DACHSER zdobył nagrodę One Eaton Supplier Premier Award 2020
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Nagroda dla najlepszego partnera transportowego została wręczona podczas konferencji Eaton Virtual Global SCM Supplier.
Eaton to producent szerokiej gamy produktów z branż zarządzania energią, który zatrudnia ponad 98 000 osób w ponad 175 krajach. Asortyment przedsiębiorstwa jest ukierunkowany na umożliwienie wydajniejszego, bezpieczniejszego i bardziej zrównoważonego wykorzystania energii elektrycznej, hydraulicznej i mechanicznej.
Nagroda One Eaton Supplier Premier przyznawana jest dostawcom krajowym i międzynarodowym, którzy znacząco wpływają na jej działalność dzięki doskonałej obsłudze, znakomitym wynikom i partnerstwom strategicznym.
Partnerstwo strategiczne od 2005 roku
Kluczowym czynnikiem decydującym o zdobyciu nagrody była wydajność firmy DACHSER - jako partnera logistycznego Eaton. Mierzona była jakością, kosztami, niezawodnością dostaw i siłą innowacyjności. Eaton podkreślił również, że ta współpraca opiera się na uczciwości, zaufaniu i otwartej komunikacji. Przedstawiciele centrum logistycznego DACHSER w Kolonii, które jest odpowiedzialne za lwią część współpracy firmy z Eaton, odebrali nagrodę w imieniu Corporate Key Account Management oraz wszystkich zaangażowanych oddziałów DACSHER.
DACHSER i Eaton nawiązały strategiczne partnerstwo w 2005 roku. Jego celami są ciągła optymalizacja całego łańcucha dostaw, opracowywanie dla niego rozwiązań i promowanie dalszego wspólnego wzrostu.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.