Hegelmann Group rozpoczyna ekspansję w USA
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Hegelmann Group, która jest jedną z największych firm transportowych w Europie i liderem na polskim rynku, rozpoczyna działalność w Ameryce Północnej jako Hegelmann USA. Siedziba główna nowej filii została zlokalizowana w Chicago. Jeszcze w styczniu spółka rozpocznie operacje logistyczno-transportowe. W ciągu pierwszych trzech lat Hegelmann planuje zainwestować w rozwój swojego amerykańskiego oddziału 10 mln euro. W przyszłości przewiduje dalszą ekspansję, która obejmie także Kanadę oraz kraje Ameryki Środkowej.
– Chcemy stać się organizacją o zasięgu globalnym, oferującą usługi logistyczne i transportowe w Europie, Ameryce Północnej oraz Azji. Ekspansję w USA rozważaliśmy już pod koniec roku 2019, plany wprowadzamy w życie na początku 2021. Jesteśmy dobrze przygotowani, mamy międzynarodowe doświadczenie i wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy staniemy się poważnym graczem na rynku północnoamerykańskim – wyjaśnia Andrew Jasinskas, który jako Head of Business Development w Hegelmann Group odpowiada za rozwój w USA.
Amerykański oddział Hegelmanna w pierwszym roku działalności ma zatrudniać 15 pracowników, a jego flota będzie składać się z dziesięciu ciężarówek. Później zostanie poszerzona o pojazdy ciężarowe zasilane LNG lub elektryczne. Hegelmann już od jakiegoś czasu ma powiązania z rynkiem amerykańskim. – Jesteśmy znani w Stanach Zjednoczonych ze względu na współpracę z amerykańskimi partnerami, którym oferujemy usługi logistyczne w Europie – tłumaczy Jasinskas.
Firma planuje zainwestować w pierwszym roku około dwóch milionów euro, które przeznaczy na rozwój strategiczny i ekspansję amerykańskiego oddziału. W drugim i trzecim roku działania Grupa Hegelmann zainwestuje kolejne osiem milionów euro. Planowane zakupy obejmują przyczepy typu „Dry Van”, przyczepy termiczne, platformy, silosy i autotransportery. - Chcemy jak najszybciej móc zaoferować klientom w USA taki sam zakres usług jak partnerom w Europie. Nasz rozwój będzie konsekwentnie zmierzał do tego, by umacniać się jako potężna firma o zasięgu globalnym – podsumowuje Jasinskas.
Więcej informacji na temat Grupy Hegelmann, jej pozycji w branży transportowej i logistycznej, zaangażowania społecznego firmy oraz wszelkich tematów związanych z flotą, transportami, trasami, jakością i normami bezpieczeństwa można znaleźć na stronie www.hegelmann.com.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.