DACHSER wzmacnia własną sieć lotniczą
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Działania zapoczątkowane w ubiegłym roku pozwoliły DACHSER Air & Sea Logistics zwiększyć swoje zdolności przewozowe w 2021 r. Od połowy stycznia własna sieć połączeń cargo będzie obsługiwać trasy Hongkong-Frankfurt i Frankfurt-Chicago w obie strony.
„Pod koniec ubiegłego roku skutki wzrostu e-commerce pogłębiły problemy z przepustowością sieci logistycznej" – powiedział Timo Stroh, Head of Global Air Freight w DACHSER. "W lutym, w okresie poprzedzającym Chiński Nowy Rok, będziemy świadkami ponownego wzrostu wolumenu przewozów. Zwiększona wydajność własnej sieci lotniczej DACHSER zapewnia naszym klientom niezawodność i sprawia, że jesteśmy mniej podatni na skutki niestabilnej sytuacji na rynku”.
Dzięki stworzeniu w ubiegłym roku własnej sieci połączeń lotniczych o optymalnej efektywności, DACHSER zapewnił swoim klientom bezpieczeństwo i stabilność na najważniejszych trasach między Europą, Azją i Stanami Zjednoczonymi. Gdy w wyniku pandemii koronawirusa duża część samolotów pasażerskich została uziemiona, transport towarów jako dodatkowych ładunków nie był już możliwy, co miało wpływ na światową zdolność przewozową frachtu lotniczego. Skutki tych ograniczeń są odczuwalne do dziś.
Transport bez przeszkód
Zwiększając możliwości przewozowe sieci lotniczej DACHSER, firma odpowiada na potrzeby rynku. Stałe czasy tranzytu sprawiają, że usługa jest niezawodna i umożliwia klientom planowanie z wyprzedzeniem. Połączenie sieci drogowej, lotniczej i morskiej pozwala firmie DACHSER szybko reagować na zmianę sytuacji na trasach w Europie oraz przyspieszać odbiór i realizacje dostaw. "Dzięki możliwościom globalnej sieci możemy zaoferować naszym klientom solidne i niezawodne rozwiązania transportowe" – powiedział Stroh. Dalsza rozbudowa sieci lotniczej jest zaplanowana na drugi kwartał, więc DACHSER będzie dobrze przygotowany do tego, aby poradzić sobie w warunkach niepewności rynkowej również w 2021 roku.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.