DACHSER wzmacnia własną sieć lotniczą
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Działania zapoczątkowane w ubiegłym roku pozwoliły DACHSER Air & Sea Logistics zwiększyć swoje zdolności przewozowe w 2021 r. Od połowy stycznia własna sieć połączeń cargo będzie obsługiwać trasy Hongkong-Frankfurt i Frankfurt-Chicago w obie strony.
„Pod koniec ubiegłego roku skutki wzrostu e-commerce pogłębiły problemy z przepustowością sieci logistycznej" – powiedział Timo Stroh, Head of Global Air Freight w DACHSER. "W lutym, w okresie poprzedzającym Chiński Nowy Rok, będziemy świadkami ponownego wzrostu wolumenu przewozów. Zwiększona wydajność własnej sieci lotniczej DACHSER zapewnia naszym klientom niezawodność i sprawia, że jesteśmy mniej podatni na skutki niestabilnej sytuacji na rynku”.
Dzięki stworzeniu w ubiegłym roku własnej sieci połączeń lotniczych o optymalnej efektywności, DACHSER zapewnił swoim klientom bezpieczeństwo i stabilność na najważniejszych trasach między Europą, Azją i Stanami Zjednoczonymi. Gdy w wyniku pandemii koronawirusa duża część samolotów pasażerskich została uziemiona, transport towarów jako dodatkowych ładunków nie był już możliwy, co miało wpływ na światową zdolność przewozową frachtu lotniczego. Skutki tych ograniczeń są odczuwalne do dziś.
Transport bez przeszkód
Zwiększając możliwości przewozowe sieci lotniczej DACHSER, firma odpowiada na potrzeby rynku. Stałe czasy tranzytu sprawiają, że usługa jest niezawodna i umożliwia klientom planowanie z wyprzedzeniem. Połączenie sieci drogowej, lotniczej i morskiej pozwala firmie DACHSER szybko reagować na zmianę sytuacji na trasach w Europie oraz przyspieszać odbiór i realizacje dostaw. "Dzięki możliwościom globalnej sieci możemy zaoferować naszym klientom solidne i niezawodne rozwiązania transportowe" – powiedział Stroh. Dalsza rozbudowa sieci lotniczej jest zaplanowana na drugi kwartał, więc DACHSER będzie dobrze przygotowany do tego, aby poradzić sobie w warunkach niepewności rynkowej również w 2021 roku.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.