Komunikaty PR

DACHSER rozszerza program czarterowy między Europą a Azją

2020-12-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Z początkiem września program czarteru premium DACHSER Air & Sea Logistics został poszerzony o połączenie na trasie Hongkong – Frankfurt. Towary są następnie dystrybuowane po całej Europie przez DACHSER European Logistics za pośrednictwem firmowej sieci transportu drogowego. Określone czasy przewozu, ich dokładne zaplanowanie oraz wysokie standardy jakości to cechy charakterystyczne zintegrowanego łańcucha dostaw.

DACHSER reaguje na mniejszą przepustowość spowodowaną kryzysem związanym z koronawirusem, rozszerzając swój program czarteru premium o trasę Hongkong – Frankfurt. Pod koniec lipca operator logistyczny zainicjował także trasę Frankfurt – Chicago. Podobnie jak w tym przypadku, specjalnie wyczarterowany samolot towarowy lata co tydzień z Hongkongu do Niemiec. Czarter, który ruszył na początku września, będzie operował do końca 2020 roku.

„Widzimy, że rynek azjatycki ponownie przyspiesza, a poziom stawek rośnie, co skutkuje zmniejszoną dostępnością możliwości przewozowych”. Dzięki tej usłudze odpowiadamy na bieżące warunki i oferujemy naszym klientom solidne i niezawodne usługi lotnicze premium między Hongkongiem a Europą”. - mówi Timo Stroh, Head of Global Air Freight at DACHSER.

Powiązanie lądu i powietrza

Dzięki ściśle powiązanej sieci transportu drogowego, DACHSER dystrybuuje towary z Frankfurtu po całej Europie w dokładnie określonym czasie przewozu, utrzymując wysokie standardy jakości. Klienci korzystają ze zintegrowanego rozwiązania transportowego, dostarczanego przez jedną firmę  obejmującego cały łańcuch dostaw od nadawcy do odbiorcy. „Łącząc europejską sieć logistyczną DACHSER z dedykowanymi usługami DACHSER Air & Sea Logistics, tworzymy inteligentne rozwiązania dla potrzeb naszych klientów, nawet w trudnych warunkach rynkowych” - mówi Alexander Tonn, Managing Director European Logistics Germany, który nadzoruje w Niemczech przewozy artykułów przemysłowych przez firmę DACHSER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport CEVA zwiększa widoczność przesyłek w łańcuchach dostaw Biuro prasowe
2021-06-23 | 13:00

CEVA zwiększa widoczność przesyłek w łańcuchach dostaw

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, integrując platformy logistyczne chce zapewnić klientom oraz przewoźnikom jeszcze lepszą widoczność przesyłek w łańcuchach dostaw w
Transport Hillebrand Poland - rekordowy wzrost przychodów i umocnienie pozycji lidera
2021-06-22 | 12:00

Hillebrand Poland - rekordowy wzrost przychodów i umocnienie pozycji lidera

Hillebrand Poland, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, zakończył pierwsze półrocze rekordowym wzrostem przychodów o ponad 80 proc. i zysku
Transport Rafał Wit tworzy nowe LSP
2021-06-22 | 11:10

Rafał Wit tworzy nowe LSP

Dziękując swoim współpracownikom za 2,5 roku znakomitej pracy, Rafał Wit poinformował, że postanowił podjąć kolejne wyzwanie rynkowe, tworząc nowe LSP. Firmę będzie dostawcą

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Na rynku brakuje specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Liczba wakatów wzrosła przez pandemię i pracę zdalną

Rynek IT security rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. Zapotrzebowanie na specjalistów z branży cyberbezpieczeństwa najlepiej obrazują liczby. Siedem wolnych miejsc pracy na jednego kandydata, średnie wynagrodzenie na poziomie 15 tys. zł i duża aktywność rekruterów – aż 60 proc. specjalistów otrzymuje jedną–trzy propozycje pracy w tygodniu. – Rynek w tym obszarze jeszcze przed pandemią był mocno niedoceniany. Upowszechnienie pracy zdalnej pokazało, że zabezpieczenie wewnętrznej sieci firmy jest priorytetem – mówi Mikołaj Zbudniewek z HRK.

Ochrona środowiska

Realizacja unijnej strategii bioróżnorodności może uderzyć w polski przemysł drzewny. Zagrożonych może być tysiące miejsc pracy

W Polsce chronione obszary Natura 2000 zajmują ok. 20 proc. powierzchni kraju. Zgodnie z unijną Strategią Bioróżnorodności 2030 ochroną trzeba będzie objąć jeszcze ok. 3 mln ha – wynika z szacunków Lasów Państwowych. Opublikowane przez spółkę ekspertyzy pokazują, że realizacja unijnej strategii, która ma się przyczynić do odbudowy różnorodności biologicznej Europy, może się mocno odbić na polskim przemyśle drzewnym, skutkując m.in. ograniczeniem podaży surowca, wzrostem cen i osłabieniem kondycji przedsiębiorstw działających w branży drzewnej i papierniczej.

Firma

Na rynku brakuje specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Liczba wakatów wzrosła przez pandemię i pracę zdalną

Rynek IT security rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. Zapotrzebowanie na specjalistów z branży cyberbezpieczeństwa najlepiej obrazują liczby. Siedem wolnych miejsc pracy na jednego kandydata, średnie wynagrodzenie na poziomie 15 tys. zł i duża aktywność rekruterów – aż 60 proc. specjalistów otrzymuje jedną–trzy propozycje pracy w tygodniu. – Rynek w tym obszarze jeszcze przed pandemią był mocno niedoceniany. Upowszechnienie pracy zdalnej pokazało, że zabezpieczenie wewnętrznej sieci firmy jest priorytetem – mówi Mikołaj Zbudniewek z HRK.

Finanse

LED-y pozwalają obniżyć zużycie energii nawet o 80 proc. Dla samorządów mogłoby to oznaczać prawie 1,2 mld zł oszczędności

Przejście na oświetlenie LED w sektorze służby zdrowia, edukacji oraz w oświetleniu dróg i ulic może wygenerować oszczędności w zużyciu energii na poziomie nawet do 80 proc., a co za tym idzie w budżetach polskich samorządów. Analiza potencjału modernizacji oświetlenia przeprowadzona przez firmę Signify wskazuje, że mogą one sięgać 1,2 mld zł rocznie. Koszt takiej inwestycji w skali całego kraju to około 8–10 mld zł, ale w zależności od sektora może ona się zwrócić już po trzech latach. Dużą korzyścią wynikającą ze zmniejszenia zużycia energii elektrycznej będzie także ograniczenie emisji dwutlenku węgla. Inwestycja w LED-y byłaby w skutkach dla środowiska równoważna z uniknięciem emisji, jakie rocznie wytwarza 770 tys. samochodów na polskich ulicach.