Komunikaty PR

CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-Wschodniej

2021-02-11  |  13:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozszerza zasięg sieci logistycznej w Azji Południowo-Wschodniej i otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w Wietnamie. Strategiczne położenie na północnym wschodzie od Ho Chi Minh City, ważnego ośrodka przemysłowego i węzła komunikacyjnego ma zapewnić dogodne połączenie nowego obiektu z miastem i Wschodnią Strefą Ekonomiczną. Operator uruchomił także nowe, ekspresowe połączenie drobnicowe z Chin do Azji Południowo-Wschodniej.

Multi-user dedykowany obsłudze klientów z różnych branż

Nowe centrum dystrybucyjne CEVA Logistics typu multi-user o powierzchni 10 tys. mkw.   zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie magazynowania i realizacji zamówień, w tym usługi o wartości dodanej, tj, co-packing, etykietowanie, kompletacja oraz usługi konsolidacyjne dla dystrybucji B2B i B2C w Wietnamie.

Nowy obiekt ma też pełnić funkcję głównego hubu CEVA na południowy i środkowy Wietnam, które będzie działać w oparciu o system zarządzania magazynowego in-house oraz kompleksowe rozwiązania wspierające globalnych i lokalnych klientów na tym szybko rozwijającym się rynku.

Elaine Low, Regionalny Dyrektor Zarządzający CEVA Logistics w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Pacyfiku, mówi: „Nowy magazyn, uzupełniając ofertę usług lotniczych, morskich i drogowych, pozwoli nam na dalsze rozszerzanie możliwości wsparcia rozwoju naszych klientów w Wietnamie. Zapewni im dodatkowe miejsce do składowania i inne usługi, tak aby zaspokoić szybko rosnące potrzeby w zakresie łańcuchów dostaw. Dzięki strategicznej lokalizacji, nasi klienci będą też mogli korzystać z nowej infrastruktury transportowej, która ma się rozwijać się w tym regionie wraz z jego wzrostem gospodarczym".

Rozwój infrastruktury transportowej

Magazyn CEVA w Bien Hoa (prowincja Dong Nai) ma świetne położenie, co w przyszłości umożliwi wykorzystanie rozwijającej się w tym regionie infrastruktury transportowej. Przykładem może być Cat Lai Bridge, najnowszy projekt, który połączy Dong Nai z portem Cat Lai, skróci czasu przejazdów oraz wpłynie na ożywienie gospodarki. Centrum dystrybucji będzie też połączone z nowym Międzynarodowym Portem Lotniczym Long Thanh, w styczniu 2021 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod jego budowę. Po jej zakończeniu w 2025 roku, przepustowość nowego lotniska wyniesie do 1,2 mln ton ładunków rocznie.

Szybkie transgraniczne transporty drobnicowe

W ostatnim czasie CEVA Logistics rozszerzyła też usługi transportu drobnicowego (LTL) z Chin do Azji Południowo-Wschodniej. Nowy, szybki serwis skierowany jest zarówno do małych i średnich firm, dużych przedsiębiorstw lokalnych jak i międzynarodowych korporacji.

Dzięki zoptymalizowanej trasie, nowa usługa zapewnia klientom ekspresowy, 7-dniowy czas realizacji dostaw z Szanghaju do Singapuru. Realizowana dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, obejmuje też dostawy przesyłek z bateriami litowo-jonowymi (DG Class 9 Li-Batteries).

Nowe, szybkie połączenie LTL łączy regionalne huby w Chinach via Shenzhen z największymi miastami Azji Południowo-Wschodniej, takimi jak Hanoi, Bangkok, Penang, Kuala Lumpur i Singapur. Wszystkie transporty są monitorowane przez Centralne Biuro Zarządzające CEVA Logistics, co pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym dostaw door-to-door z Chin do całej Azji Południowo-Wschodniej.

CEVA Logistics jest jednym z największych graczy w Azji w transporcie transgranicznym, który wykorzystuje swoją sieć logistyczną do przewozu ponad 25 tys. TEU rocznie.

Michael Leong, Ground & Rail Leader Product Leader CEVA Logistics SEAPAC, podkreśla: „Uruchomienie usługi Rapid LTL Connection w Azji jest kolejnym świadectwem naszego zaangażowania we wdrażanie innowacji do naszych usług. Jesteśmy przekonani, że to nowe, optymalne czasowo i efektywne kosztowo rozwiązanie pozwoli klientom elastycznie dostosować się do coraz szybciej zmieniających się potrzeb ich łańcuchów dostaw”.

CEVA na rynkach Azji Południowo-Wschodniej

Nowe centrum dystrybucji w Bien Hoa jest kolejnym, własnym oddziałem uruchomionym przez CEVA w regionie Azji Południowo-Wschodniej. W 2019 r. firma otworzyła swój drugi, po Hanoi, oddział w Wietnamie – magazyn w Ho Chi Minh City oraz pierwsze biuro w Phnom Penh w Kambodży. W ub.r. sieć logistyczną operatora wzmocniły dwa nowe biura w Bangladeszu, w Dhace i Chittagong. Obecnie CEVA prowadzi działalność operacyjną w Wietnamie, Bangladeszu, Myanmarze, Laosie oraz Kambodży.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.