FRAIKIN Polska prezentuje nową strategię
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
FRAIKIN Polska działa na rynku od 14 lat i jest w Polsce liderem w unikalnej usłudze - wynajmie pojazdów dostawczych i ciężarowych. Współpracuje z globalnymi dostawcami pojazdów i urządzeń, a także ze stałymi lokalnymi partnerami finansowymi, którzy zapewniają jej stabilność finansowania w oparciu o plany biznesowe na kolejne lata. Partnerzy finansowi umożliwili FRAIKIN Polska zakup kolejnych nowych pojazdów i obecnie ich liczba wynosi ponad 4 000. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.
FRAIKIN zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów. Dysponuje rozbudowaną siecią serwisów partnerskich (ponad 500) oraz zespołami pracowników (również mobilnych) ze specjalistyczną wiedzą. Dlatego w przypadku konieczności wizyty w warsztacie lub awarii pojazdu na drodze, firma szybko reaguje, minimalizując czas naprawy lub niezwłocznie podstawiając pojazd zastępczy z floty ponad 750 dostępnych pojazdów.
Inną przewagą biznesową FRAIKIN Polska jest młoda flota. Podczas gdy średni wiek samochodu dostawczego w Polsce wynosi 14 lat, auta we flocie FRAIKIN mają średnio 3,5 roku. Oznacza to, że ich silniki, spełniają najnowsze normy emisji spalin.
FRAIKIN Polska obsługuje ponad 200 Klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 Klientów w wynajmie krótkoterminowym. Markę na polskim rynku wyróżnia dodatkowo: nowoczesny warsztat serwisowy w Błoniu, pod Warszawą, który zapewnia mobilne pogotowie techniczne 24h.
- Systematycznie usprawniamy struktury i procesy organizacyjne, poprawiamy poziom świadczonych usług koncentrując się na elastyczności i indywidualnym podejściu do naszych kontrahentów. Intensywnie penetrujemy rynek w poszukiwaniu nowych Klientów, otwierając się również na nowe branże – informuje Michał Iwanek, CEO FRAIKIN Polska.
FRAIKIN Polska w ostatnim czasie nawiązała nowe kontakty biznesowe m.in. z liderem usług pocztowych w Polsce, firmami z branży e-commmerce, z branży spożywczej oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne.
- Rozumiemy biznes naszych Klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – dodaje Michał Iwanek.
Grupa FRAIKIN oferuje wysoką jakość i konkurencyjne rozwiązania dla każdej floty handlowej.
Szczyci się ponad 75 letnim doświadczeniem w branży, flotą 60 000 pojazdów i łączeniem wysokiej technologii z ludzkim podejściem. Jako pionier smart outsorcingu, żeby sprostać wymaganiom swoich 7000 Klientów, stawia na ciągłe innowacje i ulepszenia.
- Strategia rozwoju naszej grupy zakłada wiele inwestycji, które umocnią Grupę Fraikin
w branży wynajmu pojazdów dostawczych i ciężarowych w Europie, w tym oczywiście również w Polsce. Polski oddział FRAIKIN jest dla nas bardzo ważnym podmiotem, który wspieramy w każdym aspekcie jego działalności – mówi Philippe Cuoc, Członek Zarządu Grupy FRAIKIN.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.