CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-Wschodniej
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozszerza zasięg sieci logistycznej w Azji Południowo-Wschodniej i otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w Wietnamie. Strategiczne położenie na północnym wschodzie od Ho Chi Minh City, ważnego ośrodka przemysłowego i węzła komunikacyjnego ma zapewnić dogodne połączenie nowego obiektu z miastem i Wschodnią Strefą Ekonomiczną. Operator uruchomił także nowe, ekspresowe połączenie drobnicowe z Chin do Azji Południowo-Wschodniej.
Multi-user dedykowany obsłudze klientów z różnych branż
Nowe centrum dystrybucyjne CEVA Logistics typu multi-user o powierzchni 10 tys. mkw. zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie magazynowania i realizacji zamówień, w tym usługi o wartości dodanej, tj, co-packing, etykietowanie, kompletacja oraz usługi konsolidacyjne dla dystrybucji B2B i B2C w Wietnamie.
Nowy obiekt ma też pełnić funkcję głównego hubu CEVA na południowy i środkowy Wietnam, które będzie działać w oparciu o system zarządzania magazynowego in-house oraz kompleksowe rozwiązania wspierające globalnych i lokalnych klientów na tym szybko rozwijającym się rynku.
Elaine Low, Regionalny Dyrektor Zarządzający CEVA Logistics w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Pacyfiku, mówi: „Nowy magazyn, uzupełniając ofertę usług lotniczych, morskich i drogowych, pozwoli nam na dalsze rozszerzanie możliwości wsparcia rozwoju naszych klientów w Wietnamie. Zapewni im dodatkowe miejsce do składowania i inne usługi, tak aby zaspokoić szybko rosnące potrzeby w zakresie łańcuchów dostaw. Dzięki strategicznej lokalizacji, nasi klienci będą też mogli korzystać z nowej infrastruktury transportowej, która ma się rozwijać się w tym regionie wraz z jego wzrostem gospodarczym".
Rozwój infrastruktury transportowej
Magazyn CEVA w Bien Hoa (prowincja Dong Nai) ma świetne położenie, co w przyszłości umożliwi wykorzystanie rozwijającej się w tym regionie infrastruktury transportowej. Przykładem może być Cat Lai Bridge, najnowszy projekt, który połączy Dong Nai z portem Cat Lai, skróci czasu przejazdów oraz wpłynie na ożywienie gospodarki. Centrum dystrybucji będzie też połączone z nowym Międzynarodowym Portem Lotniczym Long Thanh, w styczniu 2021 r. odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod jego budowę. Po jej zakończeniu w 2025 roku, przepustowość nowego lotniska wyniesie do 1,2 mln ton ładunków rocznie.
Szybkie transgraniczne transporty drobnicowe
W ostatnim czasie CEVA Logistics rozszerzyła też usługi transportu drobnicowego (LTL) z Chin do Azji Południowo-Wschodniej. Nowy, szybki serwis skierowany jest zarówno do małych i średnich firm, dużych przedsiębiorstw lokalnych jak i międzynarodowych korporacji.
Dzięki zoptymalizowanej trasie, nowa usługa zapewnia klientom ekspresowy, 7-dniowy czas realizacji dostaw z Szanghaju do Singapuru. Realizowana dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, obejmuje też dostawy przesyłek z bateriami litowo-jonowymi (DG Class 9 Li-Batteries).
Nowe, szybkie połączenie LTL łączy regionalne huby w Chinach via Shenzhen z największymi miastami Azji Południowo-Wschodniej, takimi jak Hanoi, Bangkok, Penang, Kuala Lumpur i Singapur. Wszystkie transporty są monitorowane przez Centralne Biuro Zarządzające CEVA Logistics, co pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym dostaw door-to-door z Chin do całej Azji Południowo-Wschodniej.
CEVA Logistics jest jednym z największych graczy w Azji w transporcie transgranicznym, który wykorzystuje swoją sieć logistyczną do przewozu ponad 25 tys. TEU rocznie.
Michael Leong, Ground & Rail Leader Product Leader CEVA Logistics SEAPAC, podkreśla: „Uruchomienie usługi Rapid LTL Connection w Azji jest kolejnym świadectwem naszego zaangażowania we wdrażanie innowacji do naszych usług. Jesteśmy przekonani, że to nowe, optymalne czasowo i efektywne kosztowo rozwiązanie pozwoli klientom elastycznie dostosować się do coraz szybciej zmieniających się potrzeb ich łańcuchów dostaw”.
CEVA na rynkach Azji Południowo-Wschodniej
Nowe centrum dystrybucji w Bien Hoa jest kolejnym, własnym oddziałem uruchomionym przez CEVA w regionie Azji Południowo-Wschodniej. W 2019 r. firma otworzyła swój drugi, po Hanoi, oddział w Wietnamie – magazyn w Ho Chi Minh City oraz pierwsze biuro w Phnom Penh w Kambodży. W ub.r. sieć logistyczną operatora wzmocniły dwa nowe biura w Bangladeszu, w Dhace i Chittagong. Obecnie CEVA prowadzi działalność operacyjną w Wietnamie, Bangladeszu, Myanmarze, Laosie oraz Kambodży.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.