The Wizards - Dark Times od 6 maja dostępny na platformie Oculus Quest

Dark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej serii The Wizards – już 6 maja br. zadebiutuje na platformie Oculus Quest. Obecnie gra akcji osadzona w świecie fantasy dostępna jest w wersji PC VR, w tym na gogle Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Vive. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z serii The Wizards wynosi ponad 200 000 kopii. Do końca br. Carbon Studio planuje przeniesienie akcji z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
- Pracujemy nad tym, aby tytuł The Wizards - Dark Times już 6 maja trafił na rynek w swojej najnowszej odsłonie. Za niespełna dwa miesiące nasza przygodowa gra akcji będzie kompatybilna z popularnymi wśród graczy goglami VR Oculus Quest. Gogle od marki Facebook to sprzęt mobilny, który posiada autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki czemu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Liczymy na to, że również i ta wersja gry sprawi użytkownikom mnóstwo wirtualnych przyjemności, ale i zapewni swobodę rozgrywki – informuje Aleksander Caban, Członek Zarządu Carbon Studio S.A.
The Wizards - Dark Times to projekt, w którym mechanika przywoływania czarów opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię.
Od czerwca 2020 roku gra dostępna jest na platformie Steam, Oculus Store, a także wspiera większość najpopularniejszych gogli VR dla komputerów PC.
- Liczymy na to, że najnowsza wersja Dark Times przełoży się na wzrost wyników finansowych Carbon Studio w najbliższych kwartałach – mówi Aleksander Caban. – Do tej pory stworzona przez nas marka The Wizards zdobyła już wiele pozytywnych ocen krytyków branżowych i otrzymała prestiżowe nagrody, chociażby na Casual Connect w Azji, czy Indie Prize w Kolonii. Aktualnie sprzedaż wszystkich gier z serii wynosi ponad 200 000 kopii, co jest dla nas satysfakcjonujące. – dodaje.
Obecnie firma koncentruje się na produkcji swojego największego tytułu, Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez wszystkie etapy rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników. Uniwersum Warhammera stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Właścicielem praw do marki Warhammer jest notowany na londyńskiej giełdzie Games Workshop. – Produkcja idzie zgodnie z planem. Finalizujemy ustalenia dotyczące premiery. Wkrótce zaprezentujemy nowe materiały z gry, której premiera planowo powinna odbyć się już w połowie tego roku – dodaje Aleksander Caban.
Ponadto Carbon Studio do końca br. planuje przeniesienie akcji Spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
Szacuje się, że w Q4 ub. roku sprzedano od 500 000 do 1 000 000 gogli Oculus Quest 2. – To zasługa m.in. łatwiejszej dostępności gogli, czy ich atrakcyjnej ceny, co niewątpliwie wpłynęło na wzrost popularności systemów wirtualnej rzeczywistości na rynku gamingowym. Przewiduje się również, że gry w technologii VR będą najszybciej rosnącą gałęzią branży gamingowej. Wartość tego sektora w 2025 roku może przekroczyć nawet 42 mld USD. – komentuje Członek Zarządu Carbon Studio.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.