GLS Poland z tytułem Lidera Logistyki
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS zdobywa kolejne prestiżowe nagrody w branży. Tym razem firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji. GLS jest dumny również z doskonałego wyniku NPS, który odzwierciedla satysfakcję klientów.
Wysoki poziom informatyzacji i integracji systemów GLS został oceniony jako najlepszy w branży, a firma otrzymała tytuł Lidera Logistyki w kategorii Cyfrowe narzędzia komunikacji w badaniu Operatora Logistycznego Roku. GLS zyskał wysokie noty również za komunikację mailową z klientami. Jak podkreśla Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland, informatyzacja i integracja systemów operacyjno-informatycznych polegająca na oferowaniu klientom najnowocześniejszych rozwiązań stanowi nieodłączny element działania firmy: - GLS nieustannie rozwija się w tej dziedzinie, bo mamy świadomość, że dla każdego z grona naszych kluczowych klientów biznesowych jest to nieodzowny aspekt obsługi.
W badaniu Operatora Logistycznego GLS uzyskał także wysoki wynik NPS (76,5 proc.), który określa poziom satysfakcji klientów. – Ten wynik motywuje nas do rozwoju. Zależy nam na jeszcze większej elastyczności procesów logistycznych, by dostosować je do oczekiwań i potrzeb klientów. Stawiamy klientów w centrum działań. To jest nasz priorytet – mówi Małgorzata Markowska.
Satysfakcja klientów na wysokim poziomie
Szybko i solidnie – tak widzą logistykę GLS klienci firmy. W badaniu Operatora Logistycznego Roku docenili oni przede wszystkim jakość i standard obsługi. Wśród atutów zwrócili uwagę między innymi na terminowość (100 proc.) i kompletność dostaw (96,1 proc.). Te wyniki odzwierciedlają strategię GLS, której istotnym elementem jest właśnie wysoki poziom obsługi klientów. – Stawiamy na pozytywne doświadczenia, bo wiemy, że dostarczamy coś więcej niż tylko paczki. Taka prokliencka perspektywa sprawia, że GLS stale rozwija swoją ofertę, a także potrafi szybko reagować, dostosowując się do dynamicznej sytuacji na rynku – mówi Małgorzata Markowska.
W badaniu GLS uplasował się na pierwszym miejscu wśród firm logistycznych w kategorii usług kurierskich. Najwyżej oceniany jest w takich kategoriach jak: dostawa na następny dzień roboczy, gwarantowana godzina dostawy i krajowy oraz międzynarodowy serwis drogowy. Dodatkowo w badaniu doceniono standard obsługi klientów i to na kilku etapach - od wsparcia konsultanta, poprzez kulturę kuriera czy obieg informacji w przypadku pojawiających się trudności.
Pozycję jednego z liderów branży potwierdzają również tegoroczne wyniki badania - zgodnie z nimi GLS wyprzedza inne firmy z tego sektora pod względem „umiejętności zarządzania operacjami logistycznymi, standardem usług, ze szczególnym uwzględnieniem polityki cenowej, elastyczności działania i informatyzacji”.
GLS z prestiżowym tytułem w branży
Ogłoszenie wyników badania Operatora Logistycznego odbyło się podczas 21. edycji Gali Logistyki, Transportu i Produkcji. To prestiżowe wydarzenie od ponad dwóch dekad stanowi prawdziwe święto logistyki. W tym roku spotkało się na nim ponad 600 liderów branży, którzy wyróżniają się kreatywnością, innowacyjnością oraz stawiają na rozwój i doskonalenie procesów.
Badanie satysfakcji klientów prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics, a jego celem jest dostarczanie branży wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych.
Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.
W tym roku GLS po raz kolejny znalazł się gronie laureatów. Rok temu firma zdobyła Złote Godło i została Operatorem Logistycznym Roku 2021.
GLS Poland to jedna z wiodących firm logistycznych w Polsce. Obecnie na terenie kraju posiada 50 filii i blisko 5000 punktów Szybkiej Paczki. GLS inwestuje w twardą infrastrukturę, a także rozwija ekologiczną flotę swoich partnerów transportowych - ciężarówki napędzane LNG, elektryczne vany czy rowery kurierskie. GLS Poland należy do Grupy GLS posiadającej ponad 120 centrów dystrybucji i 1,6 tysiąca filii w ponad 40 krajach. W latach 2021/22 Grupa wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach.
Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.