Komunikaty PR

ECH 15: z Li-Ion i wbudowaną ładowarką w standardzie

2021-01-07  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Do pobrania Załącznik ( 0 MB )

Firma STILL Polska wprowadziła na rynek elektryczny wózek unoszący ECH 15. Wyposażony w standardzie w baterię litowo-jonową i wbudowany prostownik ucieleśnia najnowsze trendy w dziedzinie zasilania wózków widłowych.

Elektryczny wózek unoszący ECH 15 o udźwigu do 1,5 t i masie własnej wynoszącej zaledwie 180 kg charakteryzuje kompaktowa i solidna konstrukcja. Ze względu na niewielkie rozmiary rozwiązanie jest szczególnie polecane do obsługi ładunków wewnątrz naczep samochodów ciężarowych, na antresolach i w windach towarowych. Dostosowany do potrzeb prawo- i leworęcznych operatorów dyszel z czułym i optymalnie umieszczonym wyłącznikiem brzusznym umożliwia wygodną i bezpieczną pracę. Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowość w ofercie STILL jest innowacyjny układ zasilania.

Ze względu na zużycie energii na poziomie 0,239 kW/h i 48-woltowy akumulator w technologii Li-Ion o pojemności do 30 Ah wózek jest w stanie nieprzerwanie pracować nawet przez 5 godzin. Co więcej, wbudowana ładowarka pozwala na szybkie ładowania pośrednie, a wyświetlacz na bieżąco informuje o stanie baterii, umożliwiając zarządzanie energią i optymalizację cyklu ładowania. W efekcie ECH 15 cechuje się ponadprzeciętną dostępnością w ciągu zmiany i dobrze sprawdza się w intensywnej pracy. – Bardziej trwałe i bezpieczniejsze niż kwasowo-ołowiowe odpowiedniki, baterie litowo-jonowe cieszą się coraz większą popularnością. Klienci cenią sobie w nich także lepszą efektywność energetyczną oraz elastyczność, która umożliwia optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów, operatorzy natomiast - bezobsługowe użytkowanie – mówi Grzegorz Kurkowski, specjalista ds. produktu STILL Polska. – Można spodziewać się, że w najbliższych latach technologia Li-Ion stopniowo będzie budować dominującą pozycję na rynku baterii trakcyjnych – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Jak założyć działalność spedycyjną? Biuro prasowe
2024-08-26 | 08:00

Jak założyć działalność spedycyjną?

Mimo trwającego kryzysu, branża TSL pozostaje jednym najsilniejszych sektorów gospodarki, a wartość jej gałęzi spedycyjnej PwC szacuje na około 60 mld zł. Praca spedytora ma
Transport Blisko 1700 policjantów przeszkolonych w ramach współpracy z Bolt
2024-08-24 | 16:30

Blisko 1700 policjantów przeszkolonych w ramach współpracy z Bolt

W ramach swoich działań na rzecz podnoszenia standardu usług i bezpieczeństwa w przejazdach zamawianych przez aplikację Bolt, ponownie zostało przeprowadzone spotkanie szkoleniowe dla
Transport Taksówki a Strefa Czystego transportu – komentarze
2024-08-13 | 01:00

Taksówki a Strefa Czystego transportu – komentarze

Zmiany, jakie przyniosła funkcjonująca od lipca br. pierwsza w Polsce Strefa Czystego Transportu, przysparza problemów zarówno mieszkańcom Warszawy, jak i osobom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.