Komunikaty PR

GLS Poland z tytułem Lidera Logistyki

2023-02-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

GLS zdobywa kolejne prestiżowe nagrody w branży. Tym razem firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji. GLS jest dumny również z doskonałego wyniku NPS, który odzwierciedla satysfakcję klientów.

 

Wysoki poziom informatyzacji i integracji systemów GLS został oceniony jako najlepszy w branży, a firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji w badaniu Operatora Logistycznego Roku. GLS zyskał wysokie noty również za komunikację mailową z klientami. Jak podkreśla Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland, informatyzacja i integracja systemów operacyjno-informatycznych polegająca na oferowaniu klientom najnowocześniejszych rozwiązań stanowi nieodłączny element działania firmy: - GLS nieustannie rozwija się w tej dziedzinie, bo mamy świadomość, że dla każdego z grona naszych kluczowych klientów biznesowych jest to nieodzowny aspekt obsługi.

W badaniu Operatora Logistycznego GLS uzyskał także wysoki wynik NPS (76,5 proc.), który określa poziom satysfakcji klientów. – Ten wynik motywuje nas do rozwoju. Zależy nam na jeszcze większej elastyczności procesów logistycznych, by dostosować je do oczekiwań i potrzeb klientów. Stawiamy klientów w centrum działań. To jest nasz priorytet – mówi Małgorzata Markowska.

 

Satysfakcja klientów na wysokim poziomie

Szybko i solidnie – tak widzą logistykę GLS klienci firmy. W badaniu Operatora Logistycznego Roku docenili oni przede wszystkim jakość i standard obsługi. Wśród atutów zwrócili uwagę między innymi na terminowość (100 proc.) i kompletność dostaw (96,1 proc.). Te wyniki odzwierciedlają strategię GLS, której istotnym elementem jest właśnie wysoki poziom obsługi klientów. – Stawiamy na pozytywne doświadczenia, bo wiemy, że dostarczamy coś więcej niż tylko paczki. Taka prokliencka perspektywa sprawia, że GLS stale rozwija swoją ofertę, a także potrafi szybko reagować, dostosowując się do dynamicznej sytuacji na rynku – mówi Małgorzata Markowska.

W badaniu GLS uplasował się na pierwszym miejscu wśród firm logistycznych w kategorii usług kurierskich. Najwyżej oceniany jest w takich kategoriach jak: dostawa na następny dzień roboczy, gwarantowana godzina dostawy i krajowy oraz międzynarodowy serwis drogowy. Dodatkowo w badaniu doceniono standard obsługi klientów i to na kilku etapach - od wsparcia konsultanta, poprzez kulturę kuriera czy obieg informacji w przypadku pojawiających się trudności.

Pozycję jednego z liderów branży potwierdzają również tegoroczne wyniki badania - zgodnie z nimi GLS wyprzedza inne firmy z tego sektora pod względem „umiejętności zarządzania operacjami logistycznymi, standardem usług, ze szczególnym uwzględnieniem polityki cenowej, elastyczności działania i informatyzacji”.

 

GLS z prestiżowym tytułem w branży

Ogłoszenie wyników badania Operatora Logistycznego odbyło się podczas 21. edycji Gali Logistyki, Transportu i Produkcji. To prestiżowe wydarzenie od ponad dwóch dekad stanowi prawdziwe święto logistyki. W tym roku spotkało się na nim ponad 600 liderów branży, którzy wyróżniają się kreatywnością, innowacyjnością oraz stawiają na rozwój i doskonalenie procesów.

Badanie satysfakcji klientów prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics, a jego celem jest dostarczanie branży wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.

W tym roku GLS po raz kolejny znalazł się gronie laureatów. Rok temu firma zdobyła Złote Godło i została Operatorem Logistycznym Roku 2021.

GLS Poland to jedna z wiodących firm logistycznych w Polsce. Obecnie na terenie kraju posiada 50 filii i blisko 5000 punktów Szybkiej Paczki. GLS inwestuje w twardą infrastrukturę, a także rozwija ekologiczną flotę swoich partnerów transportowych - ciężarówki napędzane LNG, elektryczne vany czy rowery kurierskie. GLS Poland należy do Grupy GLS posiadającej ponad 120 centrów dystrybucji i 1,6 tysiąca filii w ponad 40 krajach. W latach 2021/22 Grupa wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.