Andrzej Klimek dołączył do zespołu Fracht FWO Polska
Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, stawia na dynamiczny rozwój usług na polskim rynku oraz sukcesywnie wzmacnia i rozbudowuje zespół. Z początkiem października do Fracht FWO dołączył Andrzej Klimek, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu.
Andrzej Klimek ma kilkunastoletnie doświadczenie managerskie w kierowaniu dużymi zespołami i złożonymi procesami w obszarze logistyki, produkcji i handlu. Z sukcesem zrealizował wiele projektów optymalizacyjnych oraz restrukturyzacyjnych, także w spółkach z udziałem Skarbu Państwa (H. Cegielski – Poznań, STOMIL – Poznań). Był członkiem Rad Nadzorczych kilkunastu spółek m.in.: C. Hartwig – Gdynia, Śląskie Centrum Logistyki w Gliwicach, OT Port Świnoujście, Kolej Bałtycka czy Deutsche Binnenreederei AG (DBR AG). Pełnił też funkcję Członka Rady Promocji Żeglugi Śródlądowej przy Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej oraz Członka Komitetu Sterującego Rewitalizacji Dróg Wodnych przy Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Jest absolwentem Wydziału Budowy Maszyn Politechniki Poznańskiej, wieloletnim wykładowcą akademickim na Politechnice Poznańskiej, Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Lesznie oraz Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Ukończył studia podyplomowe i liczne kursy z zakresu zarządzania produkcją i logistyką.
Jego głównym zadaniem jako dyrektora ds. rozwoju biznesu we Fracht FWO będzie pozyskiwanie nowych klientów oraz efektywny rozwój usług w różnych obszarach działalności. Dzięki dotychczasowemu doświadczeniu zawodowemu będzie także wzmacniał kompetencje zespołu Fracht FWO Polska z zakresu m.in. żeglugi śródlądowej, środowiska portowego i transportu kolejowego.
- Chcę, aby nasza oferta jako operatora logistycznego spełniała oczekiwania coraz większej grupy klientów. To proces bardzo złożony, czasochłonny, wymagający szerokiego zakresu umiejętności. Stawiam na pracę zespołową, dobrą komunikację, wzajemne uzupełnianie się z doświadczonym zespołem oraz ścisłą współpracę z menedżerami poszczególnych działów. Wiem z własnego doświadczenia, że synergia w tego typu działaniach przynosi spodziewane efekty – zapowiada Andrzej Klimek, nowy dyrektor ds. rozwoju Fracht FWO Polska.
Fracht FWO Polska funkcjonuje na polskim rynku logistycznym od 14 lat i w tym czasie osiągnął wiele znaczących sukcesów. Fracht zdobył wysoką pozycję pośród klientów z sektora energetycznego i przemysłu ciężkiego, branży chemicznej, automotive, FMCG oraz farmaceutycznej. Potencjał logistyczny firmy wzmacnia globalna sieć partnerów Grupy Fracht, która działa na 6 kontynentach.
- Zmieniające się otoczenie gospodarcze, rozwój naszego kraju i Europy, nieustanne procesy globalizacji handlu, usług i produkcji są dla nas olbrzymim wyzwaniem, ale również niepowtarzalną szansą na kompleksowy rozwój i umacnianie biznesowej pozycji. Oczekiwania i wymagania klientów branży TSL rosną z dnia na dzień. Jestem przekonany, że wzmocnienie zespołu Fracht FWO Polska dzięki dołączeniu Andrzeja Klimka zapewni nam poszerzenie działalności i wspólny sukces – powiedział Andrzej Bułka, prezes zarządu Fracht FWO Polska.
- Jestem optymistą. Od dawna uczestniczę w rozwoju rynku usług logistycznych, także jako autor niekonwencjonalnych rozwiązań i widzę jak dynamicznie rozwija się branża TSL. Zamierzam całą tę wiedzę wykorzystać w pracy dla Fracht FWO Polska i jestem przekonany o sukcesie - podsumował Andrzej Klimek.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.