TESLA zaprezentowała nowości smart home podczas targów IFA 2023

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W tym roku impreza trwała od 1 do 5 września. Wśród wystawców pojawiła się również TESLA, które zaprezentowała wiele różnych nowości z kategorii smart home.
Elektroniczna niania, inteligentna waga i nie tylko. Smart produkty TESLA można było zobaczyć na IFA 2023
Rozwiązanie prezentowane na IFA to przykład tego, jak współczesny świat coraz bardziej otwiera się na procesy automatyzacji oraz internet rzeczy (IoT). Między markami, które zajmują się urządzeniami typu smart jest TESLA. Przedstawiciele firmy mieli możliwość zaprezentowania wielu interesujących inteligentnych sprzętów do użytku domowego.
Wśród nich znalazła się na przykład inteligentna elektroniczna niania wraz z funkcjonalnym ekranem (TESLA Smart Camera Baby and Display BD300). Przyjemnie wyglądająca kamera wyposażona jest w czujniki wykrywania ruchu, dźwięku, temperatury oraz wilgotności powietrza. Rodzice wiedzą, czy z ich maluchem dzieje się coś niedobrego, obserwując go na dołączonym ekranie. Mogą to jednak robić także w aplikacji TESLA Smart na telefonie lub tablecie.
Inna prezentowana propozycja to inteligentna waga (TESLA Smart Composition Scale SC100), którą również można sparować z aplikacją. Trafią tam informacje nie tylko o tym, ile ważymy, ale również o naszym BMI, tkance tłuszczowej czy wieku metabolicznym.
TESLA pokazała również rozmaite inteligentne czujniki, na przykład umożliwiający śledzenie temperatury oraz wilgotności (TESLA Smart Sensor Temperature and Humidity Display). Jego cyfrowy wyświetlacz umożliwia łatwe odczytanie tego, jakie warunki panują w danym miejscu domu. Tu również można skorzystać z aplikacji TESLA Smart, gdzie znajdziemy więcej detali na temat pomiarów dokonanych przez czujnik.
Smart produkty TESLA wśród najlepiej sprzedających się urządzeń z obsługą Tuya Smart
Produkty TESLA można było znaleźć także na stoisku platformy rozwiązań IoT i sztucznej inteligencji Tuya Smart jako jeden z bestsellerów. Takie osiągnięcie jest uznawane przez producenta za świadectwo zaangażowania w innowację, zrównoważony rozwój oraz dostarczanie nowoczesnych technologii, w których chodzi o to, by poprawić jakość życia. TESLA jest oddana tworzeniu bardziej inteligentnej i zielonej przyszłości dla wszystkich - możemy przeczytać na oficjalnym profilu firmy na LinkedIn.
Zachęcamy do obserwowania
profilu TESLA Smart Polska w social media:
https://www.facebook.com/teslasmartpl
https://www.instagram.com/teslasmartpl/

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.