the White Bear Coffee – dobra kawa w małym i średnim mieście
Takiego konceptu na polskim rynku jeszcze nie było. Małe i średnie miasta nareszcie zyskały pomysł na nowoczesną kawiarnię, w której designerskie wnętrze idzie w parze z dobrym menu. Do lokali the White Bear Coffee chce się wpadać, zapraszać do nich znajomych, odbywać spotkania biznesowe. Franczyzobiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę mówią, że stworzyli najmodniejsze miejsce w okolicy, a mieszkańcy twierdzą – w końcu dzieje się u nas coś ciekawego!
Pierwsze, co rzuca się w oczy po wejściu do kawiarni the White Bear Coffee, to radosna feeria barw. Utrzymane w pastelowych kolorach wnętrza zdobią liczne oryginalne dodatki. Do tego miękkie fotele, nastrojowe lampy, żywe kwiaty, naturalne tkaniny i postacie polarnego miśka – głównego bohatera kawiarni, żartobliwie nawiązujące do Białegostoku – miasta, z którego wywodzi się sieć.
Na tym jednak nie koniec. Bo sercem lokalu jest przecież kawa – w the White Bear Coffee pochodzi ona z własnej, rzemieślniczej palarni. Ziarna sprowadzane są z czterech kontynentów i wypalane na miejscu, co pozwala na przygotowywanie doskonałych naparów – zarówno włoskiego espresso oraz kaw mlecznych, jak i jednorodnych kaw przelewowych.
Menu na miarę czasów
To przywiązanie do najwyższej jakości czuć w każdej filiżance, ale co ważne – cena produktu nie odbiega od cen z popularnych sieciówek. Dzięki temu na chwilę przyjemności z kawą może sobie pozwolić niemal każdy. W ofercie znajdziemy ponadto herbaty, świeżo wyciskane soki, smoothies, słodkie wypieki, wytrawne kanapki oraz lody marki the White Bear Ice Cream – zimne desery wytwarzane na bazie naturalnych składników.
W każdej kawiarni goście mogą kupić również kawę ziarnistą, mieloną oraz herbaty do domu, różnej maści akcesoria do parzenia kawy, ekspresy i porcelanę. Są nawet kawowe peelingi, musy do ciała czy sojowe świeczki stworzone specjalnie na potrzeby sieci. The White Bear Coffee to więc miejsce, gdzie nie tylko pije się kawę i miło spędza czas, ale też wybiera prezenty – dla siebie i bliskich.
Inwestycja w Miśkową kawiarnię
Franczyza the White Bear Coffee została stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Miejsce do prowadzenia kawiarni powinno znajdować się w centrum lub okolicy, w której toczy się życie lokalnej społeczności. Do jej założenia wystarczy lokal o powierzchni od 80 m kw. Opłata franczyzowa to 1500 zł netto miesięcznie. Koszt inwestycji oscyluje w granicach 240 tys. zł.
– Stworzyliśmy koncept, który jest przemyślany w każdym, nawet najmniejszym detalu. Od elementów wystroju wnętrza, przez autorskie, zmieniające się wraz z porami roku menu, aż po kolorowe kubeczki z postacią miśka, w których serwujemy kawę na wynos. Do tego dochodzi profesjonalna obsługa, którą samodzielnie szkolimy przez 3 tygodnie oraz pełne wsparcie marketingowe, pozwalające na efektywną reklamę nowego miejsca. Mamy sprawdzone rozwiązania i gotowe scenariusze promocyjne, dysponujemy wiedzą oraz doświadczeniem. Jeśli po drugiej stronie stoi zaangażowany, proaktywny przedsiębiorca, ten biznes może tylko rosnąć – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
Obecnie w 300 tys. Białymstoku funkcjonują 4 punkty własne the White Bear Coffee. Pierwszy lokal franczyzowy powstał w lipcu tego roku w Giżycku. Przygotowania do otwarcia trwają natomiast w dwóch kolejnych miastach – Suwałkach oraz Ostrowie Wielkopolskim.
– Nasza marka jest stosunkowo młoda, jednak oparta na modelu biznesowym największej sieci sushi barów w Polsce – KOKU Sushi. Pod jej szyldem działa już 40 restauracji w całym kraju. Łączymy więc to mocne doświadczenie franczyzowe z naszą szeroką wiedzą o kawie. Dzięki temu oferujemy partnerom wyłącznie sprawdzone, efektywne rozwiązania, a to znacząco zwiększa szanse powodzenia całej inwestycji – przekonuje Marcin Zalewski.

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.