Komunikaty PR

GLS jedyną polską firmą z branży KEP z certyfikatem Great Place to Work

2020-08-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania GLS_GPTW ( 0.1 MB )

GLS oceniony przez klientów i pracowników

GLS Poland, jako jedyna polska firma z branży KEP, uzyskała certyfikat Great Place to Work. Pracę w firmie mogli ocenić wszyscy chętni pracownicy, ze stażem pracy powyżej 6 miesięcy. GLS zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi.

Great Place to Work jest badaniem niezależnym i anonimowym, te same standardy i pytania obowiązują na całym świecie (certyfikat Great Place to Work funkcjonuje w kilkudziesięciu krajach). W przypadku GLS Poland w badaniu wzięli udział m.in. pracownicy magazynowi, spedytorzy, handlowcy, specjaliści ds. obsługi klienta, a także osoby ze wszystkich innych działów wspierających biznes jak IT, HR czy księgowość. W większości ze stanowisk niekierowniczych, najczęściej pracujący w firmie od 2 do 15 lat. – Pracownicy dobrze oceniają decyzje podejmowane przez menedżerów oraz sposób prowadzenia firmy. Doceniają, że darzy się ich zaufaniem, podkreślają też koleżeństwo i przyjazną atmosferę oraz fakt, że firma stwarza bezpieczne warunki pracy. Duże znaczenie dla nich ma również możliwość tworzenia nowych rozwiązań. Natomiast widzimy, że nasz system benefitów, choć rozbudowany, powinien być bardziej zindywidualizowany – mówi Ewelina Simińska, Specjalista ds. Employer Brandingu i Komunikacji Wewnętrznej/HR GLS Poland. 

W sumie 64% pracowników GLS Poland uznaje, że firma jest świetnym miejscem do pracy (dla porównania: średnia ogólnopolska to 43%). Wynik ten oznacza, że GLS uzyskał certyfikat Great Place to Work 2019.

Dlaczego firma kurierska zdecydowała się wziąć udział w tym badaniu?

Pracodawca, który chce rozwijać kompetencje ludzi i w nich inwestować, powinien wiedzieć, co naprawdę myślą. Badanie daje wiarygodny obraz poziomu zadowolenia pracowników, a przez to wartościowy materiał do pogłębionej analizy. Zależy nam na tym, by GLS był jak najlepszym miejscem pracy – mówi Ewelina Simińska.

Podaje też przykłady działań z różnych obszarów, podejmowanych przez firmę z myślą o pracownikach. Tylko w ubiegłym roku GLS zorganizował 106 szkoleń wewnętrznych lub zewnętrznych, trwających łącznie ponad 6,5 tys. godzin. Zapewnia również pakiet relokacyjny dla zatrudnionych, którzy zmieniają miejsce zamieszkania ze względu na zmianę stanowiska. Firma dba też o sprawy na pozór marginalne, ale wpływające na warunki pracy. Przykładowo przed okresem jesienno-zimowym przekazała 400 termosów dla pracowników magazynowych (z hasłem „Trzymaj się ciepło”).

Co mówią klienci firmy kurierskiej?

GLS Poland zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi 2019. W programie są brane pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. W niezależnym badaniu oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania dla GLS (uśredniony wynik) wyniósł 88%.

Klienci najwyżej ocenili uprzejmość, rzetelność i kompetencje pracowników firmy, a dodatkowo wysoką kulturę pracy kurierów. – Cieszy nas fakt, że klienci GLS tak dobrze postrzegają kulturę pracy kurierów, ponieważ to z nimi najczęściej mają kontakt. Bardzo istotna z punktu widzenia strategii rozwoju jest informacja, że wysokie oceny zyskała także struktura naszej oferty – dodaje Małgorzata Markowska, marketing manager w GLS Poland.

Osoby, które są skłonne rekomendować GLS Poland innym, podkreślają, że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania lub odbierania przesyłek. – Rozwijamy się w szybkim tempie. Systematycznie rozbudowujemy infrastrukturę bazową, wdrażamy narzędzia IT oraz poszerzamy wachlarz usług. Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży KEP trzeba też inwestować w ludzi, ponieważ to od ich profesjonalizmu i zaangażowania zależy ostatecznie jakość naszych usług. Wyniki różnego rodzaju badań, czy to zadowolenia naszych pracowników, czy klientów, pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – podsumowuje Małgorzata Markowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.