Tikkurila Najbardziej Efektywnym Pracodawcą województwa podkarpackiego
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Tikkurila Polska SA znalazła się w gronie głównych laureatów nagrody Dobra Firma 2020 województwa podkarpackiego, przyznanej przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców Polskich, zwyciężając w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca, firmy duże i średnie.
Celem nagród jest wyróżnienie najprężniej działających firm w danym województwie, docenienie wysokich standardów ich działania oraz nagrodzenie liderów – firm będących motorami lokalnej gospodarki.
Laureaci i zwycięzcy w konkursie Dobra Firma wyłaniani są w 4 kategoriach: Najlepszy Inwestor, Najlepszy Innowator, Najbardziej Efektywna Firma, Najbardziej Efektywny Pracodawca, w podziale na małe oraz średnie i duże przedsiębiorstwa. Kandydaci do nagrody nominowani są przez ekspertów ZPP przy współpracy z renomowaną agencją wywiadu gospodarczego – Info Veriti Polska Sp. z o.o., w oparciu o analizę kilkuletnich wyników finansowych, a także profili działalności, potencjału innowacyjnego i rozwojowego oraz reputacji firm.
W związku z obecną sytuacja epidemiologiczną, Gala Dobra Firma 2020 woj. podkarpackiego odbyła się wirtualnie. W imieniu Tikkurila Polska SA nagrodę główną – statuetkę niedźwiedzia – w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca województwa podkarpackiego 2020, firmy duże i średnie, odebrał Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu.
„Przyznanie nam przez Szanowną Kapitułę tytułu Efektywny Pracodawca jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem. Jest to również potwierdzenie tego, że podejmowane przez nas na co dzień działania przynoszą wymierne efekty. W imieniu moich Koleżanek i Kolegów oraz własnym, bardzo dziękuję za przyznanie tego tytułu, a mając na uwadze wyjątkowe okoliczności, w których przyszło nam obecnie żyć i pracować, życzę Państwu dużo zdrowia i pogody ducha. Dziękuję serdecznie” – powiedział Remigiusz Skąpski.
Patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Rzeszowa.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.