Komunikaty PR

Apaczka z ofertą od Hellmann i DPD – palety zagraniczne w eksporcie do 23 krajów

2022-11-24  |  12:00
Biuro prasowe

Apaczka.pl, najdynamiczniej rozwijająca się platforma logistyczna w Polsce nawiązała współpracę z przewoźnikami Hellmann i DPD, dzięki czemu klienci zyskują możliwość nadawania palet zagranicznych w eksporcie. Przesyłki większe gabarytowo i przekraczające standardowe wymiary wagowe realizowane są do nawet 23 państw europejskich.

Hellmann Worldwide Logistic to jeden z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych. Firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych, zróżnicowanych wymagań klientów, zapewniając maksymalną transparentność i większą wydajność łańcuchów dostaw.

Ofertę spedytora na platformie Apaczka.pl wyróżniają: możliwość nadawania przesyłek jedno- i wielopaletowych, atrakcyjne ceny, (krótki czas tranzytu lub transportu) i możliwość nadania przesyłki do 23 państw europejskich. Odbiór realizowany jest już następnego dnia, a całość procesu jest zautomatyzowana o śledzenie statusu i potwierdzenie dostawy online.

Z początkiem listopada w ofercie Apaczki pojawiły się również usługi świadczone przez DPD. Przewoźnik oferuje m.in regularne połączenia i wachlarz możliwości dodatkowych, a eksport uwzględnia także 23 europejskie kierunki, w tym nowy – Irlandię.

Znaczenie handlu zagranicznego wzrasta, a eksport stanowi jeden z kluczowych czynników napędzających PKB. Jako firma logistyczna, mamy wręcz obowiązek zadbania o to, by zróżnicowana grupa naszych klientów miała możliwość realizowania zamówień według indywidualnych preferencji, a jedną z nich jest właśnie paleta stanowiąca nieodłączny elementów w całym, logistycznym obiegu Marcin Susmanek, Członek Zarządu w Alsendo.

Z oferty nadania palet zagranicznych na platformie Apaczka.pl skorzystało już kilkuset klientów, doceniając nie tylko atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim możliwość kontaktu z dedykowanym zespołem obsługi klienta, brak minimów wolumenowych, indywidualnie negocjowane stawki oraz szerokie spektrum usług dodatkowych, takich jak ubezpieczenie przesyłki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100) Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,
Transport BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 13:30

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata. Ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.