Tesco zaprasza klientów do świata Disneya – do zebrania kolekcja maskotek
W najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, klienci będą mogli wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Promocja rozpocznie się już 8 października, i potrwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów.
Głównymi bohaterami najnowszej akcji lojalnościowej Tesco są znane i lubiane na całym świecie postacie, stworzone przez Walta Disneya. Miki i przyjaciele nieustająco bawią nowe pokolenia – uwielbiani przez najmłodszych, ich rodziców i dziadków, wszak najsłynniejsza Myszka świata trafiła na ekrany kin już w 1928 roku! Oprócz Mikiego – wiecznego optymisty, do zdobycia są także jego ukochana Minnie, Donald – najbardziej pechowy kaczor pod słońcem, jego szykowna narzeczona Daisy, wierny towarzysz Pluto i beztroski kumpel Goofy.
– Z ogromną radością wprowadzamy do Tesco kolekcję maskotek Disney. Tym razem zaprosiliśmy do współpracy prawdziwe gwiazdy – najbardziej znanych i lubianych bajkowych bohaterów. Wierzymy, że ta wyjątkowa akcja spotka się z ciepłym przyjęciem i wywoła uśmiech na twarzach wszystkich pokoleń klientów Tesco – mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Zarządzający Działem Marketingu w Tesco.
Zasady udziału w akcji są bardzo proste. W dniach 8 października – 30 grudnia 2020 r.
za każde wydane 30 złotych w sklepach Tesco, wydawana będzie specjalna naklejka. Każda wielokrotność tej kwoty to kolejna naklejka do kolekcji. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych. Standardowa cena maskotki wynosi 69,99 zł.
Maskotki będzie można odbierać do 13 stycznia 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.
Szczegóły i regulamin wraz z listą sklepów objętych promocją znajdują się na stronie tesco.pl/disney.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.