DACHSER zdobył nagrodę One Eaton Supplier Premier Award 2020
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Nagroda dla najlepszego partnera transportowego została wręczona podczas konferencji Eaton Virtual Global SCM Supplier.
Eaton to producent szerokiej gamy produktów z branż zarządzania energią, który zatrudnia ponad 98 000 osób w ponad 175 krajach. Asortyment przedsiębiorstwa jest ukierunkowany na umożliwienie wydajniejszego, bezpieczniejszego i bardziej zrównoważonego wykorzystania energii elektrycznej, hydraulicznej i mechanicznej.
Nagroda One Eaton Supplier Premier przyznawana jest dostawcom krajowym i międzynarodowym, którzy znacząco wpływają na jej działalność dzięki doskonałej obsłudze, znakomitym wynikom i partnerstwom strategicznym.
Partnerstwo strategiczne od 2005 roku
Kluczowym czynnikiem decydującym o zdobyciu nagrody była wydajność firmy DACHSER - jako partnera logistycznego Eaton. Mierzona była jakością, kosztami, niezawodnością dostaw i siłą innowacyjności. Eaton podkreślił również, że ta współpraca opiera się na uczciwości, zaufaniu i otwartej komunikacji. Przedstawiciele centrum logistycznego DACHSER w Kolonii, które jest odpowiedzialne za lwią część współpracy firmy z Eaton, odebrali nagrodę w imieniu Corporate Key Account Management oraz wszystkich zaangażowanych oddziałów DACSHER.
DACHSER i Eaton nawiązały strategiczne partnerstwo w 2005 roku. Jego celami są ciągła optymalizacja całego łańcucha dostaw, opracowywanie dla niego rozwiązań i promowanie dalszego wspólnego wzrostu.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.