GLS Poland doceniony w niezależnym badaniu klientów
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Kultura pracy kurierów, szybkość i terminowość dostarczania przesyłek, a także sprawny kontakt i dostęp do informacji zyskały najwyższe oceny. Firma kurierska została wyróżniona w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2019. Badanie pokazuje też, jak zmieniają się preferencje i oczekiwania klientów w tej branży.
Program Firma Przyjazna Klientowi bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. Oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania (uśredniony wynik) wyniósł 88%. – Cieszy nas fakt, że klienci GLS najwyżej ocenili wysoką kulturę pracy kurierów. Podkreślali, że są przyjaźni, uprzejmi i otwarci. Wysokie oceny zyskała też forma oferty. To pokazuje, że gama naszych usług dobrze odpowiada aktualnym oczekiwaniom klientów – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Klienci, którzy skłonni są rekomendować GLS Poland innym, podkreślają że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania oraz odbierania przesyłek (podobnie jak w poprzedniej edycji badania). Pierwszoplanową rolę odgrywa również szybkość rozwiązywania zgłaszanych kwestii.
– Z badania wynika, że nasi klienci doceniają sprawny dostęp do informacji, a także dobrą komunikację i kontakt z pracownikami, w tym ich rzetelność i solidność. Badanie wyraźnie potwierdza, że również tzw. miękkie kompetencje pracowników mają ogromny wpływ na finalną ocenę usług firmy kurierskiej – podkreśla Małgorzata Markowska.
W porównaniu z poprzednimi edycjami badania można zauważyć, że klienci GLS coraz częściej kontaktują się z firmą online, natomiast zmniejsza się procentowy udział kontaktów telefonicznych. – Jest to oczywiście znak czasów. Z drugiej strony, systematycznie inwestujemy w rozwiązania cyfrowe w różnych obszarach działalności. Rozwój kanałów kontaktu online postrzegamy jako jeden z kluczowych elementów umożliwiających udostępnianie elastycznych i coraz bardziej spersonalizowanych usług – dodaje Małgorzata Markowska.
Firma Przyjazna Klientowi to certyfikat w zakresie jakości obsługi, przyznawany na podstawie niezależnego badania klientów. Nagrody za 2019 rok zostały przyznane pod koniec stycznia podczas gali w siedzibie Fundacji Digital Knowledge Observatory.
Przypomnijmy, że w 2018 roku w ramach badania Operator Logistyczny Roku firma kurierska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”. GLS Poland uzyskał również tytuł Superbrands w ramach projektu, w którym laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego i głosowania ekspertów.
Grupa GLS to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. Cała sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.
Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.