CEVA Logistics podpisuje kontrakt z Sephora na obsługę logistyczną
CEVA Logistics przedłużyła współpracę i podpisała nowy, pięcioletni kontrakt z Sephora w Brazylii. Sieć perfumerii należy do światowego lidera branży dóbr luksusowych, grupy LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton).
W Brazylii CEVA współpracuje z siecią Sephora od 2015 roku, zapewniając obsługę 39 sklepów detalicznych i salonów w całym kraju. Od 2017 roku odpowiada także za wsparcie logistyczne całego kanału sprzedaży internetowej.
Centra dystrybucji multi-user dla logistyki handlu detalicznego i e-commerce
Obecnie, w ramach umowy, CEVA konsoliduje i dystrybuuje różnego rodzaju produkty kosmetyczne, w tym do makijażu, perfumy, akcesoria, do pielęgnacji włosów oraz do ciała i kąpieli, także marki Sephora Collection.
CEVA zapewnia wsparcie logistyczne zarządzając dwoma centrami dystrybucyjnymi typu multi-user w pobliżu Sao Paulo. Zakres usług obejmuje przyjęcie, magazynowanie, realizację zamówień e-commerce, wysyłkę oraz logistykę zwrotów. Oba magazyny są wyposażone w kontrolowane systemy klimatyzacji, tak aby spełnić restrykcyjne wymagania Sephora dotyczące zachowania jakości produktów. Wszystkie kosmetyki składowane są w ściśle monitorowanych warunkach.
CEVA SMART zapewni większą produktywność
CEVA będzie zarządzać działalnością Sephora w oparciu o własne rozwiązanie SMART Beauty and Personal Care, czyli pakiet usług dedykowanych dla branży Consumer&Retail. Rozwiązania CEVA pozwalają na składowanie produktów w dowolnym, regionalnym czy krajowym, centrum dystrybucyjnym, organizację sprzedaży wielokanałowej albo jednokanałowej, a następnie dystrybucję do sklepów, hurtowni i na targi branżowe. Dodatkowo system zarządzania magazynem (WMS) CEVA zintegrowany jest z systemami Sephora, co zapewnia pełną przejrzystość i większą wydajność.
Fabio Mendunekas, starszy wiceprezes ds. logistyki kontraktowej w regionie LATAM, CEVA Logistics powiedział: „W pełni rozumiemy wysoki poziom usług i standardy, których wymaga taki klient jak Sephora. Dbając o ich renomę, nieustannie koncentrujemy się na usprawnianiu procesów w łańcuchu dostaw i poprawie efektywności, tak aby zapewnić stałą dostępność produktów i zaspokoić popyt konsumentów. Nasz zespół ds. doskonalenia procesów biznesowych nadal będzie dążył do zwiększenia wydajności, zapewniając Sephora jeszcze wyższe standardy".
João Bittencourt, wiceprezes ds. finansów i operacji Sephora, dodał: „Z wielką satysfakcją ogłaszamy podpisanie nowego pięcioletniego kontraktu z CEVA Logistics. Współpraca z globalną firmą logistyczną, która posiada niezbędny know-how, była głównym czynnikiem rozwoju i wzrostu Sephora w Brazylii w ciągu ostatnich kilku lat. Zdecydowaliśmy się na kontynuację partnerstwa, gdyż CEVA ma dynamiczny i elastyczny system, który jest w stanie podążać za scenariuszem zmian na rynku kosmetycznym. Co więcej, po ponad sześciu latach współpracy, CEVA udowodniła zainteresowanie i zaangażowanie w osiągniecie celów biznesowych Sephora w Brazylii, wspomagając postęp i rozwój operacji”.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.