Komunikaty PR

CEVA Logistics podpisuje umowę i umacnia współpracę z HMM

2022-09-23  |  15:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics połączy jeszcze większą liczbę załadowców z dostępną powierzchnią ładunkową we frachcie morskim. CEVA podpisała właśnie wieloletnią umowę z południowokoreańskim przewoźnikiem oceanicznym HMM, ósmym na świecie w obsłudze kontenerów 20-stopowych (TEU).

Umowa zawarta pomiędzy CEVA a HMM ma obowiązywać do 2025 roku. Rozszerza ona zakres dotychczasowej współpracy między obiema firmami (HMM już wcześniej był przewoźnikiem oceanicznym CEVA). Po jej podpisaniu CEVA zwiększyła swoją strategiczną sieć partnerów frachtu oceanicznego do 14 przewoźników globalnych i regionalnych.

Jako niezależny operator NVOCC (Non-Vessel Operating Common Carrier), CEVA zarządza transportem przesyłek całokontenerowych (FCL) i drobnicowych (LCL) do/z 237 krajów na świecie. Jej oferta obejmuje ponad 60 tys. połączeń port-port i 600 tys. door-to-door. W 2021 r. CEVA obsłużyła ok. 1,4 mln TEU ładunków FCL i LCL.

Stephane Gautrais, global head of ocean freight, CEVA Logistics, mówi: „Nasza pozycja jako wiodącego operatora NVOCC zależy od silnych relacji, jakie utrzymujemy z przewoźnikami oceanicznymi. Mimo trudnych warunków rynkowych, HMM udowodnił w ciągu ostatnich kilku lat, że jest silnym i niezawodnym partnerem. Umowa ugruntowuje i rozszerza to, co uważamy za długoterminową, strategiczną relację, która umożliwi nam nawiązanie istotnych połączeń w globalnym handlu i obsługę naszych klientów ocean cargo".

Jeremy Choi, chief global trade management, HMM, mówi: „CEVA Logistics jest wieloletnim partnerem, uznanym i sprawdzonym klientem VIP dla HMM. Cenimy sobie strategiczną relację i współpracę biznesową, budowane od wielu lat. W oparciu o umowę, oczekujemy, że obie firmy wspólnie wypracują i zapewnią bardziej praktyczne i wydajne rozwiązania, w odpowiedzi na potrzeby rynku i klientów".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.