CEVA Logistics i Teksid Iron Poland świętują 20-lecie współpracy
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny świętuje w tym roku 20-lecie współpracy z Teksid Iron Poland, światowym liderem w produkcji żeliwa i odlewów dla przemysłu motoryzacyjnego. Co ważne, w tym roku Teksid Iron po raz kolejny przedłużył umowę o współpracy z CEVA.
Teksid Iron Poland rozpoczął działalność na polskim rynku w 1992 roku. Obecnie odpowiada za produkcję blisko 30 proc. żeliwa sferoidalnego, głównie na potrzeby branży motoryzacyjnej. Firma posiada w Skoczowie k/Bielska-Białej zakład produkcyjny. Wytwarzane tu komponenty i detale z żeliwa trafiają do odbiorców w różnych krajach europejskich m.in. Włoszech, Niemczech, Rumunii, Francji, Słowacji i na Węgrzech. Roczna zdolność produkcyjna wynosi ok. 65 tys. ton odlewów.
Po raz pierwszy Teksid Iron Poland podpisał umowę na obsługę logistyczną z CEVA Logistics już w 2000 roku. Od tego czasu, dzięki bardzo dobrej i efektywnej współpracy, firmy już kilkukrotnie ją przedłużały. Tak też się stało w tym roku, umowa została przedłużona na 2021 rok.
W ramach umowy CEVA Logistics odpowiada za zarządzanie magazynem materiałów i wyrobów gotowych oraz obsługą przepływu towarów w procesie produkcji. Do zadań operatora należy transport do zakładu produkcyjnego komponentów i materiałów potrzebnych do produkcji oraz krajowa i międzynarodowa dystrybucja wyrobów gotowych. Zespół CEVA zapewnia też dostawy suchego piasku w cysternach (ok. 600 ton miesięcznie) oraz koordynuje operacje przeprowadzane na bocznicy kolejowej.
Współpraca partnerska przynosi rezultaty
Guillaume Sauzedde, dyrektor zarządzający, CEVA Logistics Europa Wschodnia powiedział „Tak wspaniały jubileusz, jak nasza dwudziestoletnia współpraca z Teksid Iron, potwierdza, że budowanie codziennych relacji może z powodzeniem rozwijać się przez lata. Pracując razem pokazaliśmy, jak ważne jest długotrwałe partnerstwo i cieszymy się, że kontrakt został przedłużony po raz kolejny".

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.