Komunikaty PR

GLS umacnia pozycję się na Śląsku

2022-10-06  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Jedna z największych firm kurierskich w Polsce wzmacnia swoją sieć na Śląsku i otwiera tam kolejną filię. Tym razem w Tarnowskich Górach. Będzie to już 47. filia GLS w kraju.

Intensywny rozwój na terenie całej Polski, a w najbliższym czasie  szczególnie na Śląsku – GLS zagęszcza sieć i jeszcze mocniej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Firma właśnie uruchomiła swoją najnowszą filię w Tarnowskich Górach.
To magazyn o powierzchni 200 mkw., pięć bram kurierskich i jedna brama rozładunkowo-załadunkowa.

- Lokalna logistyka z międzynarodowym zasięgiem – to hasło przyświeca nam przy otwieraniu lokalizacji w mniejszych aglomeracjach z dużym potencjałem sprzedażowym. Naszym celem jest przesunięcie okien czasowych dostaw i odbiorów na późniejsze godziny i zapewnienie elastycznej logistyki dopasowanej do oczekiwań klientów - mówi Michał Dojcz, dyrektor operacyjny Regionu Południe GLS Poland i dodaje: - Jestem przekonany, że już niebawem klienci poznają naszych lokalnych partnerów, którym bardzo zależy na wspólnym rozwoju biznesu w rejonie Tarnowskich Gór.

GLS wzmacnia sieć swoich filii nie tylko na Śląsku, ale dąży przede wszystkim do równomiernego rozwoju w całym kraju. Nowe lokalizacje wspierają i odciążają już funkcjonujące filie, pozwalając firmie jeszcze lepiej organizować łańcuch dostaw.

 

Kolejne filie już w planach

Filia w Tarnowskich Górach to kolejny nowy punkt GLS na mapie Polski. W marcu tego roku firma otworzyła filię w Zamościu, która może obsłużyć 6 tys. paczek dziennie. W drugim kwartale ubiegłego roku sieć GLS powiększyła się o filie w Jeleniej Górze, Wieluniu, Krośnie
i Gryficach, w jesienią 2020 otwarte zostały lokalizacje GLS pod Starogardem Gdańskim, na północ od Warszawy - w miejscowości Różan koło Ostrołęki oraz w Wodzisławiu Śląskim.

- Przy założeniu, że w ciągu następnych trzech lat rynek urośnie o 1/3, a nawet więcej, to firmy logistyczne takie jak GLS muszą być gotowe, by zwiększać swoją przepustowość
i efektywność sieci. Oznacza to inwestycje w rozwój infrastruktury bazowej, ale też i floty, w tym przede wszystkim tej ekologicznej. Ważne jest również wdrażanie nowych narzędzi cyfrowych do dalszej optymalizacji procesów
– mówi Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Na terenie Polski GLS posiada 47 filii i około 4500 punktów Szybkiej Paczki w doskonale skomunikowanych lokalizacjach. Cała sieć Grupy GLS to ponad 120 centrów dystrybucji oraz ok. 1600 oddziałów w 41 krajach Europy, na Zachodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych i w Kanadzie.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:

Małgorzata Markowska, GLS Poland

E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com

Telefon: +48 695 354 791  

 

 

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.