CEVA Logistics dostarcza model samolotu myśliwskiego na premierę filmową
Szybkość miała kluczowe znaczenie dla zespołu CEVA Logistics Showfreight, który zorganizował dostawę pełnowymiarowej repliki myśliwca Typhoon na premierę nowego hitu kinowego w londyńskim Leicester Square. Zespół CEVA w ciągu 7 godzin rozładował i zainstalował model w skali 1:1 dla swojego klienta i producenta samolotu, BAE Systems.
7 godzin na montaż ekspozycji samolotu
Po miesiącach planowania i przygotowań, zespół CEVA miał zaledwie 7 godzin na zmontowanie modelu myśliwca, przed przybyciem na premierę gwiazd filmu, członków rodziny królewskiej i innych zaproszonych gości. Samolot myśliwski Typhoon pełnił rolę kluczowego elementu scenografii.
Po zakończeniu imprezy i opuszczeniu jej przez gwiazdy oraz królewskich gości zespół CEVA rozpoczął demontaż ekspozycji. Do godziny 6 rano następnego dnia replika samolotu wraz z całym sprzętem zostały rozmontowane i wywiezione z Leicester Square.
Długoterminowa współpraca w zakresie logistyki, zarządzania
Przez ponad 20 lat CEVA Logistics zamontowała, wyremontowała i przetransportowała na zlecenie BAE Systems kilka replik samolotów, w tym myśliwiec Typhoon wykorzystany podczas londyńskiej premiery filmowej. CEVA zajmowała się również dwoma modelami koncepcyjnymi samolotu Tempest, a także innymi modelami, demonstratorami kokpitów i symulatorami lotów.
Model myśliwca Typhoon zostanie zaprezentowany w lipcu na Międzynarodowych Targach Lotniczych w Farnborough (Farnborough International Air Show). Jeden z modeli Tempesta był już pokazywany w marcu na targach World Defence Show w Arabii Saudyjskiej, a w czerwcu będzie można go zobaczyć podczas RAF Cosford Air Show.
Sharon Robinson, dyrektor zarządzająca CEVA Logistics Showfreight, mówi: „To był podręcznikowy przykład pracy naszego doświadczonego zespołu, który zrealizował kolejny ambitny i trudny technicznie projekt dla BAE Systems. Nasze długotrwałe relacje z klientami pozwalają nam lepiej ich rozumieć i sprostać wyzwaniom logistycznym - nawet jeśli oznacza to wykonanie instalacji w ciągu 7 godzin w centrum Londynu".
Awarie i wypadki drogowe w minionym sezonie wakacyjnym
Transport drogowy w Polsce - dlaczego jest taki ważny?
CEVA Logistics zarządza centrum logistyki zwrotów w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.