Ekspansja GLS w Serbii
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Grupa GLS ogłasza ekspansję w Serbii i wzmacnia swoją obecność w Europie Wschodniej. Dla klientów z Polski oznacza to jeszcze większy potencjał w zakresie nadawania i odbiorów paczek.
Grupa GLS ugruntowuje swoją pozycję na rynkach Europy Wschodniej, poszerzając obszar działania i rozwijając ofertę usług w Serbii. Obecnie ten kraj stanowi obiecujący rynek dla branży logistycznej dzięki dynamicznemu rozwojowi rynku e-commerce. Celem GLS jest dostarczanie paczek do każdego zakątka Serbii i połączenie nowych klientów z nadawcami i odbiorcami w całej Europie. Serbowie skorzystają m.in. z wygodnych rozwiązań GLS, takich jak usługa FlexDeliveryService ułatwiająca elastyczne doręczenia paczek dostosowane do potrzeb odbiorców. Działalność GLS w Serbii będzie możliwa m.in. dzięki centralnej sortowni w Belgradzie i trzem lokalizacjom w głównych miastach - Novi Sad, Niš i Kragujevac.
- Ekspansja w Serbii wzmacnia naszą obecność w regionie Europy Wschodniej. Szczerze wierzymy, że nasi klienci w tym kraju zyskają nową i niezawodną alternatywę na rynku logistycznym i wysokiej jakości usługi, z których słynie Grupa GLS – mówi Gergely Farkas, area manager dla Regionu Europy Wschodniej.
Obecnie polscy klienci GLS mają możliwość wysyłki przesyłek na terenie całej Europy dzięki usłudze EuroBusinessParcel, która zapewnia nadawcom biznesowym regularnie nadającym paczki poza granice Polski doręczenia w czasie od 48 do 96 godzin. Przesyłki dostarczane przez GLS docierają także do najdalszych zakątów globu dzięki GlobalExpressParcel. Łącznie w ramach tej usługi GLS transportuje paczki do 160 krajów na świecie, w tym do ważnych centrów biznesowych takich jak USA, Japonia, Hongkong czy Singapur.
Grupa GLS działa obecnie w ponad 40 krajach na terenie Europy, Kanady i Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej usług korzysta już ponad 250 tys. klientów.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.