CEVA zwiększa widoczność przesyłek oceanicznych dzięki umowie z project44
CEVA Logistics podpisała globalną umowę z project44, zapewniając nadawcom przesyłek frachtu oceanicznego większą widoczność ich ładunków. To kontynuacja umowy zawartej między firmami w lipcu 2021 r., której celem było zapewnienie lepszej widoczności przesyłek klientom, korzystającym z usług transportu lądowego.
W wyniku integracji rozwiązań project44 w zakresie widoczności na oceanach i w portach, CEVA zapewni większą dokładność i terminowość w procesie monitorowania przesyłek oceanicznych. Dzięki śledzeniu statków przez Automatic Identification System (AIS) klienci będą mogli dokładnie sprawdzić lokalizację swoich przesyłek. Oprócz tego, powiadomienia i analizy będą zawierać informacje na temat najważniejszych etapów dostawy, transferach i czasach postoju a także alerty dot. zarządzania wyjątkami. Większa widoczność i dane analityczne pozwolą na lepsze podejmowanie decyzji i współpracę między CEVA a jej klientami.
MyCEVA wciąż się rozwija
Funkcja śledzenia przesyłek project44 będzie bezpośrednio zintegrowana z portalem cyfrowym CEVA typu all-in-one. Platforma MyCEVA zapewnia klientom większą kontrolę nad przesyłkami - od natychmiastowej wyceny i rezerwacji po śledzenie i dokumentację, w czasie rzeczywistym.
Multimodalna platforma została uruchomiona w lipcu 2020 r. i jest stale rozszerzana o nowe funkcjonalności. Jest w pełni zintegrowana z globalnymi operacjami CEVA, zarówno w imporcie jak i eksporcie. Zawiera też kalkulator CO2 dla całego procesu transportowego (door-to-door), dzięki czemu nadawcy przesyłek będą sprawdzić dostępne opcje i wybrać najbardziej ekologiczne trasy dla swoich ładunków. Specjaliści obsługi klienta MyCEVA, działając w ramach globalnej sieci oddziałów firmy, mogą udzielać natychmiastowego wsparcia, w lokalnych językach i różnych strefach czasowych.
Stephane Gautrais, globalny szef działu frachtu oceanicznego, CEVA Logistics, mówi: „W branży spedycyjnej dostęp do danych jest na wagę złota, a project44 pomoże nam wydobyć wartość z tych danych, z korzyścią dla naszych klientów. Zintegrowanie widoczności bezpośrednio z platformą MyCEVA jest jeszcze jednym przykładem naszego zaangażowania w responsywną logistykę. Rozumiemy, czego chcą i potrzebują nasi klienci, i im to dostarczamy. Teraz jest to większa widoczność przesyłek oceanicznych, ale z pewnością czeka nas jeszcze więcej".
Jett McCandless, Founder&CEO project44, powiedział: „Dynamiczny charakter branży oceanicznej pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba wysokiej jakości wglądu w widoczność łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie CEVA Logistics w pomoc nadawcom w zakresie optymalizacji kosztów, wydajności i emisji przy użyciu platformy Movement project44 świadczy o dbałości w dostarczaniu klientom wyjątkowych rozwiązań".

Polacy nie rezygnują z zakupu samochodów pomimo inflacji

Otwarcie pierwszej obwodnicy w Grodzisku Mazowieckim

ID Logistics rozwija centrum logistyki e-commerce dla Hazmat w Zgorzelcu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

A. Przegalińska: Sztuczna inteligencja jest poza radarem. Brak regulacji na razie ani nie hamuje jej rozwoju, ani go nie przyspiesza
Przychody rynku sztucznej inteligencji do końca dekady wzrosną ponad trzynastokrotnie – przewidują analitycy Grand View Research. Futurolodzy są zdania, że rozwój tych technologii dopiero się zaczyna. – Większość ekspertów by powiedziała, że to jest wiosna albo nawet przedwiośnie tej dziedziny, a kolejne pory roku, zwłaszcza długie lato, dopiero przed nami – mówi Aleksandra Przegalińska, profesorka i prorektorka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Rozpędzająca się branża wymyka się regulacjom prawnym i choć wiele się mówi o potrzebie dostosowania prawa do nowej rzeczywistości, zdaniem ekspertki nie ma to na razie znaczenia dla tempa rozwoju.
Transport
Wymiana taboru w polskiej kolei regionalnej na rekordową skalę. Polregio kupi 200 nowych składów za ponad 7 mld zł

Około 200 składów elektrycznych, wartych ponad 7 mld zł, zasili do 2026 roku tabor Polregio, czyli największego w Polsce przewoźnika kolejowego, który wczoraj podpisał w tej sprawie umowy ramowe z producentami. To rekordowe jak dotąd zamówienie dla polskiej kolei regionalnej, które w dużej mierze sfinansują środki unijne. Nowoczesne pociągi, wyposażone m.in. w Wi-Fi i klimatyzację, zaczną już za dwa lata sukcesywnie się pojawiać we wszystkich województwach, z którymi Polregio ma podpisane umowy.
Prawo
Problem mobbingu w Polsce wciąż narasta. Osoby stosujące przemoc w pracy często pozostają bezkarne

Z ubiegłorocznych badań UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl wynika, że 40 proc. pracowników zetknęło się z sytuacją o charakterze mobbingowym w poprzedzającym badanie półroczu. Choć to mniej niż odsetek osób wskazujących na brak takich form przemocy w miejscu pracy, to jednak wielu pracowników nie potrafi odróżnić, co można określić jako mobbing, a co nie. Problem w polskich firmach wciąż narasta i może mieć poważne konsekwencje. Tym bardziej że osoby mobbingujące często pozostają bezkarne.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.