Komunikaty PR

DPD Polska ponownie wyróżniona tytułem Poland’s Best Employers magazynu Forbes

2023-04-27  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kuczyńska
dfusion

Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl

DPD Polska już po raz trzeci otrzymała wyróżnienie Poland’s Best Employers magazynu Forbes, zajmując 3. miejsce na podium w kategorii Transport i Logistyka. Poland’s Best Employers magazynu Forbes to coroczny plebiscyt, w którym wyróżnienia przyznawane są firmom za ponadprzeciętne osiągnięcia w zakresie HR.

Podstawą tegorocznego badania była lista ok. 1900 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Laureatów wyłoniono na podstawie anonimowych ankiet wypełnionych przez pracowników danej organizacji. Badanie pozwoliło zebrać ponad 190 000 indywidualnych ocen pracodawców.

„W DNA naszej firmy wpisane jest tworzenie przyjaznego, bezpiecznego i różnorodnego miejsca pracy w duchu partnerstwa, w którym ludzie to fundament głęboko zakorzenionych wartości i wzajemnego szacunku. Ostatnie lata związane z pandemią i sytuacją geopolityczną stanowiły dla nas wyzwanie, a jednocześnie dobrze odrobioną lekcję na drodze do stworzenia jeszcze silniejszej społeczności DPD. Otrzymane już po raz trzeci wyróżnienie w plebiscycie Poland’s Best Employers to dla nas potwierdzenie, że obrana strategia HR jest słuszna, a tworzone przez nas miejsca pracy kreują realną wartość dla naszych pracowników, a tym samym również naszych Klientów.” - komentuje Marta Westrych-Andrzejczyk, dyrektor personalna DPD Polska i Członek Zarządu.

DPD Polska zatrudnia ponad 4,5 tys. osób oraz współpracuje z ponad 9 tys. kurierów w 61 oddziałach w całej Polsce. Firma oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szereg benefitów w trosce o well-being pracowników, a także wewnętrzne inicjatywy mentorskie i pomocowe skierowane do społeczności DPD Polska. Przyznane wyróżnienie to sukces, który wynika z codziennego zaangażowania wszystkich pracowników i współpracowników w oparciu o 5 wartości DPD - ludzie, jakość, odpowiedzialność, zaangażowanie, rozwój. Skuteczność prowadzonej strategii HR w DPD Polska potwierdziły również inne certyfikaty, w tym „HR Najwyższej Jakości” PSZK, wyróżnienie „Great Place to Work”, czy najlepszy pracodawca branży TSL dziennika Rzeczpospolita roku 2022.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR Biuro prasowe
2024-04-26 | 12:00

Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR

W dynamicznie rozwijającej się branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka), kluczowym wyzwaniem jest nieustająca gotowość do przewozu nawet najbardziej wymagających ładunków.
Transport Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
2024-04-24 | 16:00

Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion

Branża fashion uznawana jest za jedną z tych najbardziej wymagających branż, z dynamiką wyznaczaną przez trendy, sezonowe i kompleksowe wymiany kolekcji, tak jak obecnie z zimowej na
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.