Komunikaty PR

GLS Poland doceniony w niezależnym badaniu klientów

2020-02-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Kultura pracy kurierów, szybkość i terminowość dostarczania przesyłek, a także sprawny kontakt i dostęp do informacji zyskały najwyższe oceny. Firma kurierska została wyróżniona w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2019. Badanie pokazuje też, jak zmieniają się preferencje i oczekiwania klientów w tej branży.

 

Program Firma Przyjazna Klientowi bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów.  Oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania (uśredniony wynik) wyniósł 88%.  – Cieszy nas fakt, że klienci GLS najwyżej ocenili wysoką kulturę pracy kurierów. Podkreślali, że są przyjaźni, uprzejmi i otwarci. Wysokie oceny zyskała też forma oferty. To pokazuje, że gama naszych usług dobrze odpowiada aktualnym oczekiwaniom klientów – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.

Klienci, którzy skłonni są rekomendować GLS Poland innym, podkreślają że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania oraz odbierania przesyłek (podobnie jak w poprzedniej edycji badania). Pierwszoplanową rolę odgrywa również szybkość rozwiązywania zgłaszanych kwestii.

Z badania wynika, że nasi klienci doceniają sprawny dostęp do informacji, a także dobrą komunikację i kontakt z pracownikami, w tym ich rzetelność i solidność. Badanie wyraźnie potwierdza, że również tzw. miękkie kompetencje pracowników mają ogromny wpływ na finalną ocenę usług firmy kurierskiej – podkreśla Małgorzata Markowska.

W porównaniu z poprzednimi edycjami badania można zauważyć, że klienci GLS coraz częściej kontaktują się z firmą online, natomiast zmniejsza się procentowy udział kontaktów telefonicznych. – Jest to oczywiście znak czasów. Z drugiej strony, systematycznie inwestujemy w rozwiązania cyfrowe w różnych obszarach działalności. Rozwój kanałów kontaktu online postrzegamy jako jeden z kluczowych elementów umożliwiających udostępnianie elastycznych i coraz bardziej spersonalizowanych usług – dodaje Małgorzata Markowska.

Firma Przyjazna Klientowi to certyfikat w zakresie jakości obsługi, przyznawany na podstawie niezależnego badania klientów. Nagrody za 2019 rok zostały przyznane pod koniec stycznia podczas gali w siedzibie Fundacji Digital Knowledge Observatory.

Przypomnijmy, że w 2018 roku w ramach badania Operator Logistyczny Roku firma kurierska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”. GLS Poland uzyskał również tytuł Superbrands w ramach projektu, w którym laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego i głosowania ekspertów.

Grupa GLS to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. Cała sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.

Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw Biuro prasowe
2024-11-29 | 16:00

EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw

Targor-Truck, dostawca zeroemisyjnego transportu drogowego towarów, dołącza do prestiżowego grona firm wyróżnionych przez EcoVadis, niezależną globalną agencję ratingową w
Transport CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
2024-11-27 | 15:00

CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników

CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, dąży do doskonałości w usługach logistyki kontraktowej. Operator zarządza ponad 800 magazynami dedykowanymi i multi-user na świecie, w tym 35 w
Transport DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
2024-11-27 | 12:00

DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji

Osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku: to wyzwanie, jakie wyznaczyło sobie DSV – Global Transport and Logistics, jeden z największych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.