CEVA Logistics przedłuża dwa długoletnie kontrakty
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku logistyki kontraktowej – niedawno firma przedłużyła dwie długoterminowe umowy z kluczowymi klientami w naszym kraju. Jednym z nich jest światowy producent oświetlenia, z którym CEVA Logistics współpracuje od ponad 10 lat. Drugi to SVP Worldwide, wiodący na rynku producent maszyn do szycia, akcesoriów i części zamiennych, którego CEVA obsługuje od ponad 5 lat.
Obie firmy przedłużyły umowy w oparciu o wysoki poziom usług, innowacyjne rozwiązania i sprawną obsługę.
Wiodąca firma z branży oświetleniowej wybiera pełen zakres usług CEVA Logistics
W dwóch magazynach w Polsce, prawie 400-osobowy zespół CEVA Logistics zapewnia ciągłość operacji światowego producenta oświetlenia, w oparciu o umowę przedłużoną do końca 2022 roku. W obu lokalizacjach, o łącznej powierzchni 60 tys. mkw., CEVA Logistics odpowiada za kompleksową obsługę magazynową, w tym operacje przychodzące i wychodzące, magazynowanie, organizację transportu (planowanie, „cut-off” zamówień klientów, konsolidacja zamówień, komunikacja operacyjna z przewoźnikami) oraz usługi o wartości dodanej. Z tych dwóch obiektów CEVA Logistics dystrybuuje produkty klienta na cały świat z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, które zwiększają bezpieczeństwo i wydajność, jednocześnie spełniając wymagania w zakresie ochrony środowiska. Przykładem może być stosowanie opakowań na żądanie, co pozwala ograniczyć ich zużycie do niezbędnego minimum w przeliczeniu na paczkę.
SVP Worldwide przedłuża umowę z CEVA Logistics
CEVA Logistics obsługuje od ponad 5 lat SVP Worldwide, wiodącego na rynku producenta maszyn do szycia, akcesoriów i części zamiennych. Kontrakt pomiędzy SVP a CEVA został przedłużony do 2023 roku, a obie firmy już teraz planują dalsze rozszerzenie współpracy. CEVA będzie świadczyć dla SVP Worldwide pełen zakres usług magazynowych i logistycznych. Z magazynu w Stargardzie w północno-zachodniej Polsce operator będzie organizować transporty i dystrybucję towarów SVP do krajów Europy Środkowej i Północnej.
„Budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami w obszarze logistyki kontraktowej jest kluczowym elementem sukcesu naszego biznesu w Polsce. Dwóch naszych klientów przekonało się, że jesteśmy zaufanym partnerem, z którym mogą się rozwijać i rozszerzać swoją działalność biznesową w całym regionie. Cieszymy się, że postanowili przedłużyć umowy z CEVA Logistics" powiedział Guillaume Sauzedde, dyrektor zarządzający CEVA Logistics na Europę Wschodnią.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.