CEVA Logistics i Miele przedłużają współpracę na kolejne dwa lata
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, wzmacnia we Włoszech współpracę z Miele, producentem najwyższej klasy urządzeń gospodarstwa domowego i AGD. Firmy przedłużyły właśnie o kolejne dwa lata kontrakt, rozpoczęty już w 1989 roku. Nowa umowa rozszerza dotychczasowe partnerstwo i obejmuje szeroki zakres usług logistycznych, w tym m.in. transport magazynowy, kompletację zamówień dla e-commerce oraz logistykę zwrotów.
Tak jak do tej pory, zespół CEVA zapewni Miele kompleksowy pakiet usług typu back-office wspierających obsługę kanału sprzedaży e-commerce, wraz z dodatkowymi rozwiązaniami. CEVA będzie realizować zamówienia w magazynie o powierzchni 6 tys. mkw. zlokalizowanym w Martinengo, w lombardzkiej prowincji Bergamo.
Długoterminowy kontrakt rozszerza zakres współpracy
Do zadań CEVA należeć będzie obsługa magazynowa różnego rodzaju urządzeń gospodarstwa domowego, w tym m.in. dużego i małego sprzętu AGD, kuchenek i płyt grzewczych do zabudowy, akcesoriów i środków myjących oraz profesjonalnych maszyn do pralni i hoteli. Zespół CEVA Włochy ma odpowiadać także za zarządzanie logistyką zwrotów Miele na terenie całego kraju.
„Przedłużenie umowy z Miele jest prawdziwym wyrazem uznania dla naszej długoletniej, trwającej ponad trzydzieści lat, współpracy. Jest też dowodem na to, że nieustanna dbałość o szczegóły, oferta usług o wysokiej wartości dodanej i najnowocześniejsze rozwiązania CEVA Logistics są dokładnie tym, czego potrzebują nasi klienci" - mówi Christophe Boustouller, dyrektor zarządzający CEVA Włochy.
„Urządzenia Miele zawsze wyróżniały się wyjątkową dbałością o jakość, funkcjonalność i najdrobniejsze detale, które sprawiają, że codzienne życie jest bardziej praktyczne i proste. Od naszych partnerów oczekujemy takiej samej troski i dbałości o klienta. W ciągu tych wielu lat CEVA potwierdziła, że jest niezawodnym partnerem, z którym będziemy mieli przyjemność nadal współpracować" - podkreśla Alessandro Covi, dyrektor zarządzający Miele.
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.