Komunikaty PR

FM Logistic zatrudni 120 osób w Lędzinach

2021-06-25  |  12:50
Biuro prasowe

Do końca roku w Lędzinach koło Tychów powstanie 120 nowych miejsc pracy. Kolejną platformę logistyczną obsługiwać tam będzie firma FM Logistic. W nowym magazynie, który będzie obsługiwał klienta z branży spożywczej, docelowo zatrudnienie znajdzie 400 osób. Rekrutacje na kluczowe stanowiska już ruszyły.

Już w październiku, w nowym magazynie pracę znajdzie co najmniej 120 osób. Firma prowadzi już rekrutację na najważniejsze stanowiska, zarówno biurowe, jak i specjalistyczne, w tym Szefów Ekip, czy Operatorów Wózków Widłowych i Magazynierów. Szansę na zatrudnienie w Lędzinach mają również osoby bez doświadczenia w branży logistycznej – firma oferuje pełen pakiet szkoleń (w tym na stanowisko Operatora Wózka Widłowego), a do pracy zaprasza zarówno panie, jak i panów. W ramach standardowego pakietu świadczeń, firma oferuje m.in. pracę w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, czy ubezpieczenie na życie. Pracownicy będą również mogli skorzystać z zapewnionego przez firmę transportu.

Firma FM Logistic jest obecna na polskim rynku od 1995 r. Od ponad dwudziestu pięciu lat rozwijamy kolejne platformy logistyczne w różnych częściach kraju. Wszędzie, gdzie się pojawiamy, zależy nam przede wszystkim na rozwoju lokalnych społeczności. Chcemy, aby pracownicy rozwijali się razem z firmą, dlatego dbamy o możliwie najlepsze warunki pracy, pakiety benefitów i możliwości rozwoju kariery w naszej branży. Jestem przekonana, że będziemy w stanie zaproponować konkurencyjne warunki również w Lędzinach, gdzie powstaje nasza nowa platforma logistyczna – powiedziała Blanka Borkowska, Dyrektor HR w regionie Europy Centralnej, FM Logistic.

W pierwszym etapie, zaplanowanym na październik br., do użytku oddane zostaną hale magazynowe o łącznej powierzchni 13 tys. m. kw., z czego większość stanowić będą chłodnie. Jednocześnie, w Lędzinach powstanie część biurowo-konferencyjna.

Szczegóły dotyczące zatrudnienia w magazynie FM Logistic w Lędzinach dostępne są na stronie www.fmledziny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.