FRAIKIN Polska prezentuje nową strategię
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
FRAIKIN Polska działa na rynku od 14 lat i jest w Polsce liderem w unikalnej usłudze - wynajmie pojazdów dostawczych i ciężarowych. Współpracuje z globalnymi dostawcami pojazdów i urządzeń, a także ze stałymi lokalnymi partnerami finansowymi, którzy zapewniają jej stabilność finansowania w oparciu o plany biznesowe na kolejne lata. Partnerzy finansowi umożliwili FRAIKIN Polska zakup kolejnych nowych pojazdów i obecnie ich liczba wynosi ponad 4 000. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.
FRAIKIN zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów. Dysponuje rozbudowaną siecią serwisów partnerskich (ponad 500) oraz zespołami pracowników (również mobilnych) ze specjalistyczną wiedzą. Dlatego w przypadku konieczności wizyty w warsztacie lub awarii pojazdu na drodze, firma szybko reaguje, minimalizując czas naprawy lub niezwłocznie podstawiając pojazd zastępczy z floty ponad 750 dostępnych pojazdów.
Inną przewagą biznesową FRAIKIN Polska jest młoda flota. Podczas gdy średni wiek samochodu dostawczego w Polsce wynosi 14 lat, auta we flocie FRAIKIN mają średnio 3,5 roku. Oznacza to, że ich silniki, spełniają najnowsze normy emisji spalin.
FRAIKIN Polska obsługuje ponad 200 Klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 Klientów w wynajmie krótkoterminowym. Markę na polskim rynku wyróżnia dodatkowo: nowoczesny warsztat serwisowy w Błoniu, pod Warszawą, który zapewnia mobilne pogotowie techniczne 24h.
- Systematycznie usprawniamy struktury i procesy organizacyjne, poprawiamy poziom świadczonych usług koncentrując się na elastyczności i indywidualnym podejściu do naszych kontrahentów. Intensywnie penetrujemy rynek w poszukiwaniu nowych Klientów, otwierając się również na nowe branże – informuje Michał Iwanek, CEO FRAIKIN Polska.
FRAIKIN Polska w ostatnim czasie nawiązała nowe kontakty biznesowe m.in. z liderem usług pocztowych w Polsce, firmami z branży e-commmerce, z branży spożywczej oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne.
- Rozumiemy biznes naszych Klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – dodaje Michał Iwanek.
Grupa FRAIKIN oferuje wysoką jakość i konkurencyjne rozwiązania dla każdej floty handlowej.
Szczyci się ponad 75 letnim doświadczeniem w branży, flotą 60 000 pojazdów i łączeniem wysokiej technologii z ludzkim podejściem. Jako pionier smart outsorcingu, żeby sprostać wymaganiom swoich 7000 Klientów, stawia na ciągłe innowacje i ulepszenia.
- Strategia rozwoju naszej grupy zakłada wiele inwestycji, które umocnią Grupę Fraikin
w branży wynajmu pojazdów dostawczych i ciężarowych w Europie, w tym oczywiście również w Polsce. Polski oddział FRAIKIN jest dla nas bardzo ważnym podmiotem, który wspieramy w każdym aspekcie jego działalności – mówi Philippe Cuoc, Członek Zarządu Grupy FRAIKIN.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.