Tesco dziękuje klientom i pracownikom za pełen wyzwań rok 2020
Z okazji zbliżających się Świąt Tesco przygotowało specjalną kampanię, w ramach której dziękuje swoim klientom i pracownikom za zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną pomoc i działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. Towarzyszący kampanii „Dziękujemy” spot telewizyjny emitowany będzie od 17 grudnia do Świąt.
– Rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Za pośrednictwem naszej najnowszej kampanii chcemy podziękować wszystkim, dzięki którym ta nowa rzeczywistość, z jaką przyszło nam się zmierzyć, stała się choć trochę łatwiejsza i bardziej bezpieczna – mówi Daria Kulińska, Dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska. I dodaje: – Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość, rozwagę oraz uważne przestrzeganie zasad panujących w sklepach, naszym pracownikom – za ich zaangażowanie i ciężką pracę, a także wszystkim tym, którzy w tym trudnym momencie wspólnie z nami wspierają lokalne społeczności i osoby potrzebujące.
Od początku swojej obecności na polskim rynku sieć Tesco bardzo aktywnie działa na rzecz potrzebujących. Nie inaczej było również w mijającym roku, w trakcie którego ze względu na pandemię liczba osób w szczególnie trudnej sytuacji znacznie wzrosła. Oprócz flagowych i prowadzonych od lat projektów, sieć zaangażowała się w ostatnim czasie w szereg dodatkowych inicjatyw, wśród których znalazły się m.in. przekazanie do Banków Żywności i Caritas Polska specjalnej darowizny w postaci ponad 20 ton żywności czy zorganizowanie przez Fundację Tesco we współpracy z Bankami Żywności dwóch specjalnych zbiórek żywności, w ramach których w sklepach Tesco zebrano w sumie blisko 19 ton żywności, która następnie trafiła do osób szczególnie dotkniętych skutkami pandemii.
W trakcie mijającego roku Tesco chętnie brało udział również w wielu pomniejszych lokalnych przedsięwzięciach, takich jak bieżące wsparcie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie czy pomoc szpitalom w Kędzierzynie-Koźlu, Wrocławiu, Tarnowie i Tychach. W nieco zmienionej i dostosowanej do bieżących wymogów formie sieć kontynuowała także realizowane przez siebie programy, w tym edukacyjny „Od uprawy do potrawy” skierowany do przedszkolaków i uczniów klas pierwszych podstawówki oraz Ogólnopolski Program Dożywienia Potrzebujących Dzieci „Zdrowo Jeść”.
Prowadząc i koordynując liczne inicjatywy wspierające potrzebujących w tym wyjątkowym czasie, Tesco zadbało też o zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa swoim klientom oraz pracownikom. Wszystkie sklepy sieci dostosowane zostały do aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych, a na ich terenie wprowadzono szereg dodatkowych procedur i wytycznych związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia. Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Zadbano także o regularną dezynfekcję wózków, koszyków oraz innych powierzchni narażonych na kontakt. Ponadto, z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu klientów wprowadzono specjalne godziny pracy umożliwiające bezpieczne zakupy seniorom oraz pierwszeństwo dla pracowników służb i lekarzy, a w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie wydłużono godziny otwarcia wybranych placówek.
Mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników przeorganizowano również pracę w samych sklepach, w tym wstrzymano niektóre działania jak inwentaryzacje czy zmiany asortymentu, oraz wprowadzono dodatkowe obostrzenia związane m.in. z limitem pracowników towarujących czy zapewnieniem bezpiecznej odległości w trakcie przyjmowania dostaw oraz pracy w magazynie.
– Zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa naszych pracowników i klientów zawsze było dla nas absolutnym priorytetem. Mijający rok okazał się niezwykle wymagającym sprawdzianem nie tylko obowiązujących procedur i wytycznych, ale również umiejętności bieżącego dostosowywania się do stale zmieniających się okoliczności. Myślę, że jako Tesco zdaliśmy ten niełatwy egzamin. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie zaangażowanie pracowników sklepów, centrów dystrybucji i biur. Naszym podziękowaniem jest też szereg akcji specjalnych, programów wsparcia i benefitów takich jak specjalne nagrody i bony świąteczne, które są realnym wsparciem dla naszych koleżanek i kolegów – dodaje Kulińska.
Kampania "Dziękujemy” potrwa do Świąt. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Grand Slovakia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.