Komunikaty PR

FRAIKIN Polska prezentuje nową strategię

2020-06-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

FRAIKIN Polska działa na rynku od 14 lat i jest w Polsce liderem w unikalnej usłudze - wynajmie pojazdów dostawczych i ciężarowych. Współpracuje z globalnymi dostawcami pojazdów i urządzeń, a także ze stałymi lokalnymi partnerami finansowymi, którzy zapewniają jej stabilność finansowania w oparciu o plany biznesowe na kolejne lata. Partnerzy finansowi umożliwili FRAIKIN Polska zakup kolejnych nowych pojazdów i obecnie ich liczba wynosi ponad 4 000. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.

FRAIKIN zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów. Dysponuje rozbudowaną siecią serwisów partnerskich (ponad 500) oraz zespołami pracowników (również mobilnych) ze specjalistyczną wiedzą. Dlatego w przypadku konieczności wizyty w warsztacie lub awarii pojazdu na drodze, firma szybko reaguje, minimalizując czas naprawy lub niezwłocznie podstawiając pojazd zastępczy z floty ponad 750 dostępnych pojazdów.

Inną przewagą biznesową FRAIKIN Polska jest młoda flota. Podczas gdy średni wiek samochodu dostawczego w Polsce wynosi 14 lat, auta we flocie FRAIKIN mają średnio 3,5 roku. Oznacza to, że ich silniki, spełniają najnowsze normy emisji spalin.

FRAIKIN Polska obsługuje ponad 200 Klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 Klientów w wynajmie krótkoterminowym. Markę na polskim rynku wyróżnia dodatkowo: nowoczesny warsztat serwisowy w Błoniu, pod Warszawą, który zapewnia mobilne pogotowie techniczne 24h.

- Systematycznie usprawniamy struktury i procesy organizacyjne, poprawiamy poziom świadczonych usług koncentrując się na elastyczności i indywidualnym podejściu do naszych kontrahentów. Intensywnie penetrujemy rynek w poszukiwaniu nowych Klientów, otwierając się również na nowe branże – informuje Michał Iwanek, CEO FRAIKIN Polska. 

FRAIKIN Polska w ostatnim czasie nawiązała nowe kontakty biznesowe m.in. z liderem usług pocztowych w Polsce, firmami z branży e-commmerce, z branży spożywczej oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne.

- Rozumiemy biznes naszych Klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – dodaje Michał Iwanek.  

Grupa FRAIKIN oferuje wysoką jakość i konkurencyjne rozwiązania dla każdej floty handlowej.

Szczyci się ponad 75 letnim doświadczeniem w branży, flotą 60 000 pojazdów i łączeniem wysokiej technologii z ludzkim podejściem. Jako pionier smart outsorcingu, żeby sprostać wymaganiom swoich 7000 Klientów, stawia na ciągłe innowacje i ulepszenia.

- Strategia rozwoju naszej grupy zakłada wiele inwestycji, które umocnią Grupę Fraikin
w branży wynajmu pojazdów dostawczych i ciężarowych w Europie, w tym oczywiście również w Polsce. Polski oddział FRAIKIN jest dla nas bardzo ważnym podmiotem, który wspieramy w każdym aspekcie jego działalności
– mówi  Philippe Cuoc, Członek Zarządu Grupy FRAIKIN.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR Biuro prasowe
2024-04-26 | 12:00

Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR

W dynamicznie rozwijającej się branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka), kluczowym wyzwaniem jest nieustająca gotowość do przewozu nawet najbardziej wymagających ładunków.
Transport Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
2024-04-24 | 16:00

Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion

Branża fashion uznawana jest za jedną z tych najbardziej wymagających branż, z dynamiką wyznaczaną przez trendy, sezonowe i kompleksowe wymiany kolekcji, tak jak obecnie z zimowej na
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.