Komunikaty PR

Ekspansja GLS w Serbii

2023-05-29  |  15:25
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Grupa GLS ogłasza ekspansję w Serbii i wzmacnia swoją obecność w Europie Wschodniej. Dla klientów z Polski oznacza to jeszcze większy potencjał w zakresie nadawania i odbiorów paczek. 

Grupa GLS ugruntowuje swoją pozycję na rynkach Europy Wschodniej, poszerzając obszar działania i rozwijając ofertę usług w Serbii. Obecnie ten kraj stanowi obiecujący rynek dla branży logistycznej dzięki dynamicznemu rozwojowi rynku e-commerce. Celem GLS jest dostarczanie paczek do każdego zakątka Serbii i połączenie nowych klientów z nadawcami i odbiorcami w całej Europie. Serbowie skorzystają m.in. z wygodnych rozwiązań GLS, takich jak usługa FlexDeliveryService ułatwiająca elastyczne doręczenia paczek dostosowane do potrzeb odbiorców. Działalność GLS w Serbii będzie możliwa m.in. dzięki centralnej sortowni w Belgradzie i trzem lokalizacjom w głównych miastach - Novi Sad, Niš i Kragujevac.

- Ekspansja w Serbii wzmacnia naszą obecność w regionie Europy Wschodniej. Szczerze wierzymy, że nasi klienci w tym kraju zyskają nową i niezawodną alternatywę na rynku logistycznym i wysokiej jakości usługi, z których słynie Grupa GLS – mówi Gergely Farkas, area manager dla Regionu Europy Wschodniej.

Obecnie polscy klienci GLS mają możliwość wysyłki przesyłek na terenie całej Europy dzięki usłudze EuroBusinessParcel, która zapewnia nadawcom biznesowym regularnie nadającym paczki poza granice Polski doręczenia w czasie od 48 do 96 godzin. Przesyłki dostarczane przez GLS docierają także do najdalszych zakątów globu dzięki GlobalExpressParcel. Łącznie w ramach tej usługi GLS transportuje paczki do 160 krajów na świecie, w tym do ważnych centrów biznesowych takich jak USA, Japonia, Hongkong czy Singapur.

Grupa GLS działa obecnie w ponad 40 krajach na terenie Europy, Kanady i Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej usług korzysta już ponad 250 tys. klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.