Komunikaty PR

the White Bear Coffee – dobra kawa w małym i średnim mieście

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe

Takiego konceptu na polskim rynku jeszcze nie było. Małe i średnie miasta nareszcie zyskały pomysł na nowoczesną kawiarnię, w której designerskie wnętrze idzie w parze z dobrym menu. Do lokali the White Bear Coffee chce się wpadać, zapraszać do nich znajomych, odbywać spotkania biznesowe. Franczyzobiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę mówią, że stworzyli najmodniejsze miejsce w okolicy, a mieszkańcy twierdzą – w końcu dzieje się u nas coś ciekawego!    

Pierwsze, co rzuca się w oczy po wejściu do kawiarni the White Bear Coffee, to radosna feeria barw. Utrzymane w pastelowych kolorach wnętrza zdobią liczne oryginalne dodatki. Do tego miękkie fotele, nastrojowe lampy, żywe kwiaty, naturalne tkaniny i postacie polarnego miśka – głównego bohatera kawiarni, żartobliwie nawiązujące do Białegostoku – miasta, z którego wywodzi się sieć.

Na tym jednak nie koniec. Bo sercem lokalu jest przecież kawa – w the White Bear Coffee pochodzi ona z własnej, rzemieślniczej palarni. Ziarna sprowadzane są z czterech kontynentów i wypalane na miejscu, co pozwala na przygotowywanie doskonałych naparów – zarówno włoskiego espresso oraz kaw mlecznych, jak i jednorodnych kaw przelewowych.

Menu na miarę czasów

To przywiązanie do najwyższej jakości czuć w każdej filiżance, ale co ważne – cena produktu nie odbiega od cen z popularnych sieciówek. Dzięki temu na chwilę przyjemności z kawą może sobie pozwolić niemal każdy. W ofercie znajdziemy ponadto herbaty, świeżo wyciskane soki, smoothies, słodkie wypieki, wytrawne kanapki oraz lody marki the White Bear Ice Cream – zimne desery wytwarzane na bazie naturalnych składników.

W każdej kawiarni goście mogą kupić również kawę ziarnistą, mieloną oraz herbaty do domu, różnej maści akcesoria do parzenia kawy, ekspresy i porcelanę. Są nawet kawowe peelingi, musy do ciała czy sojowe świeczki stworzone specjalnie na potrzeby sieci. The White Bear Coffee to więc miejsce, gdzie nie tylko pije się kawę i miło spędza czas, ale też wybiera prezenty – dla siebie i bliskich.

Inwestycja w Miśkową kawiarnię

Franczyza the White Bear Coffee została stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Miejsce do prowadzenia kawiarni powinno znajdować się w centrum lub okolicy, w której toczy się życie lokalnej społeczności. Do jej założenia wystarczy lokal o powierzchni od 80 m kw. Opłata franczyzowa to 1500 zł netto miesięcznie. Koszt inwestycji oscyluje w granicach 240 tys. zł.

– Stworzyliśmy koncept, który jest przemyślany w każdym, nawet najmniejszym detalu. Od elementów wystroju wnętrza, przez autorskie, zmieniające się wraz z porami roku menu, aż po kolorowe kubeczki z postacią miśka, w których serwujemy kawę na wynos. Do tego dochodzi profesjonalna obsługa, którą samodzielnie szkolimy przez 3 tygodnie oraz pełne wsparcie marketingowe, pozwalające na efektywną reklamę nowego miejsca. Mamy sprawdzone rozwiązania i gotowe scenariusze promocyjne, dysponujemy wiedzą oraz doświadczeniem. Jeśli po drugiej stronie stoi zaangażowany, proaktywny przedsiębiorca, ten biznes może tylko rosnąć  – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.

Obecnie w 300 tys. Białymstoku funkcjonują 4 punkty własne the White Bear Coffee. Pierwszy lokal franczyzowy powstał w lipcu tego roku w Giżycku. Przygotowania do otwarcia trwają natomiast w dwóch kolejnych miastach – Suwałkach oraz Ostrowie Wielkopolskim.

– Nasza marka jest stosunkowo młoda, jednak oparta na modelu biznesowym największej sieci sushi barów w Polsce – KOKU Sushi. Pod jej szyldem działa już 40 restauracji w całym kraju. Łączymy więc to mocne doświadczenie franczyzowe z naszą szeroką wiedzą o kawie. Dzięki temu oferujemy partnerom wyłącznie sprawdzone, efektywne rozwiązania, a to znacząco zwiększa szanse powodzenia całej inwestycji – przekonuje Marcin Zalewski.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.