Apaczka z ofertą od Hellmann i DPD – palety zagraniczne w eksporcie do 23 krajów
Apaczka.pl, najdynamiczniej rozwijająca się platforma logistyczna w Polsce nawiązała współpracę z przewoźnikami Hellmann i DPD, dzięki czemu klienci zyskują możliwość nadawania palet zagranicznych w eksporcie. Przesyłki większe gabarytowo i przekraczające standardowe wymiary wagowe realizowane są do nawet 23 państw europejskich.
Hellmann Worldwide Logistic to jeden z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych. Firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych, zróżnicowanych wymagań klientów, zapewniając maksymalną transparentność i większą wydajność łańcuchów dostaw.
Ofertę spedytora na platformie Apaczka.pl wyróżniają: możliwość nadawania przesyłek jedno- i wielopaletowych, atrakcyjne ceny, (krótki czas tranzytu lub transportu) i możliwość nadania przesyłki do 23 państw europejskich. Odbiór realizowany jest już następnego dnia, a całość procesu jest zautomatyzowana o śledzenie statusu i potwierdzenie dostawy online.
Z początkiem listopada w ofercie Apaczki pojawiły się również usługi świadczone przez DPD. Przewoźnik oferuje m.in regularne połączenia i wachlarz możliwości dodatkowych, a eksport uwzględnia także 23 europejskie kierunki, w tym nowy – Irlandię.
Znaczenie handlu zagranicznego wzrasta, a eksport stanowi jeden z kluczowych czynników napędzających PKB. Jako firma logistyczna, mamy wręcz obowiązek zadbania o to, by zróżnicowana grupa naszych klientów miała możliwość realizowania zamówień według indywidualnych preferencji, a jedną z nich jest właśnie paleta stanowiąca nieodłączny elementów w całym, logistycznym obiegu – Marcin Susmanek, Członek Zarządu w Alsendo.
Z oferty nadania palet zagranicznych na platformie Apaczka.pl skorzystało już kilkuset klientów, doceniając nie tylko atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim możliwość kontaktu z dedykowanym zespołem obsługi klienta, brak minimów wolumenowych, indywidualnie negocjowane stawki oraz szerokie spektrum usług dodatkowych, takich jak ubezpieczenie przesyłki.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.