DPD Polska ponownie wyróżniona tytułem Poland’s Best Employers magazynu Forbes
dfusion
Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl
DPD Polska już po raz trzeci otrzymała wyróżnienie Poland’s Best Employers magazynu Forbes, zajmując 3. miejsce na podium w kategorii Transport i Logistyka. Poland’s Best Employers magazynu Forbes to coroczny plebiscyt, w którym wyróżnienia przyznawane są firmom za ponadprzeciętne osiągnięcia w zakresie HR.
Podstawą tegorocznego badania była lista ok. 1900 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Laureatów wyłoniono na podstawie anonimowych ankiet wypełnionych przez pracowników danej organizacji. Badanie pozwoliło zebrać ponad 190 000 indywidualnych ocen pracodawców.
„W DNA naszej firmy wpisane jest tworzenie przyjaznego, bezpiecznego i różnorodnego miejsca pracy w duchu partnerstwa, w którym ludzie to fundament głęboko zakorzenionych wartości i wzajemnego szacunku. Ostatnie lata związane z pandemią i sytuacją geopolityczną stanowiły dla nas wyzwanie, a jednocześnie dobrze odrobioną lekcję na drodze do stworzenia jeszcze silniejszej społeczności DPD. Otrzymane już po raz trzeci wyróżnienie w plebiscycie Poland’s Best Employers to dla nas potwierdzenie, że obrana strategia HR jest słuszna, a tworzone przez nas miejsca pracy kreują realną wartość dla naszych pracowników, a tym samym również naszych Klientów.” - komentuje Marta Westrych-Andrzejczyk, dyrektor personalna DPD Polska i Członek Zarządu.
DPD Polska zatrudnia ponad 4,5 tys. osób oraz współpracuje z ponad 9 tys. kurierów w 61 oddziałach w całej Polsce. Firma oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szereg benefitów w trosce o well-being pracowników, a także wewnętrzne inicjatywy mentorskie i pomocowe skierowane do społeczności DPD Polska. Przyznane wyróżnienie to sukces, który wynika z codziennego zaangażowania wszystkich pracowników i współpracowników w oparciu o 5 wartości DPD - ludzie, jakość, odpowiedzialność, zaangażowanie, rozwój. Skuteczność prowadzonej strategii HR w DPD Polska potwierdziły również inne certyfikaty, w tym „HR Najwyższej Jakości” PSZK, wyróżnienie „Great Place to Work”, czy najlepszy pracodawca branży TSL dziennika Rzeczpospolita roku 2022.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.