Komunikaty PR

GLS jedyną polską firmą z branży KEP z certyfikatem Great Place to Work

2020-08-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania GLS_GPTW ( 0.1 MB )

GLS oceniony przez klientów i pracowników

GLS Poland, jako jedyna polska firma z branży KEP, uzyskała certyfikat Great Place to Work. Pracę w firmie mogli ocenić wszyscy chętni pracownicy, ze stażem pracy powyżej 6 miesięcy. GLS zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi.

Great Place to Work jest badaniem niezależnym i anonimowym, te same standardy i pytania obowiązują na całym świecie (certyfikat Great Place to Work funkcjonuje w kilkudziesięciu krajach). W przypadku GLS Poland w badaniu wzięli udział m.in. pracownicy magazynowi, spedytorzy, handlowcy, specjaliści ds. obsługi klienta, a także osoby ze wszystkich innych działów wspierających biznes jak IT, HR czy księgowość. W większości ze stanowisk niekierowniczych, najczęściej pracujący w firmie od 2 do 15 lat. – Pracownicy dobrze oceniają decyzje podejmowane przez menedżerów oraz sposób prowadzenia firmy. Doceniają, że darzy się ich zaufaniem, podkreślają też koleżeństwo i przyjazną atmosferę oraz fakt, że firma stwarza bezpieczne warunki pracy. Duże znaczenie dla nich ma również możliwość tworzenia nowych rozwiązań. Natomiast widzimy, że nasz system benefitów, choć rozbudowany, powinien być bardziej zindywidualizowany – mówi Ewelina Simińska, Specjalista ds. Employer Brandingu i Komunikacji Wewnętrznej/HR GLS Poland. 

W sumie 64% pracowników GLS Poland uznaje, że firma jest świetnym miejscem do pracy (dla porównania: średnia ogólnopolska to 43%). Wynik ten oznacza, że GLS uzyskał certyfikat Great Place to Work 2019.

Dlaczego firma kurierska zdecydowała się wziąć udział w tym badaniu?

Pracodawca, który chce rozwijać kompetencje ludzi i w nich inwestować, powinien wiedzieć, co naprawdę myślą. Badanie daje wiarygodny obraz poziomu zadowolenia pracowników, a przez to wartościowy materiał do pogłębionej analizy. Zależy nam na tym, by GLS był jak najlepszym miejscem pracy – mówi Ewelina Simińska.

Podaje też przykłady działań z różnych obszarów, podejmowanych przez firmę z myślą o pracownikach. Tylko w ubiegłym roku GLS zorganizował 106 szkoleń wewnętrznych lub zewnętrznych, trwających łącznie ponad 6,5 tys. godzin. Zapewnia również pakiet relokacyjny dla zatrudnionych, którzy zmieniają miejsce zamieszkania ze względu na zmianę stanowiska. Firma dba też o sprawy na pozór marginalne, ale wpływające na warunki pracy. Przykładowo przed okresem jesienno-zimowym przekazała 400 termosów dla pracowników magazynowych (z hasłem „Trzymaj się ciepło”).

Co mówią klienci firmy kurierskiej?

GLS Poland zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi 2019. W programie są brane pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. W niezależnym badaniu oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania dla GLS (uśredniony wynik) wyniósł 88%.

Klienci najwyżej ocenili uprzejmość, rzetelność i kompetencje pracowników firmy, a dodatkowo wysoką kulturę pracy kurierów. – Cieszy nas fakt, że klienci GLS tak dobrze postrzegają kulturę pracy kurierów, ponieważ to z nimi najczęściej mają kontakt. Bardzo istotna z punktu widzenia strategii rozwoju jest informacja, że wysokie oceny zyskała także struktura naszej oferty – dodaje Małgorzata Markowska, marketing manager w GLS Poland.

Osoby, które są skłonne rekomendować GLS Poland innym, podkreślają, że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania lub odbierania przesyłek. – Rozwijamy się w szybkim tempie. Systematycznie rozbudowujemy infrastrukturę bazową, wdrażamy narzędzia IT oraz poszerzamy wachlarz usług. Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży KEP trzeba też inwestować w ludzi, ponieważ to od ich profesjonalizmu i zaangażowania zależy ostatecznie jakość naszych usług. Wyniki różnego rodzaju badań, czy to zadowolenia naszych pracowników, czy klientów, pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – podsumowuje Małgorzata Markowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.