CEVA Logistics uruchamia nowe połączenia między Azją, Bliskim Wschodem i Europą
Rozwijając globalną ofertę usług transportu lądowego CEVA Logistics uruchamia kolejne połączenia transgraniczne między Europą, Bliskim Wschodem i Azją. Dzięki doświadczeniu zespołów frachtu drogowego i kolejowego w zakresie łączenia usług, CEVA oferuje teraz kompleksowe rozwiązania w lądowych przewozach towarowych.
Codzienne połączenia kontenerowe CEVA między Turcją a Niemcami
CEVA Logistics, wykorzystując własne naczepy typu mega-box i 45 kontenerów High Cube Pallet Wide (HCPW), realizuje codzienne, bezpośrednie połączenia kolejowe z terminala kolejowego Halkali w Stambule (Turcja) do terminala kolejowego w Duisburgu (Niemcy). Czas tranzytu w przypadku tego połączenia intermodalnego wynosi 6 dni. Po przyjeździe do Duisburga kolejne operacje nadzorowane są przez zespół European Control Tower CEVA, który wspiera organizację dostaw do miejsc docelowych z wykorzystaniem rozbudowanej sieci drogowej CEVA.
Cotygodniowe przewozy kolejowe z Wietnamu do Niemiec via Chiny
W ostatnim czasie CEVA uruchomiła połączenia kolejowe z wykorzystaniem pociągu blokowego między Wietnamem a Europą, przez Chiny. Usługa może obejmować też inne rozwiązania multimodalne, w tym opcje truck-rail lub sea-rail, dla klientów oczekujących bardziej efektywnych połączeń między Azją Południowo-Wschodnią a Europą. W 2021 r. wolumen przewozów kolejowych na trasie Chiny Europa w ramach rozwiązań CEVA zwiększył się ponad dwukrotnie w stosunku do 2020 r, w tym czasie firma obsłużyła 135 pociągów blokowych, dla porównania w roku 2020 było ich 50.
Dodatkowo, oprócz pociągów blokowych, CEVA ma możliwość konsolidacji kontenerów i zapewnienia transportu drogowego do terminala kolejowego w Wietnamie oraz zarządzania odprawą celną w miejscu nadania i przeznaczenia, także w tranzycie. Firma wykorzystuje również rozwiązania sprzętowe end-to-end, co eliminuje konieczność przeładunków.
Rozwiązanie multimodalne między Chinami a Azją Południowo-Wschodnią
CEVA uruchomiła nowe połączenie multimodalne w transporcie drogowym i kolejowym typu truck-rail-truck, aby zmniejszyć obawy klientów o zatory i przestoje na granicach, które występują na trasach między Chinami a krajami Azji Płd.-Wsch. Nowe rozwiązanie jest niezawodną opcją przewozu towarów w tym regionie, z czasem dostaw door-to-door wynoszącym od 4 do 8 dni. Obejmuje ono odbiór ładunków i ich transport w ramach sieci drogowej CEVA w Chinach, a następnie wykorzystanie pociągów blokowych CEVA do przewozu towarów z Pinxiang, Nanning, Kunming, Xiamen i Chongqing w Chinach do Tajlandii, przez Wietnam lub Laos. Tu przesyłki są odbierane i na kołach, w ramach rozbudowanej sieci połączeń drogowych CEVA, dostarczane do miejsc docelowych, także w Malezji i Singapurze.
Xavier Bour, global head of Ground, CEVA Logistics, mówi: „Nasze zaangażowanie w logistykę responsywną oznacza, że nieustannie wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i oceniamy dynamikę zmian na rynku. Dlatego wciąż wprowadzamy kompleksowe rozwiązania logistyczne na strategicznych trasach, które są zarówno skuteczne jak i efektywne. Dzięki bezpiecznej, globalnej sieci, od odbioru do dostawy, nasze kompleksowe rozwiązania transportu lądowego zapewniają klientom lepszą kontrolę na niestabilnym rynku".

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.