Bezpłatna usługa Eurowag dostępna dla wszystkich klientów - umożliwia przewoźnik
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Dla przewoźników międzynarodowych, faktury wystawiane w najróżniejszych walutach, to codzienność. Podczas gdy większe firmy transportowe, rozwiązują ten problem, otwierając konta walutowe, dla mniejszych i średnich firm logistycznych oznacza to ponoszenie dodatkowych kosztów. Prowadzenie konta walutowego często wiąże się z opłatami, podobnie jak płatności czy przelewy. Eurowag oferuje ciekawe i proste rozwiązanie dla przewoźników. Wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań transportu drogowego w Europie umożliwia wszystkim swoim klientom przewalutowanie faktur Eurowag za pomocą kilku kliknięć.
Dostępna za pośrednictwem portalu klienta Eurowag usługa, umożliwia przewalutowanie większości faktur. Najczęściej wystawiane są faktury za paliwo, opłaty drogowe i inne usługi dodatkowe świadczone przez Eurowag, takie jak np. myjnie. "W systemie Eurowag, klient ma z góry ustawioną domyślną walutę faktury. Jeśli jednak, z jakiegoś powodu, musi zapłacić fakturę w innej walucie, może to zrobić za pomocą kilku kliknięć w portalu klienta" - mówi Martina Sedláčková, Product Specialist w Eurowag.
Przewalutowanie z nieograniczonym wolumenem i liczbą operacji
Po zalogowaniu się do portalu klienta Eurowag użytkownik może zmienić walutę na fakturze, klikając przycisk "Wymiana walut" w przeglądzie faktury. System zaoferuje do wyboru 13 dostępnych walut, w tym aktualny kurs wymiany, pochodzący z punktu środkowego Europejskiego Banku Centralnego. Ułatwia to porównanie przewalutowania w Eurowag z przewalutowaniem w innych instytucjach bankowych. Ponadto klient może zdecydować się na przewalutowanie dowolnej części zafakturowanej kwoty - na przykład połowy kwoty do zapłaty we własnej walucie i połowy w walucie obcej. Nie ma ograniczeń co do liczby przelewów za faktury lub kwot do przewalutowania.
"Miesięcznie z usługi korzysta około 600 klientów, czyli mniej więcej 1/35 klientów Eurowag. Większość z nich to klienci spoza strefy euro, tj. z Czech, Polski, Węgier, Rumunii i Bułgarii. Usługa nie wymaga żadnych zobowiązań ani ręcznej aktywacji. Jest ona automatycznie dostępna dla wszystkich faktur, które mają włączone przewalutowanie" - dodaje Martina Sedláčková. Jej zdaniem, usługa przewalutowania faktur zyskała popularność zwłaszcza wśród klientów z mniejszych i średnich firm, które prowadzą działalność za granicą, ale jednocześnie są wrażliwe na koszty związane z opłatami bankowymi za prowadzenie i korzystanie z rachunków walutowych.
Serwis jest dla tych przewoźników najłatwiejszym sposobem na przewalutowanie faktur. Oferuje przejrzystość, szybkość, łatwość obsługi, a przede wszystkim pozwala zmniejszyć koszty administracyjne i opłaty za bankowe produkty walutowe. "Chociaż jest to usługa uzupełniająca, znacznie upraszcza klientom wykonywanie transakcji. W przyszłości planujemy poprawić doświadczenia użytkowników. Orientacja w dokumentach księgowych i przeliczanie walut będą jeszcze łatwiejsze i bardziej przejrzyste" - podsumowuje Martina Sedláčková.
Lista dostępnych usług przewalutowania rozliczeń (uporządkowane malejąco według wolumenów konwersji):
1. EUR
2. HUF
3. CZK
4. RON
5. PLN
6. BGN
7. USD
8. CHF
9. DKK
10. TRY
11. NOK
12. GBP
13. SEK
Usługa przewalutowania faktur jest dostępna dla wszystkich klientów Eurowag po zalogowaniu się do portalu klienta. Waluty nie można zmienić na fakturach przy użyciu karty EW Mastercard oraz w przypadku zwrotu podatku. Więcej informacji można znaleźć na stronie Eurowag.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.