Komunikaty PR

68. Stacja paliw pod szyldem Intermarché uruchomiona w Śremie

2020-08-04  |  10:45
Biuro prasowe

Intermarché kontynuuje dynamiczny rozwój na rynku przymarketowych stacji paliw. Pod koniec czerwca sieć uruchomiła kolejny, 68. obiekt pod szyldem Intermarché. Jest to pierwsze z kilku otwarć zaplanowanych na ten roku przez sieć zarządzaną przez Grupę Muszkieterów.

Nowo otwarta stacja paliw w Śremie w województwie wielkopolskim jest jednocześnie trzecim już obiektem działającym w tym mieście pod szyldem Intermarché. Stacja paliw zlokalizowana przy ulicy Gostyńskiej 42b ma do zaoferowania swoim zmotoryzowanym klientom wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Oferta stacji paliw składa się z benzyny Pb 95, Pb 98, oleju napędowego oraz LPG, które dostarczane są przez Orlen Paliwa Sp. z o.o oraz Gaspol S.A. i poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Klienci obiektu mogą zatankować paliwo na jednym z sześciu stanowisk, czynnych przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Dla wygody klientów w ofercie znajduje się również dystrybutor AdBlue.

Ponadto stacja, oferuje klientom ponad 1500 produktów. W jej asortymencie znajduje się bogaty wybór produktów spożywczych i przemysłowych oraz akcesoriów motoryzacyjnych. Z kolei część gastronomiczna została zaprezentowana w nowej odsłonie – „Café Marché”. Klienci mogą w niej zamówić świeżo parzoną kawę oraz wybrać posiłek z rozszerzonej oferty.

Otwarcie stacji paliw jest jedną z możliwości rozwoju własnego przedsiębiorstwa prowadzonego w ramach Grupy Muszkieterów. Właściciele sklepów mogą dowolnie wprowadzać dodatkowe usługi zgodnie ze swoimi upodobaniami oraz potrzebami lokalnych klientów. Poza stacją paliw jest możliwość otworzenia także m.in. myjni samochodowej, usług z zakresu e-commerce czy wędzarni podkreśla Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Cieszymy się, że przedsiębiorcy prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché tak chętnie rozwijają się w naszych strukturach. Otwarcie kolejnej stacji paliw w Śremie umocniło pozycję Intermarché jako lidera na rynku przymarketowych stacji w Polsce. Nie zwalniamy tempa i w tym roku planujemy otwarcie jeszcze kilku takich obiektów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.