Komunikaty PR

GLS Poland z tytułem Lidera Logistyki

2023-02-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

GLS zdobywa kolejne prestiżowe nagrody w branży. Tym razem firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji. GLS jest dumny również z doskonałego wyniku NPS, który odzwierciedla satysfakcję klientów.

 

Wysoki poziom informatyzacji i integracji systemów GLS został oceniony jako najlepszy w branży, a firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji w badaniu Operatora Logistycznego Roku. GLS zyskał wysokie noty również za komunikację mailową z klientami. Jak podkreśla Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland, informatyzacja i integracja systemów operacyjno-informatycznych polegająca na oferowaniu klientom najnowocześniejszych rozwiązań stanowi nieodłączny element działania firmy: - GLS nieustannie rozwija się w tej dziedzinie, bo mamy świadomość, że dla każdego z grona naszych kluczowych klientów biznesowych jest to nieodzowny aspekt obsługi.

W badaniu Operatora Logistycznego GLS uzyskał także wysoki wynik NPS (76,5 proc.), który określa poziom satysfakcji klientów. – Ten wynik motywuje nas do rozwoju. Zależy nam na jeszcze większej elastyczności procesów logistycznych, by dostosować je do oczekiwań i potrzeb klientów. Stawiamy klientów w centrum działań. To jest nasz priorytet – mówi Małgorzata Markowska.

 

Satysfakcja klientów na wysokim poziomie

Szybko i solidnie – tak widzą logistykę GLS klienci firmy. W badaniu Operatora Logistycznego Roku docenili oni przede wszystkim jakość i standard obsługi. Wśród atutów zwrócili uwagę między innymi na terminowość (100 proc.) i kompletność dostaw (96,1 proc.). Te wyniki odzwierciedlają strategię GLS, której istotnym elementem jest właśnie wysoki poziom obsługi klientów. – Stawiamy na pozytywne doświadczenia, bo wiemy, że dostarczamy coś więcej niż tylko paczki. Taka prokliencka perspektywa sprawia, że GLS stale rozwija swoją ofertę, a także potrafi szybko reagować, dostosowując się do dynamicznej sytuacji na rynku – mówi Małgorzata Markowska.

W badaniu GLS uplasował się na pierwszym miejscu wśród firm logistycznych w kategorii usług kurierskich. Najwyżej oceniany jest w takich kategoriach jak: dostawa na następny dzień roboczy, gwarantowana godzina dostawy i krajowy oraz międzynarodowy serwis drogowy. Dodatkowo w badaniu doceniono standard obsługi klientów i to na kilku etapach - od wsparcia konsultanta, poprzez kulturę kuriera czy obieg informacji w przypadku pojawiających się trudności.

Pozycję jednego z liderów branży potwierdzają również tegoroczne wyniki badania - zgodnie z nimi GLS wyprzedza inne firmy z tego sektora pod względem „umiejętności zarządzania operacjami logistycznymi, standardem usług, ze szczególnym uwzględnieniem polityki cenowej, elastyczności działania i informatyzacji”.

 

GLS z prestiżowym tytułem w branży

Ogłoszenie wyników badania Operatora Logistycznego odbyło się podczas 21. edycji Gali Logistyki, Transportu i Produkcji. To prestiżowe wydarzenie od ponad dwóch dekad stanowi prawdziwe święto logistyki. W tym roku spotkało się na nim ponad 600 liderów branży, którzy wyróżniają się kreatywnością, innowacyjnością oraz stawiają na rozwój i doskonalenie procesów.

Badanie satysfakcji klientów prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics, a jego celem jest dostarczanie branży wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.

W tym roku GLS po raz kolejny znalazł się gronie laureatów. Rok temu firma zdobyła Złote Godło i została Operatorem Logistycznym Roku 2021.

GLS Poland to jedna z wiodących firm logistycznych w Polsce. Obecnie na terenie kraju posiada 50 filii i blisko 5000 punktów Szybkiej Paczki. GLS inwestuje w twardą infrastrukturę, a także rozwija ekologiczną flotę swoich partnerów transportowych - ciężarówki napędzane LNG, elektryczne vany czy rowery kurierskie. GLS Poland należy do Grupy GLS posiadającej ponad 120 centrów dystrybucji i 1,6 tysiąca filii w ponad 40 krajach. W latach 2021/22 Grupa wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.