Thermaflex z nowym logo i nową stroną internetową!

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Thermaflex od 45 lat dostarcza rozwiązania izolacyjne, które pomagają oszczędzać energię i chronić zasoby naturalne. Firma opracowuje i wdraża wysokiej jakości rozwiązania techniczne w zakresie izolacyjności, ochrony, odporności na uszkodzenia i izolacji akustycznej. Rozwiązania izolacyjne Thermaflex znajdują zastosowanie w sieciach ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, chłodzenia powietrza oraz w instalacjach sanitarnych.
Jak mówi Cezary Naliwajek, Sales & Marketing Manager Insulation Europe w firmie Thermaflex: „Zmieniła się specyfika firmy - nie koncentrujemy się na poszczególnych produktach, ale na rozwiązaniach problemów poszczególnych segmentów rynku. Stąd zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa”.
Dotychczasowe logo obrazowało z jednej strony – troskę o ekologię, z drugiej – systemy rurowe, dla których dostarczane były rozwiązania Thermaflex. Nowy logotyp ma za zadanie połączyć dwa filary biznesowe firmy – czyli Flexalen (rury preizolowane) oraz izolację dla instalacji. Niezmienny pozostał natomiast jego główny kolor – jest to zieleń symbolizująca ekologię i dostarczanie rozwiązań przyjaznych środowisku.
- „Rozwijamy się razem z naszymi klientami - słuchamy ich, wyciągamy wnioski i wprowadzamy nowoczesne koncepcje, które rozwiązują problemy wielu branż takich jak HVAC/R, budownictwo, sieci grzewcze i chłodnicze, dostarczanie wody pitnej, przemysł morski czy OEM. Nasze działania obejmują także cały szereg pozostałych segmentów, które grupujemy jako „inne”, ale są one równie ważne – jak na przykład sektor samochodowy, transportu miejskiego czy nawet produkcji elementów placów zabaw.” – mówi Cezary Naliwajek z firmy Thermaflex.
Nowe możliwości
Nowa strona Thermaflex w wersji na PC, tablety oraz urządzenia mobilne w systemach iOS oraz Android posiada zupełnie odświeżony, nowoczesny design. Jest on jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika oraz atrakcyjniejszy wizualnie. Intuicyjnie zaprojektowana, zebrana i podzielona zawartość w zrozumiały sposób zaprasza do współpracy oraz jasno określa rynki, na które firma dostarcza rozwiązania zapewniające efektywność oferowanych usług. Oprócz tego, Thermaflex na bieżąco rozwija działalność oraz wprowadza swoje innowacyjne produkty w różnych zakątkach świata, czego dowodem są liczne newsy z życia firmy w sekcji WIADOMOŚCI.
Własnością Thermaflex jest również sklep internetowy, do którego można łatwo dotrzeć korzystając z głównego menu nowej strony www. Sklep internetowy usprawnia proces realizacji zamówień i gwarantuje dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej najwyższą jakość zakupów niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej. Cieszący się sporą popularnością sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – otulin i mat izolacyjnych, narzędzi czy kabli grzewczych zapobiegających zamarzaniu wody w rurach.
Strona Thermaflex – dostępna pod adresem www.thermaflex.pl - na bieżąco wzbogacana jest o kolejne artykuły, posty, newsy, moduły oraz studia przypadków. Ten rozwój ma na celu szerokie wsparcie projektantów, kontrahentów, operatorów oraz innych partnerów. Z kolei kanały w serwisach społecznościowych pozwalają na to, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i działalnością firmy.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.