Komunikaty PR

CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-Wschodniej

2021-02-11  |  13:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozszerza zasięg sieci logistycznej w Azji Południowo-Wschodniej i otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w Wietnamie. Strategiczne położenie na północnym wschodzie od Ho Chi Minh City, ważnego ośrodka przemysłowego i węzła komunikacyjnego ma zapewnić dogodne połączenie nowego obiektu z miastem i Wschodnią Strefą Ekonomiczną. Operator uruchomił także nowe, ekspresowe połączenie drobnicowe z Chin do Azji Południowo-Wschodniej.

Multi-user dedykowany obsłudze klientów z różnych branż

Nowe centrum dystrybucyjne CEVA Logistics typu multi-user o powierzchni 10 tys. mkw.   zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie magazynowania i realizacji zamówień, w tym usługi o wartości dodanej, tj, co-packing, etykietowanie, kompletacja oraz usługi konsolidacyjne dla dystrybucji B2B i B2C w Wietnamie.

Nowy obiekt ma też pełnić funkcję głównego hubu CEVA na południowy i środkowy Wietnam, które będzie działać w oparciu o system zarządzania magazynowego in-house oraz kompleksowe rozwiązania wspierające globalnych i lokalnych klientów na tym szybko rozwijającym się rynku.

Elaine Low, Regionalny Dyrektor Zarządzający CEVA Logistics w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Pacyfiku, mówi: „Nowy magazyn, uzupełniając ofertę usług lotniczych, morskich i drogowych, pozwoli nam na dalsze rozszerzanie możliwości wsparcia rozwoju naszych klientów w Wietnamie. Zapewni im dodatkowe miejsce do składowania i inne usługi, tak aby zaspokoić szybko rosnące potrzeby w zakresie łańcuchów dostaw. Dzięki strategicznej lokalizacji, nasi klienci będą też mogli korzystać z nowej infrastruktury transportowej, która ma się rozwijać się w tym regionie wraz z jego wzrostem gospodarczym".

Rozwój infrastruktury transportowej

Magazyn CEVA w Bien Hoa (prowincja Dong Nai) ma świetne położenie, co w przyszłości umożliwi wykorzystanie rozwijającej się w tym regionie infrastruktury transportowej. Przykładem może być Cat Lai Bridge, najnowszy projekt, który połączy Dong Nai z portem Cat Lai, skróci czasu przejazdów oraz wpłynie na ożywienie gospodarki. Centrum dystrybucji będzie też połączone z nowym Międzynarodowym Portem Lotniczym Long Thanh, w styczniu 2021 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod jego budowę. Po jej zakończeniu w 2025 roku, przepustowość nowego lotniska wyniesie do 1,2 mln ton ładunków rocznie.

Szybkie transgraniczne transporty drobnicowe

W ostatnim czasie CEVA Logistics rozszerzyła też usługi transportu drobnicowego (LTL) z Chin do Azji Południowo-Wschodniej. Nowy, szybki serwis skierowany jest zarówno do małych i średnich firm, dużych przedsiębiorstw lokalnych jak i międzynarodowych korporacji.

Dzięki zoptymalizowanej trasie, nowa usługa zapewnia klientom ekspresowy, 7-dniowy czas realizacji dostaw z Szanghaju do Singapuru. Realizowana dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, obejmuje też dostawy przesyłek z bateriami litowo-jonowymi (DG Class 9 Li-Batteries).

Nowe, szybkie połączenie LTL łączy regionalne huby w Chinach via Shenzhen z największymi miastami Azji Południowo-Wschodniej, takimi jak Hanoi, Bangkok, Penang, Kuala Lumpur i Singapur. Wszystkie transporty są monitorowane przez Centralne Biuro Zarządzające CEVA Logistics, co pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym dostaw door-to-door z Chin do całej Azji Południowo-Wschodniej.

CEVA Logistics jest jednym z największych graczy w Azji w transporcie transgranicznym, który wykorzystuje swoją sieć logistyczną do przewozu ponad 25 tys. TEU rocznie.

Michael Leong, Ground & Rail Leader Product Leader CEVA Logistics SEAPAC, podkreśla: „Uruchomienie usługi Rapid LTL Connection w Azji jest kolejnym świadectwem naszego zaangażowania we wdrażanie innowacji do naszych usług. Jesteśmy przekonani, że to nowe, optymalne czasowo i efektywne kosztowo rozwiązanie pozwoli klientom elastycznie dostosować się do coraz szybciej zmieniających się potrzeb ich łańcuchów dostaw”.

CEVA na rynkach Azji Południowo-Wschodniej

Nowe centrum dystrybucji w Bien Hoa jest kolejnym, własnym oddziałem uruchomionym przez CEVA w regionie Azji Południowo-Wschodniej. W 2019 r. firma otworzyła swój drugi, po Hanoi, oddział w Wietnamie – magazyn w Ho Chi Minh City oraz pierwsze biuro w Phnom Penh w Kambodży. W ub.r. sieć logistyczną operatora wzmocniły dwa nowe biura w Bangladeszu, w Dhace i Chittagong. Obecnie CEVA prowadzi działalność operacyjną w Wietnamie, Bangladeszu, Myanmarze, Laosie oraz Kambodży.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.