68. Stacja paliw pod szyldem Intermarché uruchomiona w Śremie
Intermarché kontynuuje dynamiczny rozwój na rynku przymarketowych stacji paliw. Pod koniec czerwca sieć uruchomiła kolejny, 68. obiekt pod szyldem Intermarché. Jest to pierwsze z kilku otwarć zaplanowanych na ten roku przez sieć zarządzaną przez Grupę Muszkieterów.
Nowo otwarta stacja paliw w Śremie w województwie wielkopolskim jest jednocześnie trzecim już obiektem działającym w tym mieście pod szyldem Intermarché. Stacja paliw zlokalizowana przy ulicy Gostyńskiej 42b ma do zaoferowania swoim zmotoryzowanym klientom wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Oferta stacji paliw składa się z benzyny Pb 95, Pb 98, oleju napędowego oraz LPG, które dostarczane są przez Orlen Paliwa Sp. z o.o oraz Gaspol S.A. i poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Klienci obiektu mogą zatankować paliwo na jednym z sześciu stanowisk, czynnych przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Dla wygody klientów w ofercie znajduje się również dystrybutor AdBlue.
Ponadto stacja, oferuje klientom ponad 1500 produktów. W jej asortymencie znajduje się bogaty wybór produktów spożywczych i przemysłowych oraz akcesoriów motoryzacyjnych. Z kolei część gastronomiczna została zaprezentowana w nowej odsłonie – „Café Marché”. Klienci mogą w niej zamówić świeżo parzoną kawę oraz wybrać posiłek z rozszerzonej oferty.
– Otwarcie stacji paliw jest jedną z możliwości rozwoju własnego przedsiębiorstwa prowadzonego w ramach Grupy Muszkieterów. Właściciele sklepów mogą dowolnie wprowadzać dodatkowe usługi zgodnie ze swoimi upodobaniami oraz potrzebami lokalnych klientów. Poza stacją paliw jest możliwość otworzenia także m.in. myjni samochodowej, usług z zakresu e-commerce czy wędzarni – podkreśla Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Cieszymy się, że przedsiębiorcy prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché tak chętnie rozwijają się w naszych strukturach. Otwarcie kolejnej stacji paliw w Śremie umocniło pozycję Intermarché jako lidera na rynku przymarketowych stacji w Polsce. Nie zwalniamy tempa i w tym roku planujemy otwarcie jeszcze kilku takich obiektów.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.