DACHSER zdobył nagrodę One Eaton Supplier Premier Award 2020
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Nagroda dla najlepszego partnera transportowego została wręczona podczas konferencji Eaton Virtual Global SCM Supplier.
Eaton to producent szerokiej gamy produktów z branż zarządzania energią, który zatrudnia ponad 98 000 osób w ponad 175 krajach. Asortyment przedsiębiorstwa jest ukierunkowany na umożliwienie wydajniejszego, bezpieczniejszego i bardziej zrównoważonego wykorzystania energii elektrycznej, hydraulicznej i mechanicznej.
Nagroda One Eaton Supplier Premier przyznawana jest dostawcom krajowym i międzynarodowym, którzy znacząco wpływają na jej działalność dzięki doskonałej obsłudze, znakomitym wynikom i partnerstwom strategicznym.
Partnerstwo strategiczne od 2005 roku
Kluczowym czynnikiem decydującym o zdobyciu nagrody była wydajność firmy DACHSER - jako partnera logistycznego Eaton. Mierzona była jakością, kosztami, niezawodnością dostaw i siłą innowacyjności. Eaton podkreślił również, że ta współpraca opiera się na uczciwości, zaufaniu i otwartej komunikacji. Przedstawiciele centrum logistycznego DACHSER w Kolonii, które jest odpowiedzialne za lwią część współpracy firmy z Eaton, odebrali nagrodę w imieniu Corporate Key Account Management oraz wszystkich zaangażowanych oddziałów DACSHER.
DACHSER i Eaton nawiązały strategiczne partnerstwo w 2005 roku. Jego celami są ciągła optymalizacja całego łańcucha dostaw, opracowywanie dla niego rozwiązań i promowanie dalszego wspólnego wzrostu.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.