Elektryczne deskorolki FIAT500 na sezon 2020 - F500-6.5 i F500 X 8.5
Model FIAT F500-6.5 jest jedną z najlżejszych propozycji na rynku – waży zaledwie 9,2kg. Z kolei deskorolka FIAT F500 X 8.5, która pojawiła się w Polsce ma koła o średnicy aż 8,5” o szerokim, terenowym bieżniku.
Poruszanie się po mieście, szczególnie w godzinach szczytu, nie należy do najłatwiejszych zadań. Chcąc uniknąć stania w korku warto sięgnąć po niekonwencjonalne środki, dzięki którym z miejsca na miejsce przeniesiemy się o wiele szybciej. Jednym z takich rozwiązań jest elektryczna deskorolka – alternatywa dla auta, roweru czy elektrycznej hulajnogi. Urządzenie jest lekkie i ma niewielkie wymiary, dzięki czemu można je zabrać ze sobą praktycznie wszędzie.
Deskorolka elektryczna FIAT F500-6.5 waży niewiele ponad 9kg i została wyposażona w koła o średnicy 6,5". Sercem urządzenia jest silnik o pojemności 500W, który pozwala rozpędzić się jej od 12 do 15km/h i, w zależności od podłoża po którym będziemy się poruszać, przejechać zasięg od 15 do 20km. Czas ładowania deskorolki to maksymalnie 2,5 godziny. Pojazd, który dzięki normie szczelności IP54 jest odporny na piasek, kurz oraz niewielkie zachlapania jest odpowiedni dla osób, których waga nie przekracza 120kg. Deskorolka FIAT F500-6.5 kosztuje 499zł.
Najnowszy model deskorolki elektrycznej FIAT F500 X 8.5 to model z bardzo dużymi, bo aż 8,5” kołami. Dzięki wyjątkowo szerokim oponom o terenowym bieżniku urządzenie świetnie sprawdzi się w bardzo wymagającym terenie – na leśnych ścieżkach, żwirowych drogach czy w miejscach, gdzie jest dużo wysokich krawężników. Pojazd, dzięki normie szczelności IP54 gwarantuje też odporność na piasek, kurz oraz niewielkie zachlapanie. Deskorolka posiada duży, 700W silnik, rozpędza się do 15km/h, a jej maksymalny zasięg na jednym ładowaniu baterii, które nie przekracza 2 godzin to 20km. Dostępna deskorolka FIAT F500 X 8.5 kosztuje 999zł.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA modelu Fiat F500-6.5:
- Średnica kół: 6,5"
- Prędkość maksymalna: 12-15 km/h
- Moc silników: 500W (250 W x 2)
- Zasięg maksymalny: 15 - 20 km
- Akumulator: 4000mAh Lithium
- Czas ładowania baterii : około 2.5 godziny
- Zabezpieczenie przed przeładowaniem: Tak
- Max dozwolone obciążenie: 120 kg
- Min wymagane obciążenie: 30 kg
- Wodoodporność: IP54
- Waga: 9,2 kg
SPECYFIKACJA TECHNICZNA modelu F500 X 8.5:
- Wymiary: 71,00 x 21.50 x 25,00 cm
- Średnica kół: 8,5"
- Prędkość maksymalna: 15 km/h
- Moc silników: 700W (350 W x 2)
- Zasięg maksymalny : do 20km
- Kąt wzniosu: 30 stopni
- Akumulator: 4000mAh Lithium
- Napięcie akumulatora: 36V
- Czas ładowania baterii: około 2 godzin
- Zabezpieczenie przed przeładowaniem: Tak
- Max dozwolone obciążenie: 120 kg
- Min wymagane obciążenie: 30 kg
- Wodoodporność: IP54
- Wysokość do ziemi: 15 cm
- Waga: 12,7 kg
DSV – Global Transport and Logistics wyróżnione w najnowszym raporcie Forum Odpo
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.