roku umowa. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków ugody. Porozumienie doszło do skutku po przejęciu kontroli nad TV Spektrum przez Telewizję Polsat.

 

Zarządy Emitel i TV Spektrum są zadowolone z porozumienia, które kończy kilkuletni spór i sprzyja dalszej zgodnej realizacji łączącej je umowy.

 

O Emitel

Należąca do amerykańskiego funduszu Alinda Capital Partners spółka Emitel S.A. to największy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od ponad 50 lat dzięki Emitel sygnały telewizji i radia mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Oprócz usług dla nadawców telewizyjnych, w tym TVP S.A., Grupa Polsat, TVN Discovery, TV Puls i radiowych, Emitel oferuje infrastrukturę wysokościową dla operatorów telefonii komórkowej, projektuje i instaluje nowoczesne systemy łączności bezprzewodowej oraz uczestniczy w tworzeniu inteligentnych miast i włącza się w prace nad przygotowaniem do budowy sieci 5G w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kotara News
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań Biuro prasowe
2024-09-17 | 01:00

Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań

Jak podaje Europejska Agencja Środowiska, 1/4 całkowitej emisji CO2 w Unii Europejskiej w 2019 roku pochodziła z sektora transportu, z czego niemal 72% – z transportu drogowego. Zgodnie z
Telekomunikacja Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej
2024-07-04 | 09:00

Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej

Polscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy stanowią trzon sektora oraz filar polskiej gospodarki cyfrowej, apelują do posłów o stworzenie dobrego i przewidywalnego prawa.
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych!
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.