Bezpłatna usługa Eurowag dostępna dla wszystkich klientów - umożliwia przewoźnik
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Dla przewoźników międzynarodowych, faktury wystawiane w najróżniejszych walutach, to codzienność. Podczas gdy większe firmy transportowe, rozwiązują ten problem, otwierając konta walutowe, dla mniejszych i średnich firm logistycznych oznacza to ponoszenie dodatkowych kosztów. Prowadzenie konta walutowego często wiąże się z opłatami, podobnie jak płatności czy przelewy. Eurowag oferuje ciekawe i proste rozwiązanie dla przewoźników. Wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań transportu drogowego w Europie umożliwia wszystkim swoim klientom przewalutowanie faktur Eurowag za pomocą kilku kliknięć.
Dostępna za pośrednictwem portalu klienta Eurowag usługa, umożliwia przewalutowanie większości faktur. Najczęściej wystawiane są faktury za paliwo, opłaty drogowe i inne usługi dodatkowe świadczone przez Eurowag, takie jak np. myjnie. "W systemie Eurowag, klient ma z góry ustawioną domyślną walutę faktury. Jeśli jednak, z jakiegoś powodu, musi zapłacić fakturę w innej walucie, może to zrobić za pomocą kilku kliknięć w portalu klienta" - mówi Martina Sedláčková, Product Specialist w Eurowag.
Przewalutowanie z nieograniczonym wolumenem i liczbą operacji
Po zalogowaniu się do portalu klienta Eurowag użytkownik może zmienić walutę na fakturze, klikając przycisk "Wymiana walut" w przeglądzie faktury. System zaoferuje do wyboru 13 dostępnych walut, w tym aktualny kurs wymiany, pochodzący z punktu środkowego Europejskiego Banku Centralnego. Ułatwia to porównanie przewalutowania w Eurowag z przewalutowaniem w innych instytucjach bankowych. Ponadto klient może zdecydować się na przewalutowanie dowolnej części zafakturowanej kwoty - na przykład połowy kwoty do zapłaty we własnej walucie i połowy w walucie obcej. Nie ma ograniczeń co do liczby przelewów za faktury lub kwot do przewalutowania.
"Miesięcznie z usługi korzysta około 600 klientów, czyli mniej więcej 1/35 klientów Eurowag. Większość z nich to klienci spoza strefy euro, tj. z Czech, Polski, Węgier, Rumunii i Bułgarii. Usługa nie wymaga żadnych zobowiązań ani ręcznej aktywacji. Jest ona automatycznie dostępna dla wszystkich faktur, które mają włączone przewalutowanie" - dodaje Martina Sedláčková. Jej zdaniem, usługa przewalutowania faktur zyskała popularność zwłaszcza wśród klientów z mniejszych i średnich firm, które prowadzą działalność za granicą, ale jednocześnie są wrażliwe na koszty związane z opłatami bankowymi za prowadzenie i korzystanie z rachunków walutowych.
Serwis jest dla tych przewoźników najłatwiejszym sposobem na przewalutowanie faktur. Oferuje przejrzystość, szybkość, łatwość obsługi, a przede wszystkim pozwala zmniejszyć koszty administracyjne i opłaty za bankowe produkty walutowe. "Chociaż jest to usługa uzupełniająca, znacznie upraszcza klientom wykonywanie transakcji. W przyszłości planujemy poprawić doświadczenia użytkowników. Orientacja w dokumentach księgowych i przeliczanie walut będą jeszcze łatwiejsze i bardziej przejrzyste" - podsumowuje Martina Sedláčková.
Lista dostępnych usług przewalutowania rozliczeń (uporządkowane malejąco według wolumenów konwersji):
1. EUR
2. HUF
3. CZK
4. RON
5. PLN
6. BGN
7. USD
8. CHF
9. DKK
10. TRY
11. NOK
12. GBP
13. SEK
Usługa przewalutowania faktur jest dostępna dla wszystkich klientów Eurowag po zalogowaniu się do portalu klienta. Waluty nie można zmienić na fakturach przy użyciu karty EW Mastercard oraz w przypadku zwrotu podatku. Więcej informacji można znaleźć na stronie Eurowag.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.