Eurowag uruchamia aplikację mobilną EW Pay
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodąca ogólnoeuropejska zintegrowana platforma płatnicza i mobilnościowa, wprowadziła rozwiązanie płatności mobilnych Eurowag Pay. Użytkownicy od teraz mogą płacić za paliwo za pomocą aplikacji mobilnej Eurowag. Nowe rozwiązanie fintech pozwala dyspozytorom mieć większą kontrolę nad płatnościami w ramach swojej floty.
Zakup paliwa przez aplikację Eurowag przyspiesza i zwiększa bezpieczeństwo transakcji. Kierowcy korzystają z aplikacji za pomocą swoich danych uwierzytelniających, a po zalogowaniu aplikacja jest chroniona kodem PIN lub biometrią. Tankowanie możliwe jest tylko na stacji paliw, na której znajduje się fizycznie kierowca. Alternatywnie, w razie potrzeby, dyspozytor może zdalnie uruchomić inne stanowisko tankowania.
W początkowej fazie projektu, klienci mogą korzystać z Eurowag Pay na ponad 400 stacjach zlokalizowanych w Austrii, Belgii, Czechach, Niemczech, Węgrzech, Litwie, Polsce, Słowacji i Hiszpanii. Do końca roku funkcja powinna być dostępna łącznie na ponad 1500 stacjach. Wkrótce pojawi się również możliwość płacenia aplikacją EW Pay za inne usługi, w tym parking, myjnię, prom lub naprawę.
„Zatankowanie z Eurowag Pay to kwestia kilku kliknięć. Bez konieczności szukania terminala na stacji bezobsługowej, wkładania karty, wpisywania PIN-u, wybierania pompy, wyjmowania karty i wracania do ciężarówki. Kierowca klika przycisk, wybiera produkt na stanowisku i może rozpocząć tankowanie. Ten nowy proces znacznie ułatwi pracę naszym klientom” – mówi Jiří Petrák, Product Owner Mobile Payments.
Więcej informacji na temat EW Pay znajduje się tutaj:

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.