Komunikaty PR

CEVA Logistics wyróżniona tytułem Lidera w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2021

2021-07-15  |  14:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, po raz pierwszy dołączyła do Liderów Magicznego Kwadrantu Gartnera 2021 logistyki 3PL, opublikowanego w najnowszym raporcie międzynarodowej firmy badawczo-doradczej Gartner „Magic Quadrant for Third-Party Logistics, Worldwide"*. Przez ostatnich 8 lat CEVA klasyfikowana była jako Challenger.

W opracowanym przez firmę Gartner raporcie ocena globalnych dostawców usług logistycznych dokonywana jest na podstawie „kompletności wizji i zdolności do jej realizacji". W zależności od uzyskanych wyników, firmy umieszczane są w jednym z czterech kwadrantów i nadawany jest im status: Leaders (Liderzy), Visionaries (Wizjonerzy), Challengers (Pretendenci) oraz Niche Players (Gracze Niszowi). Według Gartnera, Liderami są te firmy, które realizują swoje wizje i są dobrze przygotowane na przyszłość.

CEVA Logistics znalazła się w gronie 17 globalnych firm wyróżnionych w najnowszym raporcie Gartnera, a zarazem jest jedną z siedmiu, które umieszczono w kwadrancie Liderów.

Zdaniem analityków Gartnera „Liderzy dobrze wypadają w wysoko cenionych kryteriach tj. zdolność do realizacji i kompletność wizji. To oznacza, że wiodący dostawcy mają rozbudowaną ofertę usług i infrastrukturę, dostępną na całym świecie. Rozumieją rynek, trendy oraz potrzeby klientów i wiedzą jak przełożyć je na wdrażanie oferty usług, specjalizując się w obsłudze wielu branż”.

„Są znakomici w realizacji usług logistycznych we wszystkich sektorach, prowadzą bardzo profesjonalny i kompleksowy biznes. Liderzy mają też dobrze opracowane strategie i modele biznesowe, które pozwalają im na ciągłe rozszerzanie potencjału, zasięgu i specjalizacji branżowej, doskonale radzą sobie także z oferowaniem usług dla różnych segmentów klientów. Inwestują w innowacyjne mechanizmy i możliwości, tak aby rozwijać sztukę logistyki w branży. Liderzy cieszą się zaufaniem największych światowych korporacji, pomagając im w realizacji globalnych łańcuchów dostaw”.

Mathieu Friedberg, dyrektor generalny CEVA Logistics, mówi: „Realizujemy bardzo agresywny plan rozwoju oparty na kierunku, w którym jak widzimy zmierza branża, a naszym celem jest znalezienie się w Top 5 największych graczy branży logistycznej. Choć przed nami jeszcze długa droga do osiągnięcia celów i pełnego potencjału, uważamy, że bycie „Liderem” w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2021 jest potwierdzeniem ciężkiej pracy, jaką dla klientów wykonał nasz doświadczony zespół. Przebyliśmy długą drogę w bardzo krótkim czasie i chciałbym podziękować ponad 78 tys. naszych pracowników i wciąż powiększającej się liście klientów za ich zaufanie. To dzięki temu mogliśmy dostarczać rozwiązania logistyczne odpowiadające potrzebom ich łańcucha dostaw."

Guillaume Col, dyrektor operacyjny CEVA Logistics, mówi: „W ciągu ostatnich kilku lat CEVA Logistics z powodzeniem rozszerzała działalność na rynkach rozwijających się, zwłaszcza dzięki strategicznym przejęciom w Afryce. Usprawniliśmy wiele wewnętrznych procesów: operacyjnych, technologicznych i rozwoju produktu. Wierzymy, że to właśnie te czynniki przyczyniły się do sukcesu i osiągnięcia wiodącej pozycji na rynku, naszym zdaniem pozycja „Lidera" potwierdza, że plany, które konsekwentnie realizujemy, są ukierunkowane na jeszcze lepszą obsługę klientów."

Oświadczenie firmy Gartner

Firma Gartner nie popiera żadnego sprzedawcy, produktu ani usługi przedstawionych w swoich publikacjach badawczych i nie doradza użytkownikom technologii, aby wybierali tylko te firmy, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze Gartner wyrażają opinie firmy badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenie faktów. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, w odniesieniu do tych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

* Gartner, “Magic Quadrant for Third-Party Logistics, Worldwide", Susan Boylan, David Gonzalez, Farrah Salim, Brian Whitlock, Chris Kina, publikacja: 28 czerwca 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.