Komunikaty PR

DACHSER wzmacnia własną sieć lotniczą

2021-02-05  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Działania zapoczątkowane w ubiegłym roku pozwoliły DACHSER Air & Sea Logistics zwiększyć swoje zdolności przewozowe w 2021 r. Od połowy stycznia własna sieć połączeń cargo będzie obsługiwać trasy  Hongkong-Frankfurt i Frankfurt-Chicago w obie strony.

„Pod koniec ubiegłego roku skutki wzrostu e-commerce pogłębiły problemy z przepustowością sieci logistycznej" – powiedział Timo Stroh, Head of Global Air Freight w DACHSER. "W lutym, w okresie poprzedzającym Chiński Nowy Rok, będziemy świadkami ponownego wzrostu wolumenu przewozów. Zwiększona wydajność własnej sieci lotniczej DACHSER zapewnia naszym klientom niezawodność i sprawia, że jesteśmy mniej podatni na skutki niestabilnej sytuacji na rynku”.

Dzięki stworzeniu w ubiegłym roku własnej sieci połączeń lotniczych o optymalnej efektywności, DACHSER zapewnił swoim klientom bezpieczeństwo i stabilność na najważniejszych trasach między Europą, Azją i Stanami Zjednoczonymi. Gdy w wyniku pandemii koronawirusa duża część samolotów pasażerskich została uziemiona, transport towarów jako dodatkowych ładunków nie był już możliwy, co miało wpływ na światową zdolność przewozową frachtu lotniczego. Skutki tych ograniczeń są odczuwalne do dziś.

Transport bez przeszkód

Zwiększając możliwości przewozowe sieci lotniczej DACHSER, firma odpowiada na potrzeby rynku. Stałe czasy tranzytu sprawiają, że usługa jest niezawodna i umożliwia klientom planowanie z wyprzedzeniem. Połączenie sieci drogowej, lotniczej i morskiej pozwala firmie DACHSER szybko reagować na zmianę sytuacji na trasach w Europie oraz przyspieszać odbiór i realizacje dostaw. "Dzięki możliwościom globalnej sieci możemy zaoferować naszym klientom solidne i niezawodne rozwiązania transportowe" – powiedział Stroh. Dalsza rozbudowa sieci lotniczej jest zaplanowana na drugi kwartał, więc DACHSER będzie dobrze przygotowany do tego, aby poradzić sobie w warunkach niepewności rynkowej również w 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny Biuro prasowe
2024-07-23 | 15:00

Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana
Transport Koszty transportu morskiego rosną!
2024-07-23 | 08:00

Koszty transportu morskiego rosną!

Napięcia geopolityczne sprawiają, że stawki frachtowe kontenerowców powracają do szczytów obserwowanych ostatnio w połowie 2022 roku. Oprócz zakłóceń na Morzu
Transport DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och
2024-07-22 | 08:00

DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och

Aesculap Chifa, spółka z grupy B. Braun, jest jednym z kluczowych partnerów polskiego sektora ochrony zdrowia. DSV – Global Transport and Logistics od 6 lat odpowiada za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.