Bolt ogłasza strategiczne partnerstwo i dodanie kilkuset kierowczyń do platformy
Strategiczne partnerstwo z kobiecą flotą to kolejny krok mający na celu rozwijanie kategorii “Kobiety dla kobiet”, którą firma uruchomiła latem ubiegłego roku. Dzięki połączonym siłom Bolt i ALEDRIVE, na polskie ulice wyjedzie jeszcze w tym roku nawet kilkaset kierowczyń w zielono-fioletowych barwach.
Bolt regularnie podejmuje działania mające na celu wspieranie kobiet w zawodzie kierowczyni. W ubiegłym roku, firma jako pierwszy pośrednik w przejazdach taksówkami udostępnił kategorię Kobiety dla kobiet na tak dużą skalę, bo aż w 9 miastach w Polsce. Teraz chcąc dalej rozwijać i w efekcie upowszechnić tę kategorię, Bolt nawiązał strategiczne partnerstwo z flotą ALEDRIVE, która skupia się na współpracy z kobietami zainteresowanymi zawodem kierowczyni.
- Rok temu Bolt jako pierwsza platforma uruchomił na tak dużą skalę kategorię “Kobiety dla kobiet”. Współpraca z flotą ALEDRIVE, której kierowczynie będą jeździły wyłącznie na platformie Bolt, pozwali nam na znaczący rozwój tej kategorii. Jest to również ważne z uwagi, że aktualnie 77% obywateli Ukrainy przebywających w Polsce to kobiety. Dlatego wzmacniając widoczność kategorii Kobiety dla kobiet, mamy nadzieję zwrócić uwagę pań na możliwość pracy w zawodzie kierowczyni za pośrednictwem naszej platformy i pozyskania w ten sposób dodatkowego dochodu - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Panie współpracujące z flotą ALEDRIVE świadczą usługi wyłącznie w ramach aplikacji Bolt, wzmacniając tym samym reprezentację kierowczyń na platformie. Samochody, którymi poruszają się kierowczynie, oprócz obowiązkowego oznakowania miejskiego posiadają logo Bolt (zielone) oraz charakterystyczne barwy ALEDRIVE: fioletowo- różowe.
- Naszym celem jest, aby ALEDRIVE stwarzał nie tylko konkurencyjne warunki dla kierowczyń, ale przede wszystkim chcemy wyposażyć je w niezbędną wiedzę o tym zawodzie. Mamy świadomość, że praca kierowczyni jeżdżącej z aplikacją taką jak Bolt, nie jest dla nich oczywistym wyborem. Dlatego w naszej współpracy stawiamy na stałe wsparcie, rozmaite szkolenia oraz komfortowe modele samochodów - mówi Magdalena Warnke z ALEDRIVE.
Kierowczynie w ramach współpracy Bolt i ALEDRIVE już jeżdżą po ulicach Warszawy i Wrocławia. Docelowo w ramach partnerstwa, po polskich ulicach z aplikacją Bolt będzie jeździć jeszcze w tym roku nawet kilkaset samochodów z kierowczyniami za kierownicą.
- Dołączyłam do ALEDRIVE, ponieważ szukałam elastycznej formy zarobku, która pozwoli mi na korzystanie ze służbowego samochodu, Sama decyduję kiedy wsiadam za kierownicę. Cenię sobie dostępność kategorii “Kobiety dla kobiet” jaką oferuje aplikacja Bolt - wiem, że wiele pasażerek jej poszukuje np. wieczorami, a zatem klientek nie brakuje - mówi Magdalena Haraszczuk, kierowczyni jeżdżąca z aplikacją Bolt.
Niestety tylko 7.2% ankietowanych kobiet deklaruje, że rozważyłoby zawód kierowczyni za pośrednictwem platformy takiej jak Bolt, dla pozyskania dodatkowych dochodów. Według zebranych danych, zawód kierowcy jest nadal postrzegany jako typowo męski - właśnie ten stereotyp zniechęca 25% badanych kobiet do zawodu kierowczyni. Jednocześnie, aż 9 na 10 kobiet deklaruje rosnące koszty życia i poszukiwanie dodatkowej pracy (93% badanych). W odpowiedzi na to, Bolt zainwestował 2.5 miliona euro i uruchomił z międzynarodową kampanię “Kobiety za kierownicą”, łamiącą stereotypy dotyczące zawodu kierowczyni.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Wiceprzewodniczący PE: Polska prezydencja zapewniła UE stabilność w niepewnych czasach. Wiele inicjatyw dotyczyło obronności
Polska prezydencja zapewniła Unii Europejskiej stabilną pozycję polityczną i ekonomiczną – podkreśla wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego, który przyjechał do Warszawy na Konferencję Komisji do Spraw Unijnych Parlamentów Unii Europejskiej (COSAC). W trakcie sesji plenarnej podkreślono, że do tej pory udało się przyjąć szereg inicjatyw, z których najważniejsze są te z obszaru obronności. Niebawem stery w Radzie UE przejmie Dania, która zdaniem polityków powinna wśród priorytetów postawić ponownie na kwestie bezpieczeństwa, ale też szukanie nowych partnerów handlowych w związku z polityką gospodarczą Stanów Zjednoczonych.
Konsument
ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach

W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków zawodowych ZUS oficjalnie zatwierdził katalog standardów dotyczących dofinansowania posiłków pracowniczych. Po stronie pracodawcy ogranicza to formalności do minimum – świadczenia żywieniowe mogą być wyłączone z ZUS do kwoty 450 zł miesięcznie pod warunkiem, że firma wdroży określone rozwiązania. Z kolei dla pracowników oznacza to odczuwalne wsparcie domowego budżetu.
Transport
Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa

W I kwartale br. na polskich drogach było bezpieczniej niż rok wcześniej, ale wciąż jest jeszcze wiele do poprawy – wynika z danych Policji. W poprawę bezpieczeństwa na drogach angażuje się Bolt, organizując szkolenia dla partnerów flotowych firmy, z których finalnie skorzystają kierowcy taksówek. Cykl zajęć poprowadzą eksperci Centrum Inicjatyw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Bolt podkreśla, że działania na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym to element wartego 100 mln euro globalnego programu inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację firmy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.