Hegelmann Group rozpoczyna ekspansję w USA
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Hegelmann Group, która jest jedną z największych firm transportowych w Europie i liderem na polskim rynku, rozpoczyna działalność w Ameryce Północnej jako Hegelmann USA. Siedziba główna nowej filii została zlokalizowana w Chicago. Jeszcze w styczniu spółka rozpocznie operacje logistyczno-transportowe. W ciągu pierwszych trzech lat Hegelmann planuje zainwestować w rozwój swojego amerykańskiego oddziału 10 mln euro. W przyszłości przewiduje dalszą ekspansję, która obejmie także Kanadę oraz kraje Ameryki Środkowej.
– Chcemy stać się organizacją o zasięgu globalnym, oferującą usługi logistyczne i transportowe w Europie, Ameryce Północnej oraz Azji. Ekspansję w USA rozważaliśmy już pod koniec roku 2019, plany wprowadzamy w życie na początku 2021. Jesteśmy dobrze przygotowani, mamy międzynarodowe doświadczenie i wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy staniemy się poważnym graczem na rynku północnoamerykańskim – wyjaśnia Andrew Jasinskas, który jako Head of Business Development w Hegelmann Group odpowiada za rozwój w USA.
Amerykański oddział Hegelmanna w pierwszym roku działalności ma zatrudniać 15 pracowników, a jego flota będzie składać się z dziesięciu ciężarówek. Później zostanie poszerzona o pojazdy ciężarowe zasilane LNG lub elektryczne. Hegelmann już od jakiegoś czasu ma powiązania z rynkiem amerykańskim. – Jesteśmy znani w Stanach Zjednoczonych ze względu na współpracę z amerykańskimi partnerami, którym oferujemy usługi logistyczne w Europie – tłumaczy Jasinskas.
Firma planuje zainwestować w pierwszym roku około dwóch milionów euro, które przeznaczy na rozwój strategiczny i ekspansję amerykańskiego oddziału. W drugim i trzecim roku działania Grupa Hegelmann zainwestuje kolejne osiem milionów euro. Planowane zakupy obejmują przyczepy typu „Dry Van”, przyczepy termiczne, platformy, silosy i autotransportery. - Chcemy jak najszybciej móc zaoferować klientom w USA taki sam zakres usług jak partnerom w Europie. Nasz rozwój będzie konsekwentnie zmierzał do tego, by umacniać się jako potężna firma o zasięgu globalnym – podsumowuje Jasinskas.
Więcej informacji na temat Grupy Hegelmann, jej pozycji w branży transportowej i logistycznej, zaangażowania społecznego firmy oraz wszelkich tematów związanych z flotą, transportami, trasami, jakością i normami bezpieczeństwa można znaleźć na stronie www.hegelmann.com.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.