tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym regionie środkowo - wschodniej Europy. To doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń oraz zapoznania się z najnowszymi trendami i innowacjami. Wśród wystawców targów znaleźli się m.in. producenci maszyn pakujących i etykietujących, dostawcy materiałów opakowaniowych i folii, projektanci i producenci opakowań innowacyjnych, a także dystrybutorzy sprzętu do kontroli opakowań. W tej edycji wzięło udział blisko 400 firm z 29 krajów oraz ponad 19 tysięcy zwiedzających, co dodatkowo podkreśla skalę i znaczenie tego wydarzenia.
tesa – profil wystawcy
Firma tesa od blisko 125 lat zajmuje się projektowaniem oraz produkcją technicznych taśm klejących oraz systemowych rozwiązań samoprzylepnych dla klientów przemysłowych i profesjonalnych oraz użytkowników indywidualnych. W swoim portfolio ma łącznie ponad 7000 produktów. Od wielu lat jednym z kluczowych celów strategicznych firmy jest droga ku bardziej zrównoważonemu rozwojowi oraz odpowiedzialność społeczna i środowiskowa. Realizowany jest on poprzez sprawną redukcję emisji, poprawę ekologicznych właściwości produktów i opakowań oraz wypracowywanie odpowiedzialnych praktyk zaopatrzeniowych. Przykładem tych działań jest nowa wersja kultowej taśmy tesa® 4965 Original - tesa® 4965 Original Next Gen. Emisja CO2 przy jej produkcji została zmniejszona o 40%* w porównaniu z jej poprzednią wersją.
Na Targach Warsaw Pack tesa zaprezentowała szeroką gamę swoich taśm pakowych, które zostały wyprodukowane w oparciu o ideę zrównoważonego rozwoju. Firma podkreśla swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonych opakowań poprzez:
- Stałe pozyskiwanie surowców w bardziej odpowiedzialny sposób
- Korzystanie z materiałów pochodzenia biologicznego lub z recyklingu
- Produkcję klejów niezawierających rozpuszczalników
- Poprawę końcowego okresu użytkowania ich bardziej zrównoważonych rozwiązań
Obecni na miejscu eksperci tesy, chętnie doradzali zainteresowanym w kwestii wyboru bardziej zrównoważonych rozwiązań z szerokiego asortymentu firmy, które najlepiej odpowiadałby ich potrzebom.
* Redukcja śladu węglowego produktu (PCF) w przypadku nowej taśmy tesa® 4965 Original Next Gen (rolka 50 m × 50 mm, PV0: czerwona folia zabezpieczająca MOPP) w porównaniu z obecną taśmą tesa® 4965 Original (rolka 50 m × 50 mm, PV0: czerwona folia zabezpieczająca MOPP) została obliczona w 2023 r. z uwzględnieniem wartości Cradle-to-Gate, w tym z uwzględnieniem pochłaniania węgla biogennego. Poszczególne wartości PCF dla innych typów pasków zabezpieczających (PV1, PV2, PV4) oraz dodatkowe informacje można znaleźć w naszych obliczeniach porównawczych PCF zgodnych z wymaganiami normy ISO 14067 na stronie tesa.com/4965-report.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.