Toyota Bank: Letnia edycja promocji Kredytu Toyota Easy dla samochodów używanych

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank ogłasza wprowadzenie nowej edycji promocji Kredytu Niższych Rat Toyota Easy, dostępnej dla samochodów używanych. Promocja zapewnia klientom możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków finansowania, obniżonej prowizji oraz znaczącego zmniejszenia miesięcznej raty, nawet o 40%.
Toyota Easy Lato to idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych niskimi ratami kredytowymi, jednocześnie poszukujących samochodu używanego. Promocja obejmuje auta wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto, co daje klientom szeroki wybór pojazdów spełniających ich oczekiwania.
Główne korzyści, jakie oferuje Kredyt Niższych Rat Toyota Easy, to:
- Obniżona prowizja: Toyota Bank Polska minimalizuje koszty transakcyjne, umożliwiając klientom skorzystanie z atrakcyjnej oferty.
- Rata miesięczna niższa nawet o 40%: Pozwala na odciążenie domowego budżetu klienta.
- Dotyczy aut wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto: Promocja obejmuje samochody używane różnych marek, dając klientom szansę wyboru spośród szerokiego asortymentu pojazdów.
Kredyt Niższych Rat Toyota Easy Lato to rozwiązanie stworzone dla osób, które cenią sobie elastyczność i preferencyjne warunki finansowania. Oferuje on korzystne oprocentowanie na poziomie 9,99% oraz prowizję do 1,0%. Dodatkowo, został wprowadzony nowy, 24 miesięczny okres finansowania. Dzięki temu Toyota Bank zapewnia jeszcze bardziej elastyczny czas kredytowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta.
Promocja jest ważna do 6 października 2023 roku i dotyczy samochodów używanych.
- Kredyt Niższych Rat Toyota Easy jest odpowiedni dla osób, które poszukują samochodu, a zależy im na niskiej racie, niskiej wpłacie, możliwości częstszej wymiany auta oraz elastyczności. Klient na koniec umowy, sam decyduje, w jaki sposób chce zakończyć kredyt – mówi Jakub Sakowski, Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Toyota Bank.
Kredyt Niższych Rat Toyota Easy działa na trzech prostych zasadach:
- Wybierasz: Klient ma możliwość samodzielnego ustalenia wysokości wpłaty własnej na zakup auta.
- Korzystasz: Dzięki korzystnemu wyliczeniu, rata miesięczna jest ustalana na podstawie ceny samochodu pomniejszonej o wartość wpłaty własnej oraz ostatniej raty.
- Wymieniasz: Po zakończeniu okresu kredytowania, klient może wybrać jedną z trzech opcji zakończenia umowy: wymienić auto na nowsze, spłacić ostatnią ratę w całości zatrzymać obecną Toyotę lub zamienić ostatnią ratę na wygodny system płatności miesięcznych w ramach nowej umowy kredytowej.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy odwiedzić salon Dilera i wybrać samochód. Następnie wypełnić wniosek o finansowanie oraz przedstawić dokumenty tożsamości oraz finansowe.
Szczegóły na temat promocyjnej oferty oraz jej Regulamin znajdują się na stronie: https://www.toyotabank.pl/toyota-easy-uzywane-promocja
Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy „Lato” na zakup używanego samochodu w cenie 96 661,00 zł, wpłata własna 40 353,00 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,90 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 56 308,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 73 824,33 zł, oprocentowanie zmienne 9,99 %, całkowity koszt kredytu 17 516,33 (w tym prowizja 1,00 % (563,08 zł) odsetki 16 953,25 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 1 012,39 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 26 242,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2023-07-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.